Iemand die je moet mijden als de pest, volgens mijquote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg he
Ze blijft er maar inhangen.
Hoe nóem je nou ook alweer zo iemand.
Ja, dat zei ik dus net al tegen je hierbovenquote:Op zondag 18 september 2005 01:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Gelul, echt gelul.
Denk jij dat Tanja naar die zogenaamde goede dingen zou luisteren dan
Tanja wilt zeiken gewoon, ze hoort haar gewoon NIET luisteren en alles afkappen met ja maar, morgen etc
Zelfs als ze erin blijft hangen, ga dan niet aan BB meedoen, en dit allemaal vertellen aan heel Nederland. Leuk voor haar dochtertje later.quote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg he
Ze blijft er maar inhangen.
Hoe nóem je nou ook alweer zo iemand.
Nou! Maar vooral erg zielig.quote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef milagro het volgende:
Jezus. wat is dat wijf erg, misselijkmakend iemand die zo graag zich KUT wilt voelen![]()
Ahquote:Op zondag 18 september 2005 01:09 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
En Sanne![]()
voor Menno's swansje, wij waren te laat
quote:Op zondag 18 september 2005 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien passen Ralph en Tan ook best wel een beetje bij elkaar
ff stream 3/4 kijken ajb ...quote:Op zondag 18 september 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
Tanja: IK zit hier niet voor het geld
Wat doe je in BB dan?
Je stelt je niet sociaal op![]()
Je mokt en zeikt elke dag![]()
En je doet het niet voor het geld![]()
Waarom in godsnaam dan?
en waarom dan toch vraag ik me steeds af.........quote:Op zondag 18 september 2005 01:11 schreef mijn23 het volgende:
Dido vond het wel goed dat linda met roel zoende,alles om lieske pijn te doen
Ja dat dacht ik ook al, vandaar dat hij nog meerquote:
Trustenquote:Op zondag 18 september 2005 01:12 schreef Bully© het volgende:
Ikk denk niet dar er nu iets gaat gebeuren, ga maar eens slapen denk ik. De rest lees ik morgen wel weer.\Truste mensen.........![]()
Dat zag ik toch heel andersquote:Op zondag 18 september 2005 01:11 schreef mijn23 het volgende:
Dido vond het wel goed dat linda met roel zoende,alles om lieske pijn te doen
Flikkah op megaul, doe es lekkah normaalquote:Op zondag 18 september 2005 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien passen Ralph en Tan ook best wel een beetje bij elkaar
Ach dronken volk in de jacuzzi heb ik al 200 keer gezien. Zeker als het over sex gaat.quote:
Precies. Dido sowieso.quote:Op zondag 18 september 2005 01:12 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je al 5x door Dido wordt afgewezen en je blijft zo pushen
NEtime babequote:Op zondag 18 september 2005 01:09 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
En Sanne![]()
voor Menno's swansje, wij waren te laat
Ralph zit wijs TEGEN tanja te praten alleen zij hoort het wel maar luistert niet...quote:Op zondag 18 september 2005 01:13 schreef Falco het volgende:
Ralph zit toch wel redelijk wijs te praten met Tanja heb ik het idee.
En je denkt, dat iedereen alles altijd aan de buitenkant laat zien, mensen kunnen genoeg verbergen hoor. Kan best zijn dat ze zich goed probeert te houden.quote:Op zondag 18 september 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond was ze ook alles behalve aangedaan toen hij met Linda tongde.
Face the facts: ze had het gewoon niet zo naar d'r zin vanavond en is vroeg naar bed gegaan.quote:Op zondag 18 september 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zag ik toch heel anders... Lieske had geen problemen met eventueel sex in het huis. Aangezien ze nog niets met Roel heeft gedaan, heeft ze ook die behoefte helemaal niet. Roel is gewoon een hele goede vriend, een maatje voor haar. Ze heeft ook, in tegenstelling tot Dido, geen moment lopen klagen toen Roel opeens naar Dido trok. Vanavond was ze ook alles behalve aangedaan toen hij met Linda tongde.
Ze roept 100 keer: ik heb er zelf niet voor gekomen.quote:Op zondag 18 september 2005 01:14 schreef riri het volgende:
mens....als je van het minimum moet rondkomen,hoe heb je het dan zo ver laten komen dat je uberhaupt zwanger bent geworden
Die kutsnol van een Dido daarentegenquote:Op zondag 18 september 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
Face the facts: ze had het gewoon niet zo naar d'r zin vanavond en is vroeg naar bed gegaan.
quote:Op zondag 18 september 2005 01:15 schreef milagro het volgende:
Godver ik kan dit niet aanhoren, maar ik ben in luf met Ralph en dus blijf ik kijken
ja menno ... ff potje flink rukken ... zijn we allemaal van dat ge eikel afquote:Op zondag 18 september 2005 01:16 schreef KonnieKipke het volgende:
Menno is echt een freak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |