Ik heb helemaal niks gedaan. Gisteren ook gewerkt, en na een week elke avond te laat naar bed gaan was ik best wel kapot. Lag lekker vroeg op bedquote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm...
het was een rare avond...
ik kwam om 4 uur op mn werk, bleek mijn dienst dubbel ingevuld...
om 8 uur naar een andere afdeling gegaan, moest ik het kinderfeestje van mn baas maar ff in de gaten houden. eind van de avond was weer vol van alcohol en bowlen, en daarna zijn we bij mij gaan afteren.... erg gezellig...
niks ranzig, bij jou wel?Musikk ft John Rock - Love Changes
is ook lekker zo op zn tijd... ff reloadenquote:Op zondag 18 september 2005 13:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedaan. Gisteren ook gewerkt, en na een week elke avond te laat naar bed gaan was ik best wel kapot. Lag lekker vroeg op bed
Ga jij jezelf maar lekker laten uithollen ventje, als jij dat wil.quote:Op zondag 18 september 2005 13:17 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb niks gedaan en ik ga vanavond naar mn vriendje.
Reloaden? whehe.. welnee.. morgen moet ik alweer aan de bakquote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
is ook lekker zo op zn tijd... ff reloaden
Ja hoor. Met een ananas.quote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ga jij jezelf maar lekker laten uithollen ventje, als jij dat wil..
dat neem je maar als je 65 bent!quote:Op zondag 18 september 2005 13:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Reloaden? whehe.. welnee.. morgen moet ik alweer aan de bak
Wil weer een week vrij
Nu al?quote:
Stormrammen.quote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nu al?.Sjees, waar moet je op je dertigste dan wel niet mee aan komen zetten?
.
Bever!quote:Op zondag 18 september 2005 13:32 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemorgen heaumeaux en meer van zulks.
.
Titatovertimmah!quote:
Z'n vriendje is een Japanner. En Timmah, wij weten wel hoe Japanners zijn als het op yaoi-achtige zaken aankomt.quote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ga jij jezelf maar lekker laten uithollen ventje, als jij dat wil..
quote:Op zondag 18 september 2005 13:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Z'n vriendje is een Japanner. En Timmah, wij weten wel hoe Japanners zijn als het op yaoi-achtige zaken aankomt..
Jammer dat de clip zo stom is...maar Ricky is mooi opgebloeidquote:Op zondag 18 september 2005 13:35 schreef Cybart het volgende:
die nieuwe van Ricky Martin, Amerie & Fat Joe is wel erggeil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |