Dan is het toch geen dilemma, grapkut.quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef MartiniRosso het volgende:
optie 3; geen van beiden
Toch loopt incest op dit moment voor ...quote:Op zondag 18 september 2005 14:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit is niet bedoeld om af te geven op homo's maar je wilt wel weten wat erger is.![]()
Hoezo bizar, ik neuk liever m'n nichtje dan dat ik het met een gozer moet doenquote:Op zondag 18 september 2005 14:02 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Toch loopt incest op dit moment voor ...
Bizar ...
WTF ....quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef babba het volgende:
[..]
Hoezo bizar, ik neuk liever m'n nichtje dan dat ik het met een gozer moet doen
Ja. Ik vind het ook een beetje vreemd.quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef Alessandro het volgende:
Veel incest mensen op fok zeg
Woach. Als incest ook seks met één of ander mooi (achter)nichtje bedoeld wordt. Alles beter dan een kerel.quote:Ja. Ik vind het ook een beetje vreemd.
Achternichtje noem ik geen familie meer ...quote:Op zondag 18 september 2005 14:24 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Woach. Als incest ook seks met één of ander mooi (achter)nichtje bedoeld wordt. Alles beter dan een kerel.
Ik zei dan zou ik maken dat ik weg kwamquote:Op zondag 18 september 2005 14:31 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dus als het om je zus ging, dan zou je te keer gaan met die man in het leren pak?
Als je die keuze niet had, wat dan?quote:Op zondag 18 september 2005 14:33 schreef babba het volgende:
Ik zei dan zou ik maken dat ik weg kwam
Doe geen moeite. Het is een latente kasthomo.quote:Op zondag 18 september 2005 14:35 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Als je die keuze niet had, wat dan?
Dat is echt zo'n punt van zal ik hem vermoorden of nietquote:Op zondag 18 september 2005 14:35 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Als je die keuze niet had, wat dan?
Wat is er nou zo moeilijk aan kiezen?!quote:Op zondag 18 september 2005 14:37 schreef babba het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n punt van zal ik hem vermoorden of niet
Het is jammer dat je de keuze hier niet durft te maken. Ik ben namelijk wel benieuwd wat je toelichting zou zijn, waarom zou je keuze op je zus gevallen zijn? Ik denk namelijk dat dat je antwoord geweest zou zijn, alleen dat je het hier op Fok! niet durft te uiten.quote:Op zondag 18 september 2005 14:37 schreef babba het volgende:
Dat is echt zo'n punt van zal ik hem vermoorden of niet
Het is gewoon om te zien welke keuze je zou maken. Tot nu toe heeft incest de overhand. Zou alleen wel eens een motivatie voor die keuze willen zien. Maar goed.quote:Op zondag 18 september 2005 14:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom zet je sex met familie en sex met je eigen geslacht in 1 keus.
het doet heel erg voorkomen alsof homosexualiteit net zo erg is als het verkrachten van je dochter.
Zeker veel marokkanen op Fokquote:Op zondag 18 september 2005 14:02 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Toch loopt incest op dit moment voor ...
Bizar ...
ben jij toevallig een homo die er niet voor durft uit te komen?quote:Op zondag 18 september 2005 14:58 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is gewoon om te zien welke keuze je zou maken. Tot nu toe heeft incest de overhand. Zou alleen wel eens een motivatie voor die keuze willen zien. Maar goed.
ik vind het een onzinvraag met 2 onzinkeuzes.quote:Op zondag 18 september 2005 14:58 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is gewoon om te zien welke keuze je zou maken. Tot nu toe heeft incest de overhand. Zou alleen wel eens een motivatie voor die keuze willen zien. Maar goed.
Laat me raden je bent homo en kunt er niet mee leven dat mensen incest verkiezen boven een homoseksuele relatie. Het is immers toch een vorm van afkeuring van je seksualiteit door de hetero's.quote:Op zondag 18 september 2005 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
ben jij toevallig een homo die er niet voor durft uit te komen?
je vraagstelling is nogal vreemd, net of je stiekem homo bent ofzo... maar dat je daar niet helemaal voor durft uit te komen.quote:Op zondag 18 september 2005 15:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Laat me raden je bent homo en kunt er niet mee leven dat mensen incest verkiezen boven een homoseksuele relatie. Het is immers toch een vorm van afkeuring van je seksualiteit door de hetero's.
Ik ben geen homo ...quote:Op zondag 18 september 2005 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
je vraagstelling is nogal vreemd, net of je stiekem homo bent ofzo... maar dat je daar niet helemaal voor durft uit te komen.
Dat is natuurlijk onzin. Acceptatie van homo's heeft niets te maken met onder dwang in je kont geneukt te worden. Dat iemand anders de keus maakt dat leuk te vinden, mij best maar dat verplicht mij niet daaraan mee te doen.quote:Op zondag 18 september 2005 15:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Laat me raden je bent homo en kunt er niet mee leven dat mensen incest verkiezen boven een homoseksuele relatie. Het is immers toch een vorm van afkeuring van je seksualiteit door de hetero's.
dus ik ga hier niet doen alsof ik lul in mijn kont zou willen hebben. Nee, dan maar die nicht tot de zon weer opkomt.quote:
joehoe, je reageert op jezelf!quote:Op zondag 18 september 2005 15:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
dus ik ga hier niet doen alsof ik lul in mijn kont zou willen hebben. Nee, dan maar die nicht tot de zon weer opkomt.
De toon waarop je post geeft aan dat je niet blij bent met dit topic.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joehoe, je reageert op jezelf!
Dat gaat inderdaad voor mij op.quote:Op zondag 18 september 2005 15:17 schreef -Angel- het volgende:
[..]
De toon waarop je post geeft aan dat je niet blij bent met dit topic.
Man: Incest > Homoseksualiteit.
Vrouw: Homoseksualiteit > Incest.
Die mensen die de onderstaande optie hebben gekozen zullen wel vrouw zijn.
Ja, ik had niet gedacht dat men zoveel moeite zou hebben met het maken van een keuze. Voor mijn is duidelijk in de Bijbel is homoseksualteit strikt verboden, maar incest gebeurde wel eens.quote:Op zondag 18 september 2005 15:19 schreef longinus het volgende:
Wat een geweldige keuzes heb je opgegeven.
ja of homo zijn. dat onbreekt nu nog in je rijtje.quote:Op zondag 18 september 2005 15:22 schreef Tarak het volgende:
Volgende poll:
Wat zou je eerder doen:Je penis afhakken Je ogen uitsteken Je armen afsnijden
Je bent dus homo, is er wel eens een situatie waar je je familielid verkiest boven de man?quote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef zoalshetis het volgende:
ja of homo zijn. dat onbreekt nu nog in je rijtje.
en nu reageer je weer op iets waar helemaal geen familie instaat. kan jij wel lezen?quote:Op zondag 18 september 2005 15:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je bent dus homo, is er wel eens een situatie waar je je familielid verkiest boven de man?
Je bent er dus nog niet voor uitgekomen. Geeft niet, ik zal al niets meer vragen.quote:Op zondag 18 september 2005 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
en nu reageer je weer op iets waar helemaal geen familie instaat. kan jij wel lezen?
Dat de bijbel incest wel ok vind en dat de verkrachtte met de verkrachtter moet trouwen geeft wel aan op welk niveau dat boek zich bevind.quote:Op zondag 18 september 2005 15:20 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, ik had niet gedacht dat men zoveel moeite zou hebben met het maken van een keuze. Voor mijn is duidelijk in de Bijbel is homoseksualteit strikt verboden, maar incest gebeurde wel eens.
Je zus, je nicht, je moeder. Zo moeilijk is het niet. Misschien is er wel een uitzondering in dat rijtje. Het kan allemaal.quote:Op zondag 18 september 2005 15:30 schreef kLowJow het volgende:
"Familie" is inderdaad nogal een vaag begrip.
Allemaal is misschien wat veel van het goede. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit met mijn moeder, zus of tante het bed zou delen. Met een man zie ik het mijzelf ook niet zo één-twee-drie doen. Met nichtjes of achternichtjes die ik toch nooit zie, en waar ik geen (familie)band mee heb, zou ik toch veel minder moeite hebben. Zeker als het om een nachtje plezier zou gaan.quote:Op zondag 18 september 2005 15:33 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je zus, je nicht, je moeder. Zo moeilijk is het niet. Misschien is er wel een uitzondering in dat rijtje. Het kan allemaal.
Je kan het niet voorstellen, maar als je nu eens geen keuze had. Wat dan?quote:Op zondag 18 september 2005 15:37 schreef kLowJow het volgende:
Allemaal is misschien wat veel van het goede. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit met mijn moeder, zus of tante het bed zou delen.
Keuze 1:quote:Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je kan het niet voorstellen, maar als je nu eens geen keuze had. Wat dan?
Dan zou ik een lekkere homo nemenquote:Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
wanneer zou je geen keuze hebben dan? je hebt altijd een keuze..quote:Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn sommige mannen niet echt principieel als het gaat om incest.quote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef gargamel het volgende:
Keuze 1:
Neuk met je drie zussen
Keuze 2:
Wordt van achteren gepaald door 3 grote negers.
mmm wat zal ik eens kiezen.
nah blijft een onzin thema
nah niet echt, ik ben heel principieel maar ja, je maakt er een onzin vraag van. Het is ook niet de keus tussen incest en homosecualiteit maar de keus tussen verkrachten of verkracht worden. Tussen vernederen of vernedert worden. Lijkt me duidelijk waarom de poll dan richting keus 1 gaat.quote:Op zondag 18 september 2005 15:45 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn sommige mannen niet echt principieel als het gaat om incest.
Dan zou ik liegen.quote:Op zondag 18 september 2005 15:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Als je nu had gezegd mijn zus ziet er niet lekker uit.
Hoeft niet je kunt als man ook het voortouw nemen. Men gaat er gelijk van uit dat men slachtoffer is wanneer het gaat om de tweede keuze. Blijkbaar is het niet erg als je familie verkracht, hun gevoelens doen er niet toe. Zolang jij maar niet vernederd wordt, toch?quote:Op zondag 18 september 2005 15:48 schreef gargamel het volgende:
Het is ook niet de keus tussen incest en homosecualiteit maar de keus tussen verkrachten of verkracht worden..
Volgens mij is de vraag eerder of je uberhaubt sex kan hebben met iemand van hetzelfde geslacht, ik bedoel als je als heteroman moet kiezen tussen een kerel of bij wijze van spreke je eigen zus dan is de keus snel gemaakt, ik ben hetero en zou geen sex kunnen hebben met een kerel.quote:Op zondag 18 september 2005 15:48 schreef gargamel het volgende:
[..]
nah niet echt, ik ben heel principieel maar ja, je maakt er een onzin vraag van. Het is ook niet de keus tussen incest en homosecualiteit maar de keus tussen verkrachten of verkracht worden. Tussen vernederen of vernedert worden. Lijkt me duidelijk waarom de poll dan richting keus 1 gaat.
In de gevangenis schijnt zo'n 95% van de hetero's hierover van gedachten te veranderen.quote:Op zondag 18 september 2005 15:54 schreef hollander172 het volgende:
ik ben hetero en zou geen sex kunnen hebben met een kerel.![]()
95%?quote:Op zondag 18 september 2005 15:56 schreef Tarak het volgende:
[..]
In de gevangenis schijnt zo'n 95% van de hetero's hierover van gedachten te veranderen.
Nou dat ligt ietsje genuanceerder natuurlijk. Je geeft de keus tussen of vernedert worden of mogelijk iemand anders vernederen. Dat zou nog niet eens hoeven, wie weet is er wel iemand in de familie die vrijwillig wil. Kortom, de tweede keus is dan per definitie slechter, de eerste wat je er zelf van maakt. Kennelijk probeer je met de vraagstelling een mening vast te stellen over homosexualiteit dat is echt iets heel anders. Met incest heeft het ook niet zoveel te maken. Ik neem gewoon de aangetrouwde familie, niets aan het handje.quote:Op zondag 18 september 2005 15:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hoeft niet je kunt als man ook het voortouw nemen. Men gaat er gelijk van uit dat men slachtoffer is wanneer het gaat om de tweede keuze. Blijkbaar is het niet erg als je familie verkracht, hun gevoelens doen er niet toe. Zolang jij maar niet vernederd wordt, toch?
Irritante is dus van dit topic dat de TS geen omstandigheden noemt.quote:Op zondag 18 september 2005 15:56 schreef Tarak het volgende:
[..]
In de gevangenis schijnt zo'n 95% van de hetero's hierover van gedachten te veranderen.
ik denk dat hij er de conclusie aan verbind dat we incest minder erg vinden dan homosexualiteit of zoiets. Volgens de bijbel was kennelijk de eerste keus toegestaan.quote:Op zondag 18 september 2005 15:53 schreef Tarak het volgende:
Ik snap dit hele topic niet meer.![]()
![]()
Waar wil TS in vredesnaam naartoe met deze absurde stelling?
Dan nog, incest is sommige gevallen helemaal niet verkeerd wat mij betreft.quote:Op zondag 18 september 2005 15:58 schreef gargamel het volgende:
[..]
ik denk dat hij er de conclusie aan verbind dat we incest minder erg vinden dan homosexualiteit of zoiets. Volgens de bijbel was kennelijk de eerste keus toegestaan.
En wat ga je nou met dit gegeven doen?quote:Op zondag 18 september 2005 16:37 schreef -Angel- het volgende:
Kortom iedereen prefereert incest boven homoseksualiteit. Op zich ook logisch.
Komt handig van pas als ik als Jehova getuigen weer langs de deur ga en mijn verbod van homoseksualiteit probeer te bwerkstelligen. Nu kan ik zeggen een onlangs gehouden poll toonde aan dat mensen incest prefereren boven homoseksualiteit. U bent dus niet alleen als u homoseksualiteit als iets van de duivel ziet.quote:Op zondag 18 september 2005 16:45 schreef hollander172 het volgende:
En wat ga je nou met dit gegeven doen?
Je wilde het staven met je bijbelkennis oid?
Gat ... ver ... dammme ....quote:Op zondag 18 september 2005 16:37 schreef -Angel- het volgende:
Ja, maar jij bent een vrouw.quote:Op zondag 18 september 2005 16:53 schreef la-nina het volgende:
Macho's Voor Incest![]()
Nu de praktijktest dan.![]()
Doe mij maar iemand van hetzelfde geslacht.![]()
euhm, dude.quote:Op zondag 18 september 2005 16:48 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Komt handig van pas als ik als Jehova getuigen weer langs de deur ga en mijn verbod van homoseksualiteit probeer te bwerkstelligen. Nu kan ik zeggen een onlangs gehouden poll toonde aan dat mensen incest prefereren boven homoseksualiteit. U bent dus niet alleen als u homoseksualiteit als iets van de duivel ziet.
Hoe ziet jullie "soort" biseksualiteit eigenlijk?quote:
Ik ben heel erg hetero, dus waar je in vredesnaam op doelt met half-slecht of bisexualiteitquote:Op zondag 18 september 2005 17:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe ziet jullie "soort" biseksualiteit eigenlijk?
Ben je dan maar half "slecht"?
Ik hoop het nietquote:Op zondag 18 september 2005 17:18 schreef -DailaLama- het volgende:
Begrijpen mensen hier wel dat je met incest de relatie met de mensen die je hele leven lang van je gehouden hebben kapot kan maken?
Het was even een hype dus de kans was aanwezig.quote:Op zondag 18 september 2005 17:22 schreef la-nina het volgende:
[..]
Ik ben heel erg hetero, dus waar je in vredesnaam op doelt met half-slecht of bisexualiteit![]()
Nee, gewoon slecht.quote:Op zondag 18 september 2005 17:20 schreef hollander172 het volgende:
Hoe ziet jullie "soort" biseksualiteit eigenlijk?
Ben je dan maar half "slecht"?
slecht? nee hoor, je geilt dan alleen maar op iemand van hetzelfde geslacht... sorry, maar dat valt bij mij niet echt in de category 'evil'quote:
Ik geloof niet dat die dat wil begrijpen. Toont wel weer mooi aan hoe je met statistiek kunt liegen.quote:Op zondag 18 september 2005 17:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
euhm, dude.![]()
Het feit dat de meesten hier kiezen voor heterosex met familie boven homosex zegt niks.
Anders accepteer je gewoon dat sommige mensen homoseksuele gevoelens hebben.![]()
Enne waag het niet hier aan de deur te komen, hondje is bijna perfect afgericht op "lastige" mensen zoals jij.![]()
die conclusie kun je helemaal niet trekken op basis van deze pollquote:Op zondag 18 september 2005 16:37 schreef -Angel- het volgende:
Hoezo, ik heb het zo juist toch gedaan.quote:Op zondag 18 september 2005 17:34 schreef gargamel het volgende:
die conclusie kun je helemaal niet trekken op basis van deze poll
Nee hoor, same herequote:Op zondag 18 september 2005 17:48 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de eerste vrouw dit zegt.
Wat?quote:Op zondag 18 september 2005 17:48 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de eerste vrouw dit zegt.
Dat maakt het nog niet correct.quote:Op zondag 18 september 2005 17:45 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb het zo juist toch gedaan.
Nou gelukkig maar dan, dat betekent kennelijk dat je homo's wel ok vind. En dat je natuurlijk geen christen bent, maar dat terzijde.quote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef zoalshetis het volgende:
tuurlijk stop ik mijn pik liever in een wildvreemde man, ipv mijn zusjes of moeder, wat denkt ts wel niet!
Merendeel denkt er anders over ...quote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef zoalshetis het volgende:
tuurlijk stop ik mijn pik liever in een wildvreemde man, ipv mijn zusjes of moeder, wat denkt ts wel niet!
Heb je niet liever iemand waarmee je vertrouwd bent dan een wildvreemde.quote:Op zondag 18 september 2005 17:52 schreef Brennie het volgende:
Zie me al in bed liggen met 1 van m'n ooms. De gruwel![]()
ik denk dat die meerderheid geen zus heeft en er wel heel vaak over fantaseert om een jonge vrouw in zijn huis te betrappen op vingeren, om maar een dwarsstraat te noemen.quote:Op zondag 18 september 2005 17:59 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Merendeel denkt er anders over ...
Lekker zootje hier op fok
Mischien neem je het allemaal te serieusquote:Op zondag 18 september 2005 17:59 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Merendeel denkt er anders over ...
Lekker zootje hier op fok
quote:Op zondag 18 september 2005 18:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Heb je niet liever iemand waarmee je vertrouwd bent dan een wildvreemde.
Dus ook in z'n algemeenheid vind je homesexualiteit erger dan sex hebben met een familielid? ik snap dat niet hoor...quote:Op zondag 18 september 2005 18:08 schreef Darkwolf het volgende:
Doe dan mijn nichtje maar!
(Zusje heb ik niet).
Je kunt toch lekker geil met je moeder naar bed!quote:Op zondag 18 september 2005 18:08 schreef Darkwolf het volgende:
Doe dan mijn nichtje maar!
(Zusje heb ik niet).
Wat denk je nou, dat ik even met m'n broer of vader het bed in duik?quote:Op zondag 18 september 2005 18:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Heb je niet liever iemand waarmee je vertrouwd bent dan een wildvreemde.
Anders ik welquote:Op zondag 18 september 2005 18:04 schreef gargamel het volgende:
[..]
Mischien neem je het allemaal te serieus
Wat vindt je er nu van dat je broer waarschijnlijk zijn keuze op jouw zou laten vallen. Als hij noodgedwongen moest kiezen tussen de homo in het leren pak of ...quote:Op zondag 18 september 2005 18:24 schreef Brennie het volgende:
Wat denk je nou, dat ik even met m'n broer of vader het bed in duik?
heb jij zussen?quote:Op zondag 18 september 2005 18:33 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat vindt je er nu van dat je broer waarschijnlijk zijn keuze op jouw zou laten vallen. Als hij noodgedwongen moest kiezen tussen de homo in het leren pak of ...
Wat voor jou waarschijnlijk is, hoeft voor een ander niet waarschijnlijk te zijn. Mijn broer is geen lieverdje, maar 1 ding weet ik 100% zeker.. hij zou me never nooit niet verkrachten. ( want dat is wat je bedoelt.) Hij zou nog eerder z'n leven geven.quote:Op zondag 18 september 2005 18:33 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat vindt je er nu van dat je broer waarschijnlijk zijn keuze op jouw zou laten vallen. Als hij noodgedwongen moest kiezen tussen de homo in het leren pak of ...
Incest is niet per definitie verkrachting. Alhoewel die term daar wel vaak voor gebruikt wordt.quote:Op zondag 18 september 2005 18:41 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wat voor jou waarschijnlijk is, hoeft voor een ander niet waarschijnlijk te zijn. Mijn broer is geen lieverdje, maar 1 ding weet ik 100% zeker.. hij zou me never nooit niet verkrachten. ( want dat is wat je bedoelt.) Hij zou nog eerder z'n leven geven.
Wel als ik er niet mee in stem, en dat doe ik dus ook niet. Over m'n lijk.quote:Op zondag 18 september 2005 18:45 schreef 0 het volgende:
[..]
Incest is niet per definitie verkrachting. Alhoewel die term daar wel vaak voor gebruikt wordt.
Nee hoor dat is niet wat ik bedoel. Als hij gedwongen moest kiezen, dan zal de keuze waarschijnlijk op jouw vallen. De vraag is wat vindt je hier nu van?quote:Op zondag 18 september 2005 18:41 schreef Brennie het volgende:
Wat voor jou waarschijnlijk is, hoeft voor een ander niet waarschijnlijk te zijn. Mijn broer is geen lieverdje, maar 1 ding weet ik 100% zeker.. hij zou me never nooit niet verkrachten. ( want dat is wat je bedoelt.) Hij zou nog eerder z'n leven geven.
Is dat niet zelfzuchtig? Je ziet liever je broer verkracht worden, dan dat ...quote:Op zondag 18 september 2005 18:46 schreef Brennie het volgende:
Wel als ik er niet mee in stem, en dat doe ik dus ook niet. Over m'n lijk.
Maar dat was de vraag niet.quote:Op zondag 18 september 2005 18:46 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wel als ik er niet mee in stem, en dat doe ik dus ook niet. Over m'n lijk.
Dat is een logische conclusie. Mijn broer wordt voor de keuze gesteld, zou hij sex met z'n zus verkiezen dan is het automatisch ( poging) tot verkrachting, aangezien ik er dus niet mee instem.quote:Op zondag 18 september 2005 18:48 schreef 0 het volgende:
[..]
Maar dat was de vraag niet.
Maargoed dit is sowieso een onzintopic.
hoezo is incest verkrachting en hoezo is homofiliteit verkrachting. weet je wat het woord liefde of relatie inhoudt?quote:Op zondag 18 september 2005 18:47 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Is dat niet zelfzuchtig? Je ziet liever je broer verkracht worden, dan dat ...
De keuze die je stelt kan nooit een positieve uitkomst bieden. Tis namelijk een gedwongen keuze.quote:Op zondag 18 september 2005 18:47 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Is dat niet zelfzuchtig? Je ziet liever je broer verkracht worden, dan dat ...
salomons oordeel toch?quote:Op zondag 18 september 2005 18:53 schreef Brennie het volgende:
Tis eigenlijk te idioot voor woorden
Hoe dan ook.. slush ermee!quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 18:53 schreef -Angel- het volgende:
Het is wel grappig om te zien hoe al de vrouwen (en homo's) er van uit gaan dat men automatisch zou kiezen voor de homoseksuele relatie. Het blijkt niet zo te zijn, de meeste mannen zullen nog liever kiezen voor een familielid dan voor die man in het leren pak.
Ik dus ook. Lekkere duidelijke OP ookquote:Op zondag 18 september 2005 15:45 schreef GoLLeM het volgende:
Kut-poll
Ik klikte verkeerd want de vraag is verkeerd om
Dat was echt zo'n enig topicquote:Op zondag 18 september 2005 19:02 schreef -Angel- het volgende:
En na dit topic weten we dat de vrouw er weinig tegen kan doen -> Onafhankelijke vrouwen bestaan niet. (2)
Wie wil daar niet over discussieren?quote:Op zondag 18 september 2005 19:25 schreef Alicey het volgende:
Over de vraag of mannen afhankelijk zijn wil men overigens niet discussieren.
Niemand kennelijk, gezien de laatste post.quote:Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wie wil daar niet over discussieren?
Verrek, je was de laatste poster daarquote:Op zondag 18 september 2005 19:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Over de vraag of mannen afhankelijk zijn wil men overigens niet discussieren.
De OP van dit topic geeft je antwoord. Men kiest allemaal voor de vrouw in plaats van de man in het lerenpak. Zelfs als het hun nichtje betreft.quote:Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef Alicey het volgende:
Niemand kennelijk, gezien de laatste post.
Er is een heel verschil tussen homosexualiteit erg vinden en gedwongen worden tot homosex zoals in deze keuzequote:Op zondag 18 september 2005 18:16 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dus ook in z'n algemeenheid vind je homesexualiteit erger dan sex hebben met een familielid? ik snap dat niet hoor...
Kan me voorstellen dat iemand zich aangetrekken voelt tot of geilt op iemand van het andere geslacht... maar vind het dus stukken erger als iemand op een naast familielid geilt...
En dat de meeste mannen schreeuwen dat ze liever hun zusje/nichtje of moeder zouden naaien komt wellicht wel voort uit die homofobie die veel mannen toch stiekem met zich meedragen ofzo...
En alle homo's dragen natuurlijk een leren pak......quote:Op zondag 18 september 2005 19:33 schreef -Angel- het volgende:
in plaats van de man in het lerenpak.
Laat me raden, je bent homo?quote:Op zondag 18 september 2005 19:40 schreef Tarak het volgende:
En alle homo's dragen natuurlijk een leren pak......![]()
Yep, nu heb ik geen leren pak, maar wel een leren riem en leren schoenen. Dat komt al in de buurt!quote:
Het is nog geen 12 uur natuurlijk. At night the gays come out.quote:Op zondag 18 september 2005 19:44 schreef Tarak het volgende:
Yep, nu heb ik geen leren pak, maar wel een leren riem en leren schoenen. Dat komt al in de buurt!
Deze "gay" heeft morgen om 8:00 uur bouwvergadering.quote:Op zondag 18 september 2005 19:46 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is nog geen 12 uur natuurlijk. At night the gays come out.
Is je vriend de indiaan?quote:Op zondag 18 september 2005 19:47 schreef Tarak het volgende:
Deze "gay" heeft morgen om 8:00 uur bouwvergadering.
Nee, de militair.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |