Wat dacht je van het zoenen Roel met Linda?quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat Lieske in bed is. Misschien trekt ze het zich toch aan dat Dido en Nathalie haar in de zeik aan het zetten waren waar zij naast zat
Ik heb het niet precies kunnen horen, maar Dido speelde dat ze Lieske was en zong dat ze met iedereen zat te slijmen ofzo.. Zoiets.quote:
natte lee in haar pyamaquote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef kissa het volgende:
wie wordt daar in de jacuzzi getrokken
Juist Thanks!quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef svann het volgende:
[..]
In de streamverslagen staat er een.
Weet je wat ik het ergste vind, dat dit op tape staat en als haar meisje straks 7 is, kan ze alles terughoren op video, dat haar moeder haar nooit wilde en 100 keer zegt, dat ze niet zwanger wilde worden.quote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef milagro het volgende:
Jezus. wat is dat wijf erg, misselijkmakend iemand die zo graag zich KUT wilt voelen![]()
Djezus zeg.
Er is me iets afgepakt
Nee kuttekop jij hebt iets GENOMEN en een ander wat opgedrongen daardoor
Nee, dat boeide haar niet. Toen danste ze gewoon net zo vrolijk lachend verder. Het begon toen na dat gezeik van Dido en Nathalie volgens mij. Toen verdwen ze vrij snel in de badkamer. Daar leek trouwens ook niets aan de hand en deed ze nog een high-5 met Didoquote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef Catty het volgende:
[..]
Wat dacht je van het zoenen Roel met Linda?
quote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef milagro het volgende:
Jezus. wat is dat wijf erg, misselijkmakend iemand die zo graag zich KUT wilt voelen![]()
Djezus zeg.
Er is me iets afgepakt
Nee kuttekop jij hebt iets GENOMEN en een ander wat opgedrongen daardoor
en wat voor eenquote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef svann het volgende:
[..]
In de streamverslagen staat er een.
Ja!quote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef clauwheee het volgende:Ik heb wel veel gemist he vanavond
Ralph
Gelul, echt gelul.quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Tanja : ik denk er elke seconde aan dat er iets moois van me afgepakt is
Ralph is te dom om de goeie dingen te vragen
quote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef MissX het volgende:
volgens mij drijft dat bad vol met zaad ondertussen
Iemand die je moet mijden als de pest, volgens mijquote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg he
Ze blijft er maar inhangen.
Hoe nóem je nou ook alweer zo iemand.
Ja, dat zei ik dus net al tegen je hierbovenquote:Op zondag 18 september 2005 01:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Gelul, echt gelul.
Denk jij dat Tanja naar die zogenaamde goede dingen zou luisteren dan
Tanja wilt zeiken gewoon, ze hoort haar gewoon NIET luisteren en alles afkappen met ja maar, morgen etc
Zelfs als ze erin blijft hangen, ga dan niet aan BB meedoen, en dit allemaal vertellen aan heel Nederland. Leuk voor haar dochtertje later.quote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg he
Ze blijft er maar inhangen.
Hoe nóem je nou ook alweer zo iemand.
Nou! Maar vooral erg zielig.quote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef milagro het volgende:
Ahquote:Op zondag 18 september 2005 01:09 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
En Sanne![]()
voor Menno's swansje, wij waren te laat
quote:Op zondag 18 september 2005 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien passen Ralph en Tan ook best wel een beetje bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |