Moest jij onder begeleiding overal heen toen je 14 was.quote:Op zondag 18 september 2005 22:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vind het geen heel vreemde opmerking hoor tegen iemand die 14 is..
Iig wel als ik van Zaandam naar Kaatsheuvel ging.quote:Op zondag 18 september 2005 22:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Moest jij onder begeleiding overal heen toen je 14 was.
sodeju...quote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Imberr het volgende:
ik kom in dit deeltje ook ff een tvp'tje plaatsen![]()
oh, en anime/manga is cool![]()
![]()
![]()
Nou, ik weet wel iemand die vanuit Amsterdam gaat.quote:Op zondag 18 september 2005 22:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Iig wel als ik van Zaandam naar Kaatsheuvel ging..
Tsja.quote:Op zondag 18 september 2005 22:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel iemand die vanuit Amsterdam gaat.
je bent een mooie travo !quote:
whahaquote:
Nou.. dat kan, en moet men ook helemaal zelf weten enzo.quote:
Karenquote:Op zondag 18 september 2005 22:48 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg rukpukje, wil je eens met je plakkende puberige masturbeervingertjes uit de buurt van mijn fotoboek blijven? Dank je. .
Wat bedoel je.quote:Op zondag 18 september 2005 22:50 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou.. dat kan, en moet men ook helemaal zelf weten enzo..
niet ? ik dacht het echtquote:Op zondag 18 september 2005 22:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
whaha![]()
oh kom op, ik mag toch wel beetje meelurken/meeposten hier? ookal ben ik niet mannelijk![]()
Dat het kan dat er iemand uit Amsterdam wel zelf eenzaam ende alleen gaat.quote:
Dat kan best. Ik zal het eensch navragen.quote:Op zondag 18 september 2005 22:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat het kan dat er iemand uit Amsterdam wel zelf eenzaam ende alleen gaat..
Vooral eens doen.quote:Op zondag 18 september 2005 22:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat kan best. Ik zal het eensch navragen.
Eerst nog tien jaar elke ochtend je bordje Brinta helemaal leegeten en probeer het dan nog maar eens een keer.quote:
Dat jij nou een geheugen hebt dat niet verder dan 2 posts teruggaat.quote:
Ik dacht dat jij ook blond was.quote:Op zondag 18 september 2005 22:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat jij nou een geheugen hebt dat niet verder dan 2 posts teruggaat..
Tis geverfd.quote:Op zondag 18 september 2005 22:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook blond was.
heeft tie trekplekken achter gelaten op de bladzijden dan?quote:Op zondag 18 september 2005 22:48 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg rukpukje, wil je eens met je plakkende puberige masturbeervingertjes uit de buurt van mijn fotoboek blijven? Dank je. .
Dat wil ik graag voorkomen.quote:Op zondag 18 september 2005 22:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft tie trekplekken achter gelaten op de bladzijden dan?
And look how you turned out.quote:Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
Toen ik 14 was lag ik op zondagavond om 11 uur al lang in m'n bed.
Geen slecht woord over mijn Bever he?quote:
Pretty damn fabulous actually.quote:
Nee.quote:Op zondag 18 september 2005 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
AKA Wiskundemeneer?
Hm.quote:Op zondag 18 september 2005 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pretty damn fabulous actually..
Wat hebben Bevers en Wiskunde nou weer met elkaar van doen?quote:Op zondag 18 september 2005 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
AKA Wiskundemeneer?
Ik weet dat je nieuw bent maar je begeeft je op glad ijs, dame.quote:
Waarom uitstellen tot morgen?quote:Op zondag 18 september 2005 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hm.
Dan ga ik morgen maar op tijd slapen, dan word ik net zo fabulous als jij.
15 jarig Limburgs sletje kiest partij voor 14 jarig Amsterdams sletje, in plaats van voor haar streekgenoot. Ik maar denken dat al die Limburgers het voor elkaar opnamen.quote:
Om dammen te bouwen moet je toch wel een wiskundig inzicht hebben.quote:Op zondag 18 september 2005 23:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat hebben Bevers en Wiskunde nou weer met elkaar van doen?.
Ik kan het niet ontkennen.quote:Op zondag 18 september 2005 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Om dammen te bouwen moet je toch wel een wiskundig inzicht hebben.
Sinds wanneer woon ik in Amsterdam.quote:Op zondag 18 september 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
15 jarig Limburgs sletje kiest partij voor 14 jarig Amsterdams sletje, in plaats van voor haar streekgenoot. Ik maar denken dat al die Limburgers het voor elkaar opnamen.
't Ligt in de buurt hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon ik in Amsterdam.
Wij zijn verteerd door verlangen om te weten waar je dan wel woont.quote:Op zondag 18 september 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon ik in Amsterdam.
quote:Op zondag 18 september 2005 23:12 schreef TehRockstar het volgende:
Als je een beetje had opgelet, hoer.
Kwam er nog doorheen zaterdag. Heb nog gezwaaid ookquote:
Waar doorheen?quote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kwam er nog doorheen zaterdag. Heb nog gezwaaid ook![]()
WT? Nee, dat was in Steenwijk.quote:Op zondag 18 september 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
Was dat optreden in de Zaandam?
Zaandam. Amsterdam->Hoornquote:
Ohw.. ja ... Tuurlijk... hehe. En ik zwaaide terug hoor!quote:
Je kunt het 12 oktober goedmakenquote:Op zondag 18 september 2005 23:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ohw.. ja ... Tuurlijk... hehe. En ik zwaaide terug hoor!![]()
.
Geen Geld... en gewoon College...quote:Op zondag 18 september 2005 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt het 12 oktober goedmaken
Donnie Darko.quote:Op zondag 18 september 2005 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen ff de herhaling van Herken de Heaumeau kijken
En net donnie darko gekeekt en nou spookt dat intens verdrietige nr door m'n kop
quote:
Klopt.quote:Op zondag 18 september 2005 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]inmiddels 3x gezien
Zit in de Quality Film Collection waar naast DD erg veel mooie films inzitten
ach gussie en je moest er wel heel vroeg uit!!!!!!! sterkte ik verder met feestenquote:Op maandag 19 september 2005 06:24 schreef creno het volgende:
goedemorgen
het is maandag en die zijn altijd het ergste
Ach gossie tochquote:Op maandag 19 september 2005 08:03 schreef TehRockstar het volgende:
Kut, ik ben mijn sleutels kwijt en er zit daar iemand op me te wachten
quote:Op maandag 19 september 2005 08:49 schreef TehRockstar het volgende:
Yay, oplossing gevonden.
Vriend komt hierheen scooteren.
Huisgenoten???quote:Op maandag 19 september 2005 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
gewonnen van mijn huisgenoten met starcraft
ik geloof het welquote:Op maandag 19 september 2005 13:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Huisgenoten???![]()
Heb ik een verhuizing gemist?![]()
quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
15 jarig Limburgs sletje kiest partij voor 14 jarig Amsterdams sletje, in plaats van voor haar streekgenoot. Ik maar denken dat al die Limburgers het voor elkaar opnamen.
quote:sletje
quote:Op maandag 19 september 2005 12:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh
quote:
quote:
En nu hele zinnetjes. Kom op, je kan het wel!quote:
. Je hoeft namelijk niet per se iets te posten als je niks te melden hebt.
bevalt primaquote:Op maandag 19 september 2005 14:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar dan moet je alles zélf doen!!!
En waar? En hoe? nEn hoie vind je het? En ga je nog wel elke week pannenkoekje met oma eten doen en naar die Kipding kipjewokje restaurant??
dan zouden we pas op [HOMO] #139 zittenquote:Op maandag 19 september 2005 15:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En nu hele zinnetjes. Kom op, je kan het wel!
Want hier krijg ik mepneigingen van.
[afbeelding]. Je hoeft namelijk niet per se iets te posten als je niks te melden hebt.
waarom ben je er niet blij mee ?quote:Op maandag 19 september 2005 15:42 schreef wonderer het volgende:
Creno!
'k Heb nieuw verhaal maar ik ben er niet zo blij mee...
Vriendje dan?quote:Op maandag 19 september 2005 09:31 schreef petre86 het volgende:
[..]nou is het inene je vriend
gaat snel
mogguh
en heeft hij je nog opgehaald met z'n scooter, en was je zodoende nog op tijd op school vanochtend?quote:
Verwarrend, fragmentarisch... kweenie. Bagger. Ik zet hem wel online en hopen dat ik er bruikbare kritieken op krijgquote:
Niet echt.quote:Op maandag 19 september 2005 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heeft hij je nog opgehaald met z'n scooter, en was je zodoende nog op tijd op school vanochtend?
plannen is niet jouw sterkste kant geloof ikquote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet echt.Ik was alsnog 2 uur te laat.
quote:Op maandag 19 september 2005 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
plannen is niet jouw sterkste kant geloof ik![]()
Hoe kun je nou rekening houden met een omweg door het park?quote:Op maandag 19 september 2005 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
plannen is niet jouw sterkste kant geloof ik![]()
dat zal TRS je zelf moeten vertellen.quote:Op maandag 19 september 2005 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kun je nou rekening houden met een omweg door het park?
en je ging wèl optijd weg van huis?quote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet echt.Ik was alsnog 2 uur te laat.
Niet bepaald.quote:Op maandag 19 september 2005 17:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
en je ging wèl optijd weg van huis?
Ik was geslaagdquote:Op maandag 19 september 2005 17:37 schreef Weemz het volgende:
20 Lives van Nokia is nog best moeilijk... Ik was vandaag bijna geslaagd in mijn missie... Maar door 1 ielig verkeerd gekozen dingetje aan het begin was het toch: FAILED.... Ach ja, nog 18x kans
wat?? ga beafje mee naar de efteling??? ik wil met beafje in de python!!!! nee ik nee ik nee ik...nee ik!quote:Op maandag 19 september 2005 13:16 schreef Waxxer het volgende:
Goedendag ik denk het is weer maandag ik denk hey, ik moet weer naar school, alwaar ik nu dan ook zit om aan het werk te gaan en wat let mij dan jullie een digitale, welgemeende groet te overhandigen van mij persoonlijk en Bief wat hoor ik ik hoor jij gaat mee naar de Eteling voor een stukje ontmoeting?
Hai!
it wasn't mequote:Op maandag 19 september 2005 17:50 schreef creno het volgende:
ik ben weer een beetje vrolijk dankzij wat mensen op msn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |