psssssssssst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
psssssssssst.Je kunt zeggen wat je wilt, maar peaceman is geen racist. Hij ziet geen verschil tussen blank of zwart….SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
psssssssssst.Goedemiddag allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Zo is het maar netquote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar peaceman is geen racist. Hij ziet geen verschil tussen blank of zwart….
Dat zou een hint kunnen zijn... '...quote:Op maandag 19 september 2005 12:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo is het maar net![]()
Denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart-wit, maar enkel de kleur van je hart....![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 12:06 schreef ranja het volgende:
Shirley Manson
quote:Op maandag 19 september 2005 12:11 schreef Neleos het volgende:
Annie Lennox?
maar die is niet bekend met zwart haarquote:Op maandag 19 september 2005 12:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die van Roxette? Marie Nogwatson?
Dolores O'riordan. Dat zal toch niet? Die was in haar hoogtijdagen behoorlijk blond als ik mij niet vergis.quote:
Soms, soms ook zwart. Geen voordelige foto als ze het is.quote:Op maandag 19 september 2005 12:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dolores O'riordan. Dat zal toch niet? Die was in haar hoogtijdagen behoorlijk blond als ik mij niet vergis.
Toen kon ik net lopen!quote:Op maandag 19 september 2005 13:01 schreef cafca het volgende:
Nr. 1 hit in 1982....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |