Zodra er geen aandacht is zoals met de quiz of Roel vanavond, dan begint het gezeik weerquote:Op zondag 18 september 2005 01:02 schreef milagro het volgende:
Stel stel stel stel stel dat .......pffffffffffffffffffffffffft zeikwijf is back, hoor
Helaas niet. Ik zat geboeid naar Ralph te luisteren (nog steeds).quote:Op zondag 18 september 2005 01:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Eeey scanman, heb je toevallig Menno gecapt ......![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 01:03 schreef Shirley het volgende:
En dan wandelt het satéstokje half lam weg....
Misschien ook te veel, maar ze heeft iets te snel achter elkaar in het glaasje gekeken...quote:Op zondag 18 september 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:
"ingrid heeft iets teveel [mompel]" wat heeft ze nou teveel?
Iets te snel in het glaasje gekeken, zei ie.quote:Op zondag 18 september 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:
"ingrid heeft iets teveel [mompel]" wat heeft ze nou teveel?
Ik vind Ralph niks qua uiterlijk, maar qua gedrag, doen en laten, rust en humor... echt kan er nog verliefd op worden ookquote:Op zondag 18 september 2005 01:03 schreef milagro het volgende:
Slaapgebrek... hm.......... je zau auk gewaun naar je bed kennuh gaan
Ralph is Zen
In de streamverslagen staat er een.quote:Op zondag 18 september 2005 01:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Eeey scanman, heb je toevallig Menno gecapt ......![]()
O ja. Aha. Zie daar. Hm hm. Prima. Leuk shot. Mooi van compositie. Dat soort dingenquote:
Wat hebben ze gezegd dan?quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat Lieske in bed is. Misschien trekt ze het zich toch aan dat Dido en Nathalie haar in de zeik aan het zetten waren waar zij naast zat
Klonk anders als eucalypta...quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef Falco het volgende:
Nathalie is ook maar eens in de jacuzzi beland!
Staat geen 220v opquote:Op zondag 18 september 2005 01:06 schreef kavu het volgende:
is dat niet gevaarlijk .. in bad met een zender???
Tanja kun je niks vragen, die mekkert, klaagt en zeurt en gooit aan alles een negatieve draaiquote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Tanja : ik denk er elke seconde aan dat er iets moois van me afgepakt is
Ralph is te dom om de goeie dingen te vragen
Wat dacht je van het zoenen Roel met Linda?quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat Lieske in bed is. Misschien trekt ze het zich toch aan dat Dido en Nathalie haar in de zeik aan het zetten waren waar zij naast zat
Ik heb het niet precies kunnen horen, maar Dido speelde dat ze Lieske was en zong dat ze met iedereen zat te slijmen ofzo.. Zoiets.quote:
natte lee in haar pyamaquote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef kissa het volgende:
wie wordt daar in de jacuzzi getrokken
Juist Thanks!quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef svann het volgende:
[..]
In de streamverslagen staat er een.
Weet je wat ik het ergste vind, dat dit op tape staat en als haar meisje straks 7 is, kan ze alles terughoren op video, dat haar moeder haar nooit wilde en 100 keer zegt, dat ze niet zwanger wilde worden.quote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef milagro het volgende:
Jezus. wat is dat wijf erg, misselijkmakend iemand die zo graag zich KUT wilt voelen![]()
Djezus zeg.
Er is me iets afgepakt
Nee kuttekop jij hebt iets GENOMEN en een ander wat opgedrongen daardoor
Nee, dat boeide haar niet. Toen danste ze gewoon net zo vrolijk lachend verder. Het begon toen na dat gezeik van Dido en Nathalie volgens mij. Toen verdwen ze vrij snel in de badkamer. Daar leek trouwens ook niets aan de hand en deed ze nog een high-5 met Didoquote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef Catty het volgende:
[..]
Wat dacht je van het zoenen Roel met Linda?
quote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef milagro het volgende:
Jezus. wat is dat wijf erg, misselijkmakend iemand die zo graag zich KUT wilt voelen![]()
Djezus zeg.
Er is me iets afgepakt
Nee kuttekop jij hebt iets GENOMEN en een ander wat opgedrongen daardoor
en wat voor eenquote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef svann het volgende:
[..]
In de streamverslagen staat er een.
Ja!quote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef clauwheee het volgende:Ik heb wel veel gemist he vanavond
Ralph
Gelul, echt gelul.quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Tanja : ik denk er elke seconde aan dat er iets moois van me afgepakt is
Ralph is te dom om de goeie dingen te vragen
quote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef MissX het volgende:
volgens mij drijft dat bad vol met zaad ondertussen
Iemand die je moet mijden als de pest, volgens mijquote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg he
Ze blijft er maar inhangen.
Hoe nóem je nou ook alweer zo iemand.
Ja, dat zei ik dus net al tegen je hierbovenquote:Op zondag 18 september 2005 01:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Gelul, echt gelul.
Denk jij dat Tanja naar die zogenaamde goede dingen zou luisteren dan
Tanja wilt zeiken gewoon, ze hoort haar gewoon NIET luisteren en alles afkappen met ja maar, morgen etc
Zelfs als ze erin blijft hangen, ga dan niet aan BB meedoen, en dit allemaal vertellen aan heel Nederland. Leuk voor haar dochtertje later.quote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg he
Ze blijft er maar inhangen.
Hoe nóem je nou ook alweer zo iemand.
Nou! Maar vooral erg zielig.quote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef milagro het volgende:
Ahquote:Op zondag 18 september 2005 01:09 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
En Sanne![]()
voor Menno's swansje, wij waren te laat
quote:Op zondag 18 september 2005 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien passen Ralph en Tan ook best wel een beetje bij elkaar
ff stream 3/4 kijken ajb ...quote:Op zondag 18 september 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
Tanja: IK zit hier niet voor het geld
Wat doe je in BB dan?
Je stelt je niet sociaal op![]()
Je mokt en zeikt elke dag![]()
En je doet het niet voor het geld![]()
Waarom in godsnaam dan?
en waarom dan toch vraag ik me steeds af.........quote:Op zondag 18 september 2005 01:11 schreef mijn23 het volgende:
Dido vond het wel goed dat linda met roel zoende,alles om lieske pijn te doen
Ja dat dacht ik ook al, vandaar dat hij nog meerquote:
Trustenquote:Op zondag 18 september 2005 01:12 schreef BullyŠ het volgende:
Ikk denk niet dar er nu iets gaat gebeuren, ga maar eens slapen denk ik. De rest lees ik morgen wel weer.\Truste mensen.........![]()
Dat zag ik toch heel andersquote:Op zondag 18 september 2005 01:11 schreef mijn23 het volgende:
Dido vond het wel goed dat linda met roel zoende,alles om lieske pijn te doen
Flikkah op megaul, doe es lekkah normaalquote:Op zondag 18 september 2005 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien passen Ralph en Tan ook best wel een beetje bij elkaar
Ach dronken volk in de jacuzzi heb ik al 200 keer gezien. Zeker als het over sex gaat.quote:
Precies. Dido sowieso.quote:Op zondag 18 september 2005 01:12 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je al 5x door Dido wordt afgewezen en je blijft zo pushen
NEtime babequote:Op zondag 18 september 2005 01:09 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
En Sanne![]()
voor Menno's swansje, wij waren te laat
Ralph zit wijs TEGEN tanja te praten alleen zij hoort het wel maar luistert niet...quote:Op zondag 18 september 2005 01:13 schreef Falco het volgende:
Ralph zit toch wel redelijk wijs te praten met Tanja heb ik het idee.
En je denkt, dat iedereen alles altijd aan de buitenkant laat zien, mensen kunnen genoeg verbergen hoor. Kan best zijn dat ze zich goed probeert te houden.quote:Op zondag 18 september 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond was ze ook alles behalve aangedaan toen hij met Linda tongde.
Face the facts: ze had het gewoon niet zo naar d'r zin vanavond en is vroeg naar bed gegaan.quote:Op zondag 18 september 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zag ik toch heel anders... Lieske had geen problemen met eventueel sex in het huis. Aangezien ze nog niets met Roel heeft gedaan, heeft ze ook die behoefte helemaal niet. Roel is gewoon een hele goede vriend, een maatje voor haar. Ze heeft ook, in tegenstelling tot Dido, geen moment lopen klagen toen Roel opeens naar Dido trok. Vanavond was ze ook alles behalve aangedaan toen hij met Linda tongde.
Ze roept 100 keer: ik heb er zelf niet voor gekomen.quote:Op zondag 18 september 2005 01:14 schreef riri het volgende:
mens....als je van het minimum moet rondkomen,hoe heb je het dan zo ver laten komen dat je uberhaupt zwanger bent geworden
Die kutsnol van een Dido daarentegenquote:Op zondag 18 september 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
Face the facts: ze had het gewoon niet zo naar d'r zin vanavond en is vroeg naar bed gegaan.
quote:Op zondag 18 september 2005 01:15 schreef milagro het volgende:
Godver ik kan dit niet aanhoren, maar ik ben in luf met Ralph en dus blijf ik kijken
ja menno ... ff potje flink rukken ... zijn we allemaal van dat ge eikel afquote:Op zondag 18 september 2005 01:16 schreef KonnieKipke het volgende:
Menno is echt een freak
Lieske reageert altijd later pas op de dingenquote:Op zondag 18 september 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Face the facts: ze had het gewoon niet zo naar d'r zin vanavond en is vroeg naar bed gegaan.
Beter een abortus dan een kind dat niet welkom is.quote:Op zondag 18 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
Ze roept 100 keer: ik heb er zelf niet voor gekomen.![]()
Dom wijf, gebruik de pil eens.
En abortus is ook altijd nog een keuze hoor.
Dit kind heeft er niet voor gekozen om geboren te worden en zo uitgekotst te worden door jou, elke dag![]()
Meno is een dikke overloper.quote:Op zondag 18 september 2005 01:17 schreef MissX het volgende:
ik vind het echt zielig voor Ingrid, ze zal deze beelden maar terug zien
ik wil hem zo door het scherm heen trekken en dan gaan we samen hier mijn 40 planten water gevenquote:Op zondag 18 september 2005 01:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Da's liefde hč? Doe je niks an![]()
Z'n eigen kop van z'n romp graagquote:Op zondag 18 september 2005 01:17 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ja menno ... ff potje flink rukken ... zijn we allemaal van dat ge eikel af
ik wil haar dan wel troosten hoorquote:Op zondag 18 september 2005 01:17 schreef MissX het volgende:
ik vind het echt zielig voor Ingrid, ze zal deze beelden maar terug zien
Dat is niet wat ik heb gezien. Ze lachte de hele avond door.quote:Op zondag 18 september 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
erg, hčquote:Op zondag 18 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
"Als het goed is springt m'n eitje pas volgende week..."
Als het goed is![]()
![]()
![]()
En nou klagen dat ze zwanger is en dat het niet haar keuze as![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 01:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wil hem zo door het scherm heen trekken en dan gaan we samen hier mijn 40 planten water geven![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 01:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wil hem zo door het scherm heen trekken en dan gaan we samen hier mijn 40 planten water geven![]()
Hoezo? Hij heeft vanavond pas een keer of vijf geprobeerd om Dido op de bek te pakken.quote:
Ze lachte lichtjes, als een boer met kiespijn, maar morgen is het weer zondag, Lieske-huildag... In het algemeen geldt dat na veel plezier altijd veel verdriet komt en ik zie haar er wel voor aan om te breken...quote:Op zondag 18 september 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik heb gezien. Ze lachte de hele avond door.
Ik kan het ook omdraaien: face the facts... ze wil helemaal niets met Roel...
Maar wat maakt het ook uit. Zolang Dido denkt dat er wel iets gaande is tussen Lieske en Roel, is er ook een soort strijd
Dido daarentegen is moeder theresa ...quote:Op zondag 18 september 2005 01:19 schreef Falco het volgende:
Menno is een slettebak van de eerste orde.
En dan roept ze wel dat met haar leeftijd, ze geen abortus wilt.quote:Op zondag 18 september 2005 01:19 schreef milagro het volgende:
[..]
erg, hč
ik slik geen pillen ...... pfffffffffffffffffft![]()
Ik vind dat zo...quote:Op zondag 18 september 2005 01:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij wil iedereen wel pakkenquote:Op zondag 18 september 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft vanavond pas een keer of vijf geprobeerd om Dido op de bek te pakken.
Nu zingt hij Je veuxl l'amour en daarna Voulez-vous coucher avec moi voor Dido.![]()
5quote:Op zondag 18 september 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft vanavond pas een keer of vijf geprobeerd om Dido op de bek te pakken.
Nu zingt hij Je veuxl l'amour en daarna Voulez-vous coucher avec moi voor Dido.![]()
Volgens Menno moet ie er juist ínquote:Op zondag 18 september 2005 01:21 schreef KonnieKipke het volgende:
Menno moet eruit, wat een irritant mannetje
Menno poogt ... Dido houdt afquote:Op zondag 18 september 2005 01:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn streams stuiteren steeds, geen vloeiend beeld. Maar is er nu ECHT gezoend tussen menno en dido? Of is het een hoop vaag geknuffel en cockteaserij?
straks drukt ze die peuk uit op z'n hoofdquote:Op zondag 18 september 2005 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
wahhahahahahaaha, ik zie ineens dat Roel nog steeds ligt te slapen bij Tan op schoot
Menno was ff naakt omdat ze boxershort had uitgedaan en die werd vervolgens door Dido eruit gegooidquote:Op zondag 18 september 2005 01:21 schreef caradoc het volgende:
Waarom ging joost er naakt in, terwijl de anderen gewoon hun zwemkleding of pyjama aan heeft?
Had dan een abortus genomen, ipv tot de laatste dag van de 9 maanden roepen dat je het niet zo gewild had.quote:Op zondag 18 september 2005 01:23 schreef milagro het volgende:
Ze zit daar met die vreemd voldane smoel te zeggen dat ze in het laagste van het laagste terecht komt
toch enige zelfkennis blijkbaarquote:Op zondag 18 september 2005 01:23 schreef milagro het volgende:
Ze zit daar met die vreemd voldane smoel te zeggen dat ze in het laagste van het laagste terecht komt
Menno heeft toch echt een groene box aan hoor. Of ben ik nou blind.quote:Op zondag 18 september 2005 01:22 schreef MissX het volgende:
[..]
Menno was ff naakt omdat ze boxershort had uitgedaan en die werd vervolgens door Dido eruit gegooid
Ja, ik moet er ook niet aan denken.... brrrrrquote:Op zondag 18 september 2005 01:22 schreef KonnieKipke het volgende:
Je kan beter een nekschot krijgen dan dat getease van Dido aan je lichaam. Godverdomme.
Vindt ik ook, en Rob ookquote:Op zondag 18 september 2005 01:21 schreef KonnieKipke het volgende:
Menno moet eruit, wat een irritant mannetje
AFquote:Op zondag 18 september 2005 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier heen! Déééze kant opKomt u maarrrrrrrr
Ik denk het ook wel ja.quote:Op zondag 18 september 2005 01:24 schreef MissX het volgende:
Ralph zou volgens mij echt een goede vader zijn
ik zal maar niet zeggen wat mijn inkomen isquote:Op zondag 18 september 2005 01:23 schreef Bluezz het volgende:
1000 euro in de maand, huursubsidie.
En dat voor mij en de kleine.
Dat is niet makkelijk X 87 keer.
quote:Op zondag 18 september 2005 01:24 schreef Shirley het volgende:
RalphEcht, hij zegt alles wat wij denken.
Anders ga je nog even naar het Rembrandtplein, daar zijn genoeg Menno's die 'm in elke willekeurige voorbijgangster willen stekenquote:Op zondag 18 september 2005 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hier heen! Déééze kant opKomt u maarrrrrrrr
nee hoor.... ik heb nog niet gehoord dat ze een egoistische domme koe is die eindelijk eens moet ophouden met zeiken en aan haar kind moet denken in plaats van als de eerste de beste junk asbakken leeg te lebberenquote:Op zondag 18 september 2005 01:24 schreef Shirley het volgende:
RalphEcht, hij zegt alles wat wij denken.
Talpa, ik verwacht toch op zijn minst een leuke montage van Menno-die-zijn-pik-achterna-loopt-en-faaltquote:Op zondag 18 september 2005 01:25 schreef marbe het volgende:
Ohh dan maar Nathalie proberen, echt wat een looser
veulquote:Op zondag 18 september 2005 01:26 schreef mr2004 het volgende:
Hoeveel heeft Roel gezopen aan het begin van de avond dan ???
Ja normaal snuift-ie dat dan weg maar dat kan nu niet.quote:Op zondag 18 september 2005 01:25 schreef FlowKey het volgende:
whaha ... ik was ff naar die andere stream ... Roel is echt BE-ZO-PEN
Puhleasequote:Op zondag 18 september 2005 01:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Anders ga je nog even naar het Rembrandtplein, daar zijn genoeg Menno's die 'm in elke willekeurige voorbijgangster willen steken
quote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Puhlease
Alsof die met hun piemels uit de broek lopen zodat je een goed exemplaar uit kan kiezen![]()
denk het welquote:Op zondag 18 september 2005 01:26 schreef mr2004 het volgende:
Ze mogen wel een 2 uur durende uitzending maken willen ze alles uitzenden.quote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef Blue Thunder het volgende:
Hopelijk zendt talpa het gesprek met tanja en ralphie uit.. dan scoort maximale punten.
Misschien dat hij als blower geen alkohol gewend is?quote:Op zondag 18 september 2005 01:26 schreef mr2004 het volgende:
Als je het lief vraagt doen ze dat vast wel hoorquote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Puhlease
Alsof die met hun piemels uit de broek lopen zodat je een goed exemplaar uit kan kiezen![]()
AHAHAHquote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef FlowKey het volgende:
Roel ligt GVD in de foetus houding bij Tanja
gelijk heeftie ik vindt het echt liefquote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef Shirley het volgende:
Roel blijft liever bij Tanja liggen. Die heeft Dido wel gezien met Menno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |