Wat moet ik anders zeggen?quote:
tip: je hoeft niet op elke post te reagerenquote:Op zondag 18 september 2005 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
Wat moet ik anders zeggen?. Ik hoop dat je met je hoofd op de kraan valt en verdrinkt in je eigen braaksel?
Dankje..nu is m'n beeld van Vlarp en 'doucheplezier' naar de knoppen!quote:Op zondag 18 september 2005 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat moet ik anders zeggen?. Ik hoop dat je met je hoofd op de kraan valt en verdrinkt in je eigen braaksel?
Kinky toch.quote:Op zondag 18 september 2005 20:44 schreef xman het volgende:
[..]
Dankje..nu is m'n beeld van Vlarp en 'doucheplezier' naar de knoppen!![]()
KWALiteit, het eerste deel van dat woord gaat hem toch wel goed af !quote:Op zondag 18 september 2005 20:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tip: je hoeft niet op elke post te reageren. Probeer eens kwaliteit i.p.v. kwantiteit
.
Ja precies!! <-- kwaliteitspost!quote:Op zondag 18 september 2005 20:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tip: je hoeft niet op elke post te reageren. Probeer eens kwaliteit i.p.v. kwantiteit
.
Dat doet-ie dan wel weer leuk jaquote:Op zondag 18 september 2005 20:46 schreef creno het volgende:
KWALiteit, het eerste deel van dat woord gaat hem toch wel goed af !
quote:Op zondag 18 september 2005 20:46 schreef creno het volgende:
[..]
KWALiteit, het eerste deel van dat woord gaat hem toch wel goed af !
dankje !!! ik wilde weer gaan typen, maar drukte eerst F5quote:
quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
(vriendschappelijk kusje, geen hitsige ouwe nichten kus, dus)
quote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef XMN8R het volgende:
Jullie vervelen je verschrikkelijk he.
Welnee X, ik ken je beter dan datquote:Op zondag 18 september 2005 20:44 schreef xman het volgende:
[..]
Dankje..nu is m'n beeld van Vlarp en 'doucheplezier' naar de knoppen!![]()
Ik heb gelukkig nog net op tijd een screen-shotje kunnen makenquote:Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef creno het volgende:
ik zat net weer te kijken naar de BB[homo] streams, er was heel kort beeld, alleen dat kug uit het bubbelbad stapte, terwijl Beav, wonderer en anne1982 er nog in zaten, maar al snel sprong het weer op zwart
Misschien..quote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef XMN8R het volgende:
Jullie vervelen je verschrikkelijk he.
quote:Op zondag 18 september 2005 20:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog net op tijd een screen-shotje kunnen maken
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 september 2005 20:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog net op tijd een screen-shotje kunnen maken
[afbeelding]
Vleeslul.. groeit nauwelijks meer als ie erect wordtquote:Op zondag 18 september 2005 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]![]()
Dat is geen klein piem0ltje.
ja ! nu neem je je woorden wel terug zeker over kug ?quote:Op zondag 18 september 2005 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]![]()
Dat is geen klein piem0ltje.
Oh, dan valt het dus wel mee.quote:Op zondag 18 september 2005 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vleeslul.. groeit nauwelijks meer als ie erect wordt
Nooit zo'n grote gezien natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2005 20:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, dan valt het dus wel mee.![]()
Impressive toch.
Was daar niet eens een poll over?quote:Op zondag 18 september 2005 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vleeslul.. groeit nauwelijks meer als ie erect wordt
Jij zult 'm wel gemaakt hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 21:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Was daar niet eens een poll over?.
Alsof je ze wel in andere stand hebt gezien.quote:Op zondag 18 september 2005 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neen, niet in flappiestand nee.
Ik wilde het al niet zeggenquote:
Moet je vooral nu pas inschakelen.quote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef petre86 het volgende:
Harry potter op sbs.. ik moet er toch aan geloven denk ik
Die is al 40 minuten bezig.quote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef petre86 het volgende:
Docu over New York op National Geographic..quote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef petre86 het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof je ze wel in andere stand hebt gezien..
zeg rukpukje, hoef jij nooit naar school, huiswerk te maken, slapen en meer van zulks wat kindertjes van jouw leeftijd normaal altijd doen?
ik heb om 20:50 de tv aangezetquote:Op zondag 18 september 2005 21:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die is al 40 minuten bezig..
En ga me nou niet vertellen dat je hem nog nooit gezien hebt..
Weer zo'n briljante eloquente ende kwalitatief hoogstaande post van je.quote:
Ga je eens heul snel schamen.quote:Op zondag 18 september 2005 21:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb om 20:50 de tv aangezetik volg wel wàt hoor
en jà dit is de eerst HP die ik zie, ook geen boek gelezen nee.. en het is dat er niks beters op is...
* Traantje wegpink *quote:Op zondag 18 september 2005 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weer zo'n briljante eloquente ende kwalitatief hoogstaande post van je.
Je blijft gewoon met van die pareltjes komen.
quote:Op zondag 18 september 2005 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weer zo'n briljante eloquente ende kwalitatief hoogstaande post van je.
Je blijft gewoon met van die pareltjes komen.
Jij keek vanmiddag ook niet al te vrolijk hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 21:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Nounou, niet zo'n gemeen doen allemaal..
Huh?quote:Op zondag 18 september 2005 21:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jij keek vanmiddag ook niet al te vrolijk hoor.![]()
Dan gaat ie wel heel snel op zn bezem.quote:Op zondag 18 september 2005 21:19 schreef Great_Expectations het volgende:
HP is ook leuk als je 'm op dubbele snelheid afspeelt..
.
Sinds wanneer doe ik gemeen? Ik weet niet eens wat het is.quote:Op zondag 18 september 2005 21:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Nounou, niet zo'n gemeen doen allemaal..
Groot_geweld.jpg?quote:
Dat was in reactie op die zuigend irritante petredinges. Ik doe zelden spontaan gemeen of onaardig.quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 18 september 2005 21:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was in reactie op die zuigend irritante petredinges. Ik doe zelden spontaan gemeen of onaardig..
/Opa mode aanzet"quote:
Straks komt NathaN nog eens het topic claimen ofzo... * ril *.quote:Op zondag 18 september 2005 21:27 schreef Great_Expectations het volgende:
En kwaliteit is beter dan kwantiteit, maar ik zit ook niet te wachten op van die [homo]'s die hier al zo lang niet meer actief hebben meegepost dat je bijna omver wordt gewalmd door de schimmellucht die van hun nickname afkomt, maar hier dan nog wel een beetje komen doen alsof het topic van hun is..
Dat zal toch niet?quote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef Timmah het volgende:
[..]
Straks komt NathaN nog eens het topic claimen ofzo... * ril *.
Dat is heul nie liev.quote:Op zondag 18 september 2005 21:26 schreef Timmah het volgende:
In het kader van: Ik wil wat posten...Hier een plaatje van Tsukihime..
[afbeelding]
Jawel. Tsukihime is haske Liev. En met vampiers enzo.quote:
Die mocht ik niet kijken van mijn G_L omdat het te veel "Scary Death" zou zijn voor mijn teergevoelige zieltje.quote:Op zondag 18 september 2005 21:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jawel. Tsukihime is haske Liev. En met vampiers enzo..
Misschien ben ik wel zo'n afgestompte zieke geest dan.quote:Op zondag 18 september 2005 21:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die mocht ik niet kijken van mijn G_L omdat het te veel "Scary Death" zou zijn voor mijn teergevoelige zieltje..
wat een eer, wat een eer die u mij toedicht...quote:Op zondag 18 september 2005 21:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was in reactie op die zuigend irritante petredinges. Ik doe zelden spontaan gemeen of onaardig..
Hmm... * nadenk * .. Misschien ook wel. Battle Royalequote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel zo'n afgestompte zieke geest dan..
quote:Op zondag 18 september 2005 21:37 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hmm... * nadenk * .. Misschien ook wel. Battle Royaleenzo.
[afbeelding]
quote:
Als jij het zegt.quote:
Manga schat. Manga.quote:Op zondag 18 september 2005 21:51 schreef TehRockstar het volgende:
Stripboekjes vind ik erg ehm.geeky
Nadat ik de titel zag heb ik maar weggeklikt. Ik geloof niet dat ik dat zien wil.quote:Op zondag 18 september 2005 21:54 schreef creno het volgende:
nu het toch allemaal over chinezen en japanners gaat, na het zien van dit filmpje betwijfel ik of je nog binnenkort chinees/japans gaat halen![]()
En tis heel niet Geeky.quote:
Whehe, dat gepiep als ze een golf kots over zich heenkrijgtquote:Op zondag 18 september 2005 21:54 schreef creno het volgende:
nu het toch allemaal over chinezen en japanners gaat, na het zien van dit filmpje betwijfel ik of je nog binnenkort chinees/japans gaat halen![]()
Kom op, stripboeken. Das best wel geeky.quote:Op zondag 18 september 2005 21:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
En tis heel niet Geeky.. * er een stuk of 40 in de kast heeft staan *
.
MANGA.quote:Op zondag 18 september 2005 21:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kom op, stripboeken. Das best wel geeky.
Tis Japans. Je leest het van rechts naar links. Geen stomme standaard verhaaltjes. En het heeft meestal een volwassen inslag, met een goed verhaal. Geen Suske en Wiske gedoe enzo. Al zijn die ook best leuk.quote:Op zondag 18 september 2005 21:59 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is het verschil?
X-men enzo ga ik niet over....quote:Op zondag 18 september 2005 22:03 schreef TehRockstar het volgende:
Aha.
Ik bedoel meer, kinderachtig spul als X-men enzo.
Ik heb nog geen werk. Simpel.quote:Op zondag 18 september 2005 22:13 schreef TehRockstar het volgende:![]()
Timmah, waarom ga je niet mee naar de efteling?
Super!quote:Op zondag 18 september 2005 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[[url=http://members.lycos.nl/expectations/overige/voorbeeld%20klein.jpg]afbeelding][/url]
Geen Suske en Wiske inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2005 22:01 schreef Timmah het volgende:
En het heeft meestal een volwassen inslag, met een goed verhaal. Geen Suske en Wiske gedoe enzo.
Blut niet, maar met alleen Stufi kom ik niet ver, en dat geef ik liever uit aan DVD enzo.quote:Op zondag 18 september 2005 22:15 schreef TehRockstar het volgende:
cq, je bent blut?
Ik zag trouwens dat Fake in de aanbieding was bij de ABCquote:Op zondag 18 september 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen Suske en Wiske inderdaad..
.
leen geld van je oudersquote:Op zondag 18 september 2005 22:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Blut niet, maar met alleen Stufi kom ik niet ver, en dat geef ik liever uit aan DVD enzo..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:
Ik ben allang dankbaar dat ze mn collegeld betalen, mn boeken, me in deze tijd van werkeloosheid een klein beetje sponseren af en toe.... No way dat ik nog meer van ze moet vragen.quote:Op zondag 18 september 2005 22:20 schreef TehRockstar het volgende:
wat?
W'rom? Ik ga alleen als Beav gaat. En ik verslaap me toch vast weer.quote:
Tsk.quote:Op zondag 18 september 2005 22:27 schreef TehRockstar het volgende:zeurmiep, ik kom je zo uit je huis trekken
Ga je mee dan?quote:Op zondag 18 september 2005 22:27 schreef TehRockstar het volgende:zeurmiep, ik kom je zo uit je huis trekken
Waarom wil je dat weten, jij gaat toch niet mee?quote:
Ik las broek.quote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef wonderer het volgende:
Oehoi!
Druk in de trein en ik had in Amersfoort mijn boek al uit
je was weer naar MM geweest?quote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef wonderer het volgende:
Oehoi!
Druk in de trein en ik had in Amersfoort mijn boek al uit
Meer, meer!quote:Op zondag 18 september 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen Suske en Wiske inderdaad..
.
Ik wil weten waarom jij wil weten of timmah mee gaat terwijl jij zelf niet mee gaat.quote:Op zondag 18 september 2005 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten, jij gaat toch niet mee?
Op zn minst een briefje van zn ouders.quote:Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef creno het volgende:
truste aan de mensen die gaan slapen.
Rocky ? ga je echt naar de efteling ? moet je geen begeleiding van een volwassene hebben ?
*kuch*quote:Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef creno het volgende:
truste aan de mensen die gaan slapen.
Rocky ? ga je echt naar de efteling ? moet je geen begeleiding van een volwassene hebben ?
Kiss Scandal is een leuke introductie voor beginners.quote:
quote:U.S. Congressman Colin Rudd's public image: good looks, charisma, and an honest willingness to serve his people and country. The only thing he's missing is a wife. What the public doesn't know is that he's a shrewd tactician and in a relationship with his secretary, Paul...
Bron: mochi*mochi
ik duw je wel door het park hoor in de kinderwagen !quote:
Nope, we waren allebei zo brak van WT dat we maar besloten hebben dat we gingen uitslapenquote:
Meen je dat.quote:Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef creno het volgende:
[..]
ik duw je wel door het park hoor in de kinderwagen !
maar ik bedoelde begeleiding in de trein/bus of ander vervoer![]()
park?quote:Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef creno het volgende:
[..]
ik duw je wel door het park hoor in de kinderwagen !
nou nou, niet meteen emo worden, is geen grote moeite hoor, kinderwagen duwenquote:
Ik vind het geen heel vreemde opmerking hoor tegen iemand die 14 is.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 22:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
park?
je leeft je luierfetisch uit in het anne frank plantsoen mèt TRS?![]()
Ik mag jou!quote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Imberr het volgende:
ik kom in dit deeltje ook ff een tvp'tje plaatsen![]()
oh, en anime is cool![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |