Zodra er geen aandacht is zoals met de quiz of Roel vanavond, dan begint het gezeik weerquote:Op zondag 18 september 2005 01:02 schreef milagro het volgende:
Stel stel stel stel stel dat .......pffffffffffffffffffffffffft zeikwijf is back, hoor
Helaas niet. Ik zat geboeid naar Ralph te luisteren (nog steeds).quote:Op zondag 18 september 2005 01:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Eeey scanman, heb je toevallig Menno gecapt ......![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 01:03 schreef Shirley het volgende:
En dan wandelt het satéstokje half lam weg....
Misschien ook te veel, maar ze heeft iets te snel achter elkaar in het glaasje gekeken...quote:Op zondag 18 september 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:
"ingrid heeft iets teveel [mompel]" wat heeft ze nou teveel?
Iets te snel in het glaasje gekeken, zei ie.quote:Op zondag 18 september 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:
"ingrid heeft iets teveel [mompel]" wat heeft ze nou teveel?
Ik vind Ralph niks qua uiterlijk, maar qua gedrag, doen en laten, rust en humor... echt kan er nog verliefd op worden ookquote:Op zondag 18 september 2005 01:03 schreef milagro het volgende:
Slaapgebrek... hm.......... je zau auk gewaun naar je bed kennuh gaan
Ralph is Zen
In de streamverslagen staat er een.quote:Op zondag 18 september 2005 01:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Eeey scanman, heb je toevallig Menno gecapt ......![]()
O ja. Aha. Zie daar. Hm hm. Prima. Leuk shot. Mooi van compositie. Dat soort dingenquote:
Wat hebben ze gezegd dan?quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat Lieske in bed is. Misschien trekt ze het zich toch aan dat Dido en Nathalie haar in de zeik aan het zetten waren waar zij naast zat
Klonk anders als eucalypta...quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef Falco het volgende:
Nathalie is ook maar eens in de jacuzzi beland!
Staat geen 220v opquote:Op zondag 18 september 2005 01:06 schreef kavu het volgende:
is dat niet gevaarlijk .. in bad met een zender???
Tanja kun je niks vragen, die mekkert, klaagt en zeurt en gooit aan alles een negatieve draaiquote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Tanja : ik denk er elke seconde aan dat er iets moois van me afgepakt is
Ralph is te dom om de goeie dingen te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |