MANGA.quote:Op zondag 18 september 2005 21:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kom op, stripboeken. Das best wel geeky.
Tis Japans. Je leest het van rechts naar links. Geen stomme standaard verhaaltjes. En het heeft meestal een volwassen inslag, met een goed verhaal. Geen Suske en Wiske gedoe enzo. Al zijn die ook best leuk.quote:Op zondag 18 september 2005 21:59 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is het verschil?
X-men enzo ga ik niet over....quote:Op zondag 18 september 2005 22:03 schreef TehRockstar het volgende:
Aha.
Ik bedoel meer, kinderachtig spul als X-men enzo.
Ik heb nog geen werk. Simpel.quote:Op zondag 18 september 2005 22:13 schreef TehRockstar het volgende:![]()
Timmah, waarom ga je niet mee naar de efteling?
Super!quote:Op zondag 18 september 2005 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[[url=http://members.lycos.nl/expectations/overige/voorbeeld%20klein.jpg]afbeelding][/url]
Geen Suske en Wiske inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2005 22:01 schreef Timmah het volgende:
En het heeft meestal een volwassen inslag, met een goed verhaal. Geen Suske en Wiske gedoe enzo.
Blut niet, maar met alleen Stufi kom ik niet ver, en dat geef ik liever uit aan DVD enzo.quote:Op zondag 18 september 2005 22:15 schreef TehRockstar het volgende:
cq, je bent blut?
Ik zag trouwens dat Fake in de aanbieding was bij de ABCquote:Op zondag 18 september 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen Suske en Wiske inderdaad..
.
leen geld van je oudersquote:Op zondag 18 september 2005 22:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Blut niet, maar met alleen Stufi kom ik niet ver, en dat geef ik liever uit aan DVD enzo..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:
Ik ben allang dankbaar dat ze mn collegeld betalen, mn boeken, me in deze tijd van werkeloosheid een klein beetje sponseren af en toe.... No way dat ik nog meer van ze moet vragen.quote:Op zondag 18 september 2005 22:20 schreef TehRockstar het volgende:
wat?
W'rom? Ik ga alleen als Beav gaat. En ik verslaap me toch vast weer.quote:
Tsk.quote:Op zondag 18 september 2005 22:27 schreef TehRockstar het volgende:zeurmiep, ik kom je zo uit je huis trekken
Ga je mee dan?quote:Op zondag 18 september 2005 22:27 schreef TehRockstar het volgende:zeurmiep, ik kom je zo uit je huis trekken
Waarom wil je dat weten, jij gaat toch niet mee?quote:
Ik las broek.quote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef wonderer het volgende:
Oehoi!
Druk in de trein en ik had in Amersfoort mijn boek al uit
je was weer naar MM geweest?quote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef wonderer het volgende:
Oehoi!
Druk in de trein en ik had in Amersfoort mijn boek al uit
Meer, meer!quote:Op zondag 18 september 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen Suske en Wiske inderdaad..
.
Ik wil weten waarom jij wil weten of timmah mee gaat terwijl jij zelf niet mee gaat.quote:Op zondag 18 september 2005 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten, jij gaat toch niet mee?
Op zn minst een briefje van zn ouders.quote:Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef creno het volgende:
truste aan de mensen die gaan slapen.
Rocky ? ga je echt naar de efteling ? moet je geen begeleiding van een volwassene hebben ?
*kuch*quote:Op zondag 18 september 2005 22:34 schreef creno het volgende:
truste aan de mensen die gaan slapen.
Rocky ? ga je echt naar de efteling ? moet je geen begeleiding van een volwassene hebben ?
Kiss Scandal is een leuke introductie voor beginners.quote:
quote:U.S. Congressman Colin Rudd's public image: good looks, charisma, and an honest willingness to serve his people and country. The only thing he's missing is a wife. What the public doesn't know is that he's a shrewd tactician and in a relationship with his secretary, Paul...
Bron: mochi*mochi
ik duw je wel door het park hoor in de kinderwagen !quote:
Nope, we waren allebei zo brak van WT dat we maar besloten hebben dat we gingen uitslapenquote:
Meen je dat.quote:Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef creno het volgende:
[..]
ik duw je wel door het park hoor in de kinderwagen !
maar ik bedoelde begeleiding in de trein/bus of ander vervoer![]()
park?quote:Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef creno het volgende:
[..]
ik duw je wel door het park hoor in de kinderwagen !
nou nou, niet meteen emo worden, is geen grote moeite hoor, kinderwagen duwenquote:
Ik vind het geen heel vreemde opmerking hoor tegen iemand die 14 is.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 22:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
park?
je leeft je luierfetisch uit in het anne frank plantsoen mèt TRS?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |