schop hem gewoon het bed uitquote:Op zondag 18 september 2005 09:21 schreef hicham het volgende:
Moet ik nog wat doorgeven aan Youssef namens jullie?
Volgens mij gaat ie uitslapen, heb hem net al wakker geschopt maar hij ligt er nog in
Dan gaan we gewoon met z'n drieën en kunnen we 'm straks een hoop spijt aanpraten met onze waanzinnige verhalenquote:Op zondag 18 september 2005 09:35 schreef hicham het volgende:
Dan kom ik zo op de meet [afbeelding]
Maar ik vroeg het net en hij zei "ik kom later... misschien", m.a.w. Hij's een slaapkop![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 09:50 schreef hicham het volgende:
BE![]()
Is wel wat voor jou en stinkie ja
Raus en BE nu ze toch hier ishebben jullie wel eens een wheely gekregen?
Preciesquote:Op zondag 18 september 2005 09:46 schreef hicham het volgende:![]()
Mag ie achteraf kwijlen op de [afbeelding]
Heb je nog sterke verhalen voor Pepijn dan over de reden dat je brak bent?quote:Op zondag 18 september 2005 10:04 schreef hollander172 het volgende:
Voel me net even te brak om te meeten.
quote:Op zondag 18 september 2005 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
Ik moet nu de computer afstaan voor een verderfelijk spel.![]()
Is dat nou een Turk achterop ofzo?quote:Op zondag 18 september 2005 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hicham: niet alleen op auto's![]()
![]()
deze stond er trouwens ook, best geinig ding
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0013050.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0013150.jpg]afbeelding][/url]
hier staan nog wat meer pics
1 vrouw 24 keer.quote:Op zondag 18 september 2005 10:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je nog sterke verhalen voor Pepijn dan over de reden dat je brak bent?24 vrouwen gebonkt ofzo
[..]
quote:Op zondag 18 september 2005 10:43 schreef worldpimber het volgende:
Is dat nou een Turk achterop ofzo?![]()
komt wel als je groot bentquote:Ziet er wel leuk uit, alleen mij niet gezien op een autofapmeet
quote:Op zondag 18 september 2005 11:20 schreef Makster het volgende:
Misschien ook nog ff naar Utrecht![]()
Ff kijken wat de vrouw wil hehEn met de auto utieraard
![]()
Klinkt, ik ga opzoek naar 2 turken die onder begeleiding rond worden getourd in het whalla van de posersquote:Op zondag 18 september 2005 11:20 schreef worldpimber het volgende:
ik vertrek
knutsel maar wat opm
[..]![]()
![]()
![]()
ik ga je spotten met je hippe haar
![]()
![]()
Al effies hoor... maar wel wat brak.quote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef bwt het volgende:
Ook al vroeg wakker zie ik
Weet niet hoe oud je bent maar zou die GS houden tot je vol vermogen mag.quote:Op zondag 18 september 2005 13:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm ZXR-750 H2.. Lime Green of Firecracker Red![]()
Staat nog steeds hoog in mijn lijstje als het gaat om de opvolger van mijn GS![]()
yep..quote:
Ja maar ik kijk alvast rond wat ik wil over anderhalf jaarquote:Op zondag 18 september 2005 14:56 schreef yup het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud je bent maar zou die GS houden tot je vol vermogen mag.
Of bedoel je dat hiermee
Leuk ding jaquote:Op zondag 18 september 2005 13:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm ZXR-750 H2.. Lime Green of Firecracker Red![]()
Staat nog steeds hoog in mijn lijstje als het gaat om de opvolger van mijn GS![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 15:33 schreef yup het volgende:
Ik vind zelf ZX-6R 1998 echt cool:
quote:Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Leuk ding jaMijn zwager heft er eentje. Gaat hard zat in ieder geval
![]()
Eh ja dat is de mooiste kleurstelling ever.. Alleen de powerband is dus verrekte k*t van dat dingquote:Op zondag 18 september 2005 16:04 schreef yup het volgende:
Ik vind die dubbele koplampen op motoren juist niks
Geef mij maar dit:
[afbeelding]
Zo een ding moet ik hebben: R1 1998 model. 150 pk is bizar genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |