Dat maakt het nog niet correct.quote:Op zondag 18 september 2005 17:45 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb het zo juist toch gedaan.
Nou gelukkig maar dan, dat betekent kennelijk dat je homo's wel ok vind. En dat je natuurlijk geen christen bent, maar dat terzijde.quote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef zoalshetis het volgende:
tuurlijk stop ik mijn pik liever in een wildvreemde man, ipv mijn zusjes of moeder, wat denkt ts wel niet!
Merendeel denkt er anders over ...quote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef zoalshetis het volgende:
tuurlijk stop ik mijn pik liever in een wildvreemde man, ipv mijn zusjes of moeder, wat denkt ts wel niet!
Heb je niet liever iemand waarmee je vertrouwd bent dan een wildvreemde.quote:Op zondag 18 september 2005 17:52 schreef Brennie het volgende:
Zie me al in bed liggen met 1 van m'n ooms. De gruwel![]()
ik denk dat die meerderheid geen zus heeft en er wel heel vaak over fantaseert om een jonge vrouw in zijn huis te betrappen op vingeren, om maar een dwarsstraat te noemen.quote:Op zondag 18 september 2005 17:59 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Merendeel denkt er anders over ...
Lekker zootje hier op fok
Mischien neem je het allemaal te serieusquote:Op zondag 18 september 2005 17:59 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Merendeel denkt er anders over ...
Lekker zootje hier op fok
quote:Op zondag 18 september 2005 18:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Heb je niet liever iemand waarmee je vertrouwd bent dan een wildvreemde.
Dus ook in z'n algemeenheid vind je homesexualiteit erger dan sex hebben met een familielid? ik snap dat niet hoor...quote:Op zondag 18 september 2005 18:08 schreef Darkwolf het volgende:
Doe dan mijn nichtje maar!
(Zusje heb ik niet).
Je kunt toch lekker geil met je moeder naar bed!quote:Op zondag 18 september 2005 18:08 schreef Darkwolf het volgende:
Doe dan mijn nichtje maar!
(Zusje heb ik niet).
Wat denk je nou, dat ik even met m'n broer of vader het bed in duik?quote:Op zondag 18 september 2005 18:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Heb je niet liever iemand waarmee je vertrouwd bent dan een wildvreemde.
Anders ik welquote:Op zondag 18 september 2005 18:04 schreef gargamel het volgende:
[..]
Mischien neem je het allemaal te serieus
Wat vindt je er nu van dat je broer waarschijnlijk zijn keuze op jouw zou laten vallen. Als hij noodgedwongen moest kiezen tussen de homo in het leren pak of ...quote:Op zondag 18 september 2005 18:24 schreef Brennie het volgende:
Wat denk je nou, dat ik even met m'n broer of vader het bed in duik?
heb jij zussen?quote:Op zondag 18 september 2005 18:33 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat vindt je er nu van dat je broer waarschijnlijk zijn keuze op jouw zou laten vallen. Als hij noodgedwongen moest kiezen tussen de homo in het leren pak of ...
Wat voor jou waarschijnlijk is, hoeft voor een ander niet waarschijnlijk te zijn. Mijn broer is geen lieverdje, maar 1 ding weet ik 100% zeker.. hij zou me never nooit niet verkrachten. ( want dat is wat je bedoelt.) Hij zou nog eerder z'n leven geven.quote:Op zondag 18 september 2005 18:33 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat vindt je er nu van dat je broer waarschijnlijk zijn keuze op jouw zou laten vallen. Als hij noodgedwongen moest kiezen tussen de homo in het leren pak of ...
Incest is niet per definitie verkrachting. Alhoewel die term daar wel vaak voor gebruikt wordt.quote:Op zondag 18 september 2005 18:41 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wat voor jou waarschijnlijk is, hoeft voor een ander niet waarschijnlijk te zijn. Mijn broer is geen lieverdje, maar 1 ding weet ik 100% zeker.. hij zou me never nooit niet verkrachten. ( want dat is wat je bedoelt.) Hij zou nog eerder z'n leven geven.
Wel als ik er niet mee in stem, en dat doe ik dus ook niet. Over m'n lijk.quote:Op zondag 18 september 2005 18:45 schreef 0 het volgende:
[..]
Incest is niet per definitie verkrachting. Alhoewel die term daar wel vaak voor gebruikt wordt.
Nee hoor dat is niet wat ik bedoel. Als hij gedwongen moest kiezen, dan zal de keuze waarschijnlijk op jouw vallen. De vraag is wat vindt je hier nu van?quote:Op zondag 18 september 2005 18:41 schreef Brennie het volgende:
Wat voor jou waarschijnlijk is, hoeft voor een ander niet waarschijnlijk te zijn. Mijn broer is geen lieverdje, maar 1 ding weet ik 100% zeker.. hij zou me never nooit niet verkrachten. ( want dat is wat je bedoelt.) Hij zou nog eerder z'n leven geven.
Is dat niet zelfzuchtig? Je ziet liever je broer verkracht worden, dan dat ...quote:Op zondag 18 september 2005 18:46 schreef Brennie het volgende:
Wel als ik er niet mee in stem, en dat doe ik dus ook niet. Over m'n lijk.
Maar dat was de vraag niet.quote:Op zondag 18 september 2005 18:46 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wel als ik er niet mee in stem, en dat doe ik dus ook niet. Over m'n lijk.
Dat is een logische conclusie. Mijn broer wordt voor de keuze gesteld, zou hij sex met z'n zus verkiezen dan is het automatisch ( poging) tot verkrachting, aangezien ik er dus niet mee instem.quote:Op zondag 18 september 2005 18:48 schreef 0 het volgende:
[..]
Maar dat was de vraag niet.
Maargoed dit is sowieso een onzintopic.
hoezo is incest verkrachting en hoezo is homofiliteit verkrachting. weet je wat het woord liefde of relatie inhoudt?quote:Op zondag 18 september 2005 18:47 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Is dat niet zelfzuchtig? Je ziet liever je broer verkracht worden, dan dat ...
De keuze die je stelt kan nooit een positieve uitkomst bieden. Tis namelijk een gedwongen keuze.quote:Op zondag 18 september 2005 18:47 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Is dat niet zelfzuchtig? Je ziet liever je broer verkracht worden, dan dat ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |