Let op! Dit is nog een 2 punten vraag.quote:
quote:were one of the first post-alternative bands, fusing together a number of disparate musical genres — including power pop, punk rock, techno, and progressive rock — creating a shimmering, melodic, irreverent, and willfully artsy rock & roll.
zou kunnen, maar helaas ook niet goed. Denk dieren....quote:Op zondag 18 september 2005 20:36 schreef Charmian het volgende:
Chewbacca?
Die ja. RichardQuest +2quote:Op zondag 18 september 2005 20:42 schreef RichardQuest het volgende:
Super Furry Animals?
dat lijkt me best lastig gitaarspelenquote:Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef bartrid het volgende:
deze foto geeft de naam wat beter weer....
[afbeelding]
Lijkt me best warm ook. Ze schijnen nu met motorhelmen of zo op te spelen...quote:Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef ranja het volgende:
[..]
dat lijkt me best lastig gitaarspelen
Close....zeer close, maar net niet.quote:Op zondag 18 september 2005 20:56 schreef bartrid het volgende:
trans europe express???
Een vertaling: welk liedje van wie.quote:Ik kwam hem tegen in een volle tent
Waar je gaat drinken als je droevig bent
Ik nam plaats en hij vertelde van
Het leven van een fletse man
Volgde zijn studie op een luxe adres
En onderscheidt scheidt claret van beaujolais
Het liefst was hij als De Dominee
Maar de natuur had echt een ander idee
Hij denkt dat door zijn cachet en aandeelpakket
Hem niets kan deren, wij hem respecteren
En de mensen om hem heen, ze doen alleen
Maar of ze hem mogen en hij volgt het zelfde plan
En als je alles bij elkaar neemt, krijg je het prototype fletse man
Hij weet hoe de jetset alles overtroefd
Hij vertelt dat ie nooit betalen hoeft
En langzaam aan werd ik het zo zat
En toen koos ik maar vlug het hazenpad
Hij praat te snel, voelt zich onwel, hij ziet geen tel
Dat hij passé is, echt niet oké is
Maar hij doet zo zijn best, hoopt dat de rest
Maar naar hem luistert, maar niemand die wil d’r an
En als je alles bij elkaar neemt, krijg je het prototype fletse man
quote:Op zondag 18 september 2005 23:53 schreef Neleos het volgende:
Blur - Country House!
quote:Op zondag 18 september 2005 23:55 schreef Neleos het volgende:
Country life?
aargh. Dat jaquote:Op zondag 18 september 2005 23:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
fletse man = charmless man ?
quote:
quote:CD van jou, CD van mij
CD van ons allebei
Maar gekregen van mijn moeder
Dus van mij
quote:Op maandag 19 september 2005 00:02 schreef belsen het volgende:
Acda & de Munnik - De kapitein deel II.
Lijkt me wel.quote:Op zondag 18 september 2005 23:28 schreef bukgeit het volgende:
Europe Endless?
Toch wel.quote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef bukgeit het volgende:
Toch niet David Bowie?
Voor de derde keer alweerquote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef bukgeit het volgende:
Toch niet David Bowie?
Yeps.quote:Op maandag 19 september 2005 00:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Die over John Lennon ??
In de buurt.quote:Op maandag 19 september 2005 00:34 schreef bukgeit het volgende:
Hot Long Summer?
Nee, helaas.quote:Op maandag 19 september 2005 00:42 schreef Neleos het volgende:
Meat Loaf- Hot Summer Night??
Maar dan zou het de Modepolitie kunnen zijn! Misschien een nummer van The Police?quote:Op maandag 19 september 2005 00:55 schreef ranja het volgende:
en die 2 dames, hoe moeten we die opvatten? het zijn 2 tv dames, de rechtse is volgens mij Nada van Nie...
Of The Style Council - Long hot summerquote:Op maandag 19 september 2005 01:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar dan zou het de Modepolitie kunnen zijn! Misschien een nummer van The Police?![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 02:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Of The Style Council - Long hot summer![]()
Dat zou kunnen, maar dat is ie nietquote:Op maandag 19 september 2005 08:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het lijkt op een cd van System F...
quote:From the final drum'n'bass pioneer to release a full-length,'s
could well be the best.
quote:Op maandag 19 september 2005 09:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Goldy?
Roni Size & wie? En hoe heet dat album dan?quote:Op maandag 19 september 2005 09:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Roni Size dan?
En hier houdt mijn drum 'n' bass kennis toch echt op vrees ik...
Sorry, ik had deze post niet gezienquote:Op maandag 19 september 2005 09:35 schreef DaisyDuke het volgende:
Roni Size & Reprazent - New Forms
Tja, als ik dat nummer had gekend... titel was ik wel zo'n beetje uit.quote:Op maandag 19 september 2005 02:50 schreef Berkery het volgende:
Of The Style Council - Long hot summer![]()
quote:must be a devil between us
or whores in my head
whores at my door
whores in my bed
peaceman+1quote:Op maandag 19 september 2005 09:59 schreef peaceman het volgende:
Hey - Pixies
Dat geloof je dan heel goed. Sack +1quote:Op maandag 19 september 2005 10:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Journey geloof ik
001 (031) Black Sabbath - Black Sabbathquote:Op maandag 19 september 2005 10:18 schreef cafca het volgende:
Black Sabbath- Black Sabbath
Black Sabbath- Sabbath Bloody Sabbath
Depeche Mode- Violator
en kop maar in....
Allemaalquote:Op maandag 19 september 2005 10:20 schreef peaceman het volgende:
Ok Computer - Radiohead
Ten - Pearl Jam
Moon Safari - Air
Sgt. Peppers - Beatles
Pink Floyd - Dark side of the moon
?
Zoals ik zei: niet goed gelezen.... En ik had er vermoedelijk geen 1 geweten....quote:
Geen Pink Floyd in mijn lijstjequote:Op maandag 19 september 2005 10:22 schreef cafca het volgende:
Pink Floyd - Piper at the gates of dawn
Die dacht ik in jouw lijstje gezien te hebben. was al hoogst verbaasdquote:Op maandag 19 september 2005 10:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geen Pink Floyd in mijn lijstje
Ook geen Tool in m'n top 100.quote:Op maandag 19 september 2005 10:30 schreef peaceman het volgende:
Tool - Lateralus ?
quote:Op maandag 19 september 2005 10:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Songs of love and devotion natuurlijk!!!
Vorig jaar nog wel in m'n top 10 (op 9), dit jaar gezakt naar 42.quote:Op maandag 19 september 2005 10:31 schreef ranja het volgende:
Pearl jam - Ten (op ten?)
quote:Op maandag 19 september 2005 10:32 schreef ranja het volgende:
Deftones - White pony (ofzo?) (op 4?)
Goede genre, hele foute band.quote:Op maandag 19 september 2005 10:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Epica op 7?
quote:Op maandag 19 september 2005 10:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of anders misschien Autumn? When lust evokens the curse?
quote:Op maandag 19 september 2005 10:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lacuna Coil - Coma Lies?
Wanneer kunnen we jouw lijst verwachten?quote:Op maandag 19 september 2005 10:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Goh, ik kan me aardig vinden in dat lijstje.
quote:Op maandag 19 september 2005 10:47 schreef peaceman het volgende:
Unkle - 2e album?
Tja die weet ik dus niet....quote:
nee da's de 1e...quote:Op maandag 19 september 2005 10:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Das niet Psyscience Fiction toch?
Da's lief...quote:Op maandag 19 september 2005 10:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:Dilemma. Geef ik Peaceman het punt, of wacht ik tot iemand de tilel komt inkoppen?
Nah...
PEACEMAN + 1![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:06 schreef ranja het volgende:
de nieuwe Bon Jovi?
TSE +1quote:Op maandag 19 september 2005 11:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Have a nice day?
Dat begrijp ik heel goed.... Ik vind ook alleen de hoes geinigquote:Op maandag 19 september 2005 11:21 schreef ranja het volgende:
[..]
dat soort titels probeer ik zo snel mogelijk te vergeten meestal
quote:Op maandag 19 september 2005 11:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tasmin Archer?
quote:
PEACEMAN + 1quote:Op maandag 19 september 2005 11:21 schreef peaceman het volgende:
Oleta Adams?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
psssssssssst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
psssssssssst.Je kunt zeggen wat je wilt, maar peaceman is geen racist. Hij ziet geen verschil tussen blank of zwart….SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
psssssssssst.Goedemiddag allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Zo is het maar netquote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar peaceman is geen racist. Hij ziet geen verschil tussen blank of zwart….
Dat zou een hint kunnen zijn... '...quote:Op maandag 19 september 2005 12:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo is het maar net![]()
Denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart-wit, maar enkel de kleur van je hart....![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 12:06 schreef ranja het volgende:
Shirley Manson
quote:Op maandag 19 september 2005 12:11 schreef Neleos het volgende:
Annie Lennox?
maar die is niet bekend met zwart haarquote:Op maandag 19 september 2005 12:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die van Roxette? Marie Nogwatson?
Dolores O'riordan. Dat zal toch niet? Die was in haar hoogtijdagen behoorlijk blond als ik mij niet vergis.quote:
Soms, soms ook zwart. Geen voordelige foto als ze het is.quote:Op maandag 19 september 2005 12:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dolores O'riordan. Dat zal toch niet? Die was in haar hoogtijdagen behoorlijk blond als ik mij niet vergis.
Toen kon ik net lopen!quote:Op maandag 19 september 2005 13:01 schreef cafca het volgende:
Nr. 1 hit in 1982....
Jammer...maar te laat....quote:Op maandag 19 september 2005 13:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Joan Jett?
I love rock 'n' roll...
Dat wist ik helemaal niet, Ik dacht dat ie alleen bekend was van dat ruklied "A Good Heart"quote:Op maandag 19 september 2005 13:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Niet zo over de zanger van The Undertones, he!![]()
ga maar in de hoek staan met de new wave-bijbel in de handquote:Op maandag 19 september 2005 13:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet, Ik dacht dat ie alleen bekend was van dat ruklied "A Good Heart"
neequote:Op maandag 19 september 2005 13:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stephen tin tin duffy?
nee ook nietquote:Op maandag 19 september 2005 13:56 schreef cafca het volgende:
Een van de Spandau Balletjes?
Ik weet het...quote:Op maandag 19 september 2005 13:59 schreef ranja het volgende:
[..]
dat zegt-ie dan als ik in overleg zit
[..]
tegenwoordig kaal trouwens
John?quote:Op maandag 19 september 2005 14:17 schreef dolle_hond het volgende:
zijn voornaam is veel voorkomend
zijn achternaam rijmt op de naam van de band die ik bedoel
quote:Op maandag 19 september 2005 14:42 schreef peaceman het volgende:
John Farnham?
ik ben geen extremistquote:Op maandag 19 september 2005 14:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Doe eens een hintje over de band dan, dolle hond!
quote:Op maandag 19 september 2005 14:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nope.
Ja heb ik gezien, zeer goede film en knap acteerwerkquote:Op maandag 19 september 2005 14:48 schreef dolle_hond het volgende:
heeft iemand de film "Ray" over Ray Charles gezien?
quote:Op maandag 19 september 2005 15:11 schreef cafca het volgende:er staat geen bier op de foto, dus Hazes zal het wel niet zijn...
quote:Op maandag 19 september 2005 15:11 schreef cafca het volgende:er staat geen bier op de foto, dus Hazes zal het wel niet zijn...
newbiedoobiedoo + 1quote:Op maandag 19 september 2005 15:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
10cc
quote:Op maandag 19 september 2005 15:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
10cc
Ik was eerderquote:
Da's een theelepeltjequote:Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef cafca het volgende:
[..]
da’s de gemiddelde hoeveel bier die Hazes dronk op een avond
Yep! Vooral die 1e drie zijn redelijk herkenbaarquote:Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Megadeth
Ik zag het aan de 4de.quote:Op maandag 19 september 2005 15:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep! Vooral die 1e drie zijn redelijk herkenbaar
best lastig om daar 2 vingers schuim op te krijgenquote:Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef cafca het volgende:
da’s de gemiddelde hoeveel bier die Hazes dronk op een avond
Nog 14 te gaanquote:Op maandag 19 september 2005 15:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Alice Cooper=Vincent Furnier
waarom niet gewoon: alleen complete lijstjes posten?quote:Op maandag 19 september 2005 15:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Complete(re) lijstjes worden trouwens op prijs gesteld
quote:Op maandag 19 september 2005 15:47 schreef ranja het volgende:
50 Cent = Stanley Burrel
Adam Ant = Curtis Jackson
Alice Cooper = Vincent Furnier
Bill Wyman = William Perks
Billy Idol = William Broad
Billy Ocean = Arnold Dorsey
Elton John = Reginald Kenneth Dwight
Engelbert Humperdinck = Stewart Leslie Goddard
Freddy Mercury = Farrokh Bulsara
John Denver = John Henry Deutschendorf
MC Hammer = Leslie Sebastian Charles
Meat Loaf = Marvin Lee Aday
Ringo Starr = Richard Starkey
Slash = Saul Hudson
The Edge = David Evans
Bij dezequote:Op maandag 19 september 2005 15:48 schreef ranja het volgende:
[..]
waarom niet gewoon: alleen complete lijstjes posten?
Volgens mij ben je niets opgeschotenquote:Op maandag 19 september 2005 15:51 schreef ranja het volgende:
50 Cent = Stewart Leslie Goddard
Adam Ant = Stanley Burrel
Billy Ocean = Arnold Dorsey
Engelbert Humperdinck = Leslie Sebastian Charles
MC Hammer = Curtis Jackson
Slash = Saul Hudson
The Edge = David Evans
quote:Op maandag 19 september 2005 15:54 schreef Neleos het volgende:
Slash = Saul Hudson
The Edge = David Evans
50 Cent = Curtis Jackson
Adam Ant = Stewart Leslie Goddard
Billy Ocean = Leslie Sebastian Charles
Engelbert Humperdinck = Arnold Dorsey
MC Hammer = Stanley Burrel
Inderdaad fout!quote:Op maandag 19 september 2005 16:12 schreef peaceman het volgende:
Roy Orbison? (vast fout)
quote:Op maandag 19 september 2005 16:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Frank Zappa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |