Dat kun je helemaal niet weten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En hoe weet ik nu dat je dat laatste niet liegt ?![]()
nope, muziek gerelateerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
Sport (gerelateerd) ?
Jij hebt gewonnen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:42 schreef Tokay het volgende:
Wie wacht er het langst met het openen van een nieuw topic.
Je bedoelt Lynn Wesenbeek, die Vlaamse?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:44 schreef dolle_hond het volgende:
ann wezenbeek?
'k zat er eigenlijk aan te denken om de chaos helemaal compleet te maken, en er een derde plaatje tegenaan te gooien...quote:
Neem me niet kwalijk hoor!quote:
Leuk, ik ga meteen kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
'k heb, speciaal voor jou, nieuwe plaatjes aan m'n fotoboek toegevoegd...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Echt een mooie Treinhomo hoor, al zeg ik het zelf!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:57 schreef wyccie het volgende:
![]()
Als ik een printer had, dan had ik alles uitgeprint en ingelijst![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:58 schreef Tokay het volgende:
Burt Bacharach?
En pos heeft in z'n achtergrondkoor gezongen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:59 schreef Berkery het volgende:
Onee Burt Bacharach. Die naam had je wel even kunnen wegpoetsen
't kan net zo goed gelogen zijn; dat weet ik niet...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:00 schreef wyccie het volgende:
Vind je dat niet leuk?
Waar zie jij een naam?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:59 schreef Berkery het volgende:
Onee Burt Bacharach. Die naam had je wel even kunnen wegpoetsen
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En pos heeft in z'n achtergrondkoor gezongen...
Nou zeg!quote:
Had ik niet eens gezien!quote:
Nee is een heel ander genrequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zijn jullie dan ook van die kroegen, her en der door 't land: 'De drie gezusters' ?
Of ik nou lieg of niet; het zijn leuke foto's.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't kan net zo goed gelogen zijn; dat weet ik niet...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef wyccie het volgende:
Of ik nou lieg of niet; het zijn leuke foto's.
Welke ?quote:Wie heeft die eerste foto gemaakt?
Kan je je eigen foto's niet zien? Ik bedoel die waar je half uit een raam hangt en een foto van jezelf maakt.quote:
Een oudere Amerikaanse mevrouw met een nieuw gezicht?quote:
'k wist niet meer in welke volgorde ze stonden, en had geen zin om te gaan kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:09 schreef wyccie het volgende:
Kan je je eigen foto's niet zien? Ik bedoel die waar je half uit een raam hangt en een foto van jezelf maakt.
Niet zo lelijk doen, pos.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:09 schreef pos het volgende:
[..]
Een oudere Amerikaanse mevrouw met een nieuw gezicht?
Jazeker wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef Berkery het volgende:
Hij kwam net voorbij in je winamp? [afbeelding]
Helemaal met de trein naar Bologna! Je vindt treinen toch voor paupers?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k wist niet meer in welke volgorde ze stonden, en had geen zin om te gaan kijken.
Die 's door m'n maatje gemaakt. We gingen samen naar Bologna. Op dát moment ben ik dus de 2e foto aan 't maken...
Dat was een snoepreisje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:17 schreef wyccie het volgende:
Helemaal met de trein naar Bologna! Je vindt treinen toch voor paupers?
Lijkt me een Treinhomo wet dreamquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helemaal met de trein naar Bologna! Je vindt treinen toch voor paupers?
(Ik vind het wel rustgevend, lijkt me leuk om eens op een zondag met een boek in de trein te zitten, Haarlem-Maastricht/Groningen-Middelburg)
Echt niet; ik heb altijd met veel plezier op/bij de trein gewerkt, maar als middel om van A naar B te komen verkies ik toch écht wel de auto...quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:25 schreef wyccie het volgende:
(Zijn Canon is prachtig)
Ga die maar downloaden. (Ik zal niet zeggen dat je die moet kopen, want als dooie heeft ie niks meer aan de centen)quote:
Die ken ik niet...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:25 schreef wyccie het volgende:
Of Pachelbel? (Zijn Canon is prachtig)
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:29 schreef wyccie het volgende:
Sibelius?
De Zweedse mevrouw van Tokay en de vriendelijk ogende componist van TH.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:31 schreef Berkery het volgende:
Hoeveel plaatjes staan er eigenlijk open? Drie Twee toch?
In Tilburg ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:32 schreef dolle_hond het volgende:
* ff een rondje lopen door de componistenbuurt
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:35 schreef wyccie het volgende:
Kun je vertellen waar hij vandaan komt?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:36 schreef Berkery het volgende:
Ravel?
Hmmm...ik bespeur enige tegenspraak...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:37 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik wil je niet commanderen, dus je moet het zelf zeggen.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:40 schreef pyl het volgende:
Mensen, mensen.........Georges Bizet, je weet wel van Carmen.
Sorryquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm...ik bespeur enige tegenspraak...
Maar je wilde 't dus écht weten ?
Frankrijk...
Oh... ik associeer Bizet/Carmen altijd met Italiëquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:40 schreef pyl het volgende:
Mensen, mensen.........Georges Bizet, je weet wel van Carmen.
Hmmm...dan toch eerder met Spanje...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:44 schreef wyccie het volgende:
Oh... ik associeer Bizet/Carmen altijd met Italië![]()
Eigenlijk wel he.... maar ik denk een beetje raar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
Hmmm...dan toch eerder met Spanje...
Daar heb ik al 's eerder een opmerking over gemaakt...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef wyccie het volgende:
Welterusten
Eigenlijk wel he.... maar ik denk een beetje raar.
Oh, ik ben het al vergeten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar heb ik al 's eerder een opmerking over gemaakt...
En die viel toen he-le-maal niet in goede aarde.![]()
laat me raden, wiccy is van het vrouwelijk geslacht?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar heb ik al 's eerder een opmerking over gemaakt...
En die viel toen he-le-maal niet in goede aarde.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:48 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik ben het al vergeten.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:48 schreef Bullpit het volgende:
[..]
laat me raden, wiccy is van het vrouwelijk geslacht?
Oeps.... nee wyccie, mevrouw is niet Unni Lindell.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:49 schreef wyccie het volgende:
Ik doe een TDP tot Tokay komt vertellen of de Zweedse mevrouw Unni Lindell is of niet.
En jij verwacht dat wij die kennenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef Tokay het volgende:
Mevrouw zingt. Klassiek.
Kunstenaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef Treinhomo het volgende:
Weldoener ?
Hmm, ik ben niet zo'n fan van klassieke muziek waarbij gezongen wordt....quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oeps.... nee wyccie, mevrouw is niet Unni Lindell.
Mevrouw zingt. Klassiek.
Misschien, sommigen onder ons...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:54 schreef Treinhomo het volgende:
En jij verwacht dat wij die kennen
Eén of andere Gloria.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef Tokay het volgende:
Misschien, sommigen onder ons...
Hint: Elvis Costello
't begint saai te worden, maar zo denk ik der dus ook over;quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik ben niet zo'n fan van klassieke muziek waarbij gezongen wordt....
She...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Misschien, sommigen onder ons...
Hint: Elvis Costello
Anne-Sophie....quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef wyccie het volgende:
She...
Elizabeth Costello?
Het is geen Diana Krall...
Wat een mysterie.
Waarom kijk je zo verbaasd?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef pyl het volgende:
Is het Anne Sofie von Otter?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef Treinhomo het volgende:
Klassieke muziek is zeer okay, maar ze moeten wel hun muil houden...
Omdat dat de enige Zweedse sopraan is die ik ken, maar niet wist hoe ze eruit zag........quote:Op zondag 18 september 2005 00:00 schreef Tokay het volgende:
Waarom kijk je zo verbaasd?
quote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef Tokay het volgende:
Crisis zeg! Ze motte wel hun muil houwe!![]()
'k vind klassieke zang nou eenmaal niet te verteren...quote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef Tokay het volgende:
Crisis zeg! Ze motte wel hun muil houwe!![]()
Dan weet je het nu.quote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef pyl het volgende:
Omdat dat de enige Zweedse sopraan is die ik ken, maar niet wist hoe ze eruit zag........
Heb jij een plaatje gepost ?quote:Op zondag 18 september 2005 00:09 schreef wyccie het volgende:
De meneer op mijn plaatje had vast ook buikpijn toen hij overreden werd door de tram.
Is 't die Engelsman uit 'Big city' van Tol Hanse ?quote:Op zondag 18 september 2005 00:09 schreef wyccie het volgende:
De meneer op mijn plaatje had vast ook buikpijn toen hij overreden werd door de tram.
De meneer met de baard, de kunstenaar.quote:Op zondag 18 september 2005 00:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heb jij een plaatje gepost ? [afbeelding]
Spanjaardquote:Op zondag 18 september 2005 00:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Is 't die Engelsman uit 'Big city' van Tol Hanse ?
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 18 september 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er zit géén Spanjaard in 'Big city'...
![]()
Ai; blijft lastig; zinnen van meer dan 4 woorden...quote:Op zondag 18 september 2005 00:15 schreef wyccie het volgende:
Je hebt gelijk.
Het is dus geen personage uit Big city van Tol Hansse, maar het is wel een Spanjaard. Begrijp je het nu?
Slimmerd.quote:Op zondag 18 september 2005 00:15 schreef Bullpit het volgende:
voor de volgende thread opener
[afbeelding]
'Karzeuler' was hier vroeger ook nog wel 's vaste klant...quote:Op zondag 18 september 2005 00:18 schreef pyl het volgende:
Heel goed, Berkery. Misschien ook een plaatsje inruimen voor Modus? En Neleos? En dan was er nog iemand............effe peinzen........![]()
Is Bullpit een kloon van Berk??quote:Op zondag 18 september 2005 00:18 schreef pyl het volgende:
Heel goed, Berkery.
Met je ogen dicht, ja...quote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef pyl het volgende:
Lars von Trier (lijkt wel wat op TH.............)
quote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef pyl het volgende:
Lars von Trier (lijkt wel wat op TH.............)
Hè? Hé! Ho!!quote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef wyccie het volgende:
Is Bullpit een kloon van Berk??
Jij was hier toch de slimmerd?quote:Op zondag 18 september 2005 00:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Hè? Hé! Ho!!![]()
Draadje even kwijt, sorry.![]()
Huh?quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef wyccie het volgende:
Jij was hier toch de slimmerd?
Ja ja, ik snap je wel, maar ik was zo gewend dat Berkery de OP aanpast dat ik vanzelf Berkery voor de laatste wijziging bedankte, zonder me te realiseren dat etc.... Ik was het 'draadje' dus kwijt.....quote:Bullpit zet zijn icoontje in de OP. Jij zegt 'Heel goed, Berkery' tegen hem.
Sorry, ik kan het niet in minder dan 5 woorden uitleggen.
Ahaquote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Huh?![]()
[..]
Ja ja, ik snap je wel, maar ik was zo gewend dat Berkery de OP aanpast dat ik vanzelf Berkery voor de laatste wijziging bedankte, zonder me te realiseren dat etc.... Ik was het 'draadje' dus kwijt.....![]()
over wetenschappers gesproken...waar is foto toch?quote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef Treinhomo het volgende:
Wetenschapper ?
Ook tweemaal nee.quote:Op zondag 18 september 2005 00:32 schreef Treinhomo het volgende:
Oostenrijks musicus ?
Niemand?quote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef pos het volgende:
[..]
over wetenschappers gesproken...waar is foto toch?
18e/19equote:Op zondag 18 september 2005 00:33 schreef Bullpit het volgende:
17e eeuws toch
quote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef Treinhomo het volgende:
Schrijver ?
Nee joh, die is het niet.quote:
Ik weet niet waar Diderot woont...quote:Op zondag 18 september 2005 00:35 schreef pyl het volgende:
Goh, da's wel een erg bekende kop...........tjonge, Dennis Diderot vrees ik niet, maar wel iemand uit zijn buurt............![]()
Geen idee eigenlijk, misschien is hij aan het zuipen?quote:
Helaas.quote:Op zondag 18 september 2005 00:35 schreef Bullpit het volgende:
ik doe eens gek , en zeg schubert
Was binnensmonds - en op mezelf.....quote:Op zondag 18 september 2005 00:40 schreef Tokay het volgende:
Gij zult niet vloeken.![]()
En zeker niet op zondag!![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:41 schreef wyccie het volgende:
Het lijden van de jonge Werther staat in de kast om gelezen te worden, maar ik weet al hoe het afloopt
Da's ook precies de reden waarom ik 'Titanic' nooit gekeken heb...quote:Op zondag 18 september 2005 00:41 schreef wyccie het volgende:
Het lijden van de jonge Werther staat in de kast om gelezen te worden, maar ik weet al hoe het afloopt
Ik moet opeens denken aan die prachtige opmerking van een filmrecensent na het zien van The Bible, van regisseur John Huston: "Het boek was beter."quote:Op zondag 18 september 2005 00:42 schreef Treinhomo het volgende:
Da's ook precies de reden waarom ik 'Titanic' nooit gekeken heb...
Die heb ik wel gezien, ik moest huilenquote:Op zondag 18 september 2005 00:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's ook precies de reden waarom ik 'Titanic' nooit gekeken heb...
quote:Op zondag 18 september 2005 00:47 schreef Tokay het volgende:
Ik moet opeens denken aan die prachtige opmerking van een filmrecensent na het zien van The Bible, van regisseur John Huston: "Het boek was beter."
Oke, het is je vergevenquote:Op zondag 18 september 2005 00:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jouw post stond er nog niet, toen ik ging editten...
peer mancini? volgens mij nietquote:Op zondag 18 september 2005 00:50 schreef Treinhomo het volgende:
Die van de Melkunie koeien...
Dat klopt, ga je daar een FMT-vraag van maken? Dan kom ik wel even twee punten scorenquote:Op zondag 18 september 2005 00:51 schreef Berkery het volgende:
Gary Oldman heeft toch ook Sid Vicious gespeeld?
Ha die Berkery! Nog bedankt hè!quote:Op zondag 18 september 2005 00:51 schreef Berkery het volgende:
Gary Oldman heeft toch ook Sid Vicious gespeeld?
Volgens wyccie wel...quote:Op zondag 18 september 2005 00:51 schreef Bullpit het volgende:
peer mancini? volgens mij niet
en wyccie heeft altijd gelijk, dus peer it isquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 00:53 schreef wyccie het volgende:
En ik spreek altijd de waarheid!
Nee, dan zou ik vragen welke zangeres in die film speeldequote:Op zondag 18 september 2005 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat klopt, ga je daar een FMT-vraag van maken? Dan kom ik wel even twee punten scoren
Zie de post van Bullpit van 00:15 uur en het dialoogje tussen wyccie en mij daarna......quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 00:57 schreef wyccie het volgende:
Zal ik het er voortaan bijzetten als ik lieg?
Uhm. Aha, nieuw plaatje voor de OP dus. Begrijp ik hieruit.quote:Op zondag 18 september 2005 00:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Zie de post van Bullpit van 00:15 uur en het dialoogje tussen wyccie en mij daarna......![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En als je teveel liegt, ga ik je 'lieggie' noemen...
quote:Op zondag 18 september 2005 01:02 schreef tong80 het volgende:
Ja ik ben slaapdronken en kom er niet op. Joegoslaf.
Nee, zijn naam heb ik al bijna weggegeven!quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef Bullpit het volgende:
die van de sixht sense?
die zou 'k kunnen spieken...quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef Bullpit het volgende:
die van de sixht sense?
Jij doet morgen zoquote:Op zondag 18 september 2005 01:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ga juliie verlaten m'n hersens pijnigend over het laatste plaatje.
Trusten raders rotsen in de branding, Viola Holts in deze moeilijke tijd.
quote:Op zondag 18 september 2005 01:15 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net Goodnight Saigon gedownload, en ik ken het nummerBen een beetje verbaasd.
Vind jij ja.quote:Op zondag 18 september 2005 01:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Mooiste nummer aller tijden...
Nu nog even downloaden wat Billy toendertijd deed....quote:Op zondag 18 september 2005 01:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Mooiste nummer aller tijden...
't is dan ook:quote:Op zondag 18 september 2005 01:18 schreef Berkery het volgende:
And we were sharp. As sharp as snuif snuif snuif snuif snuif snuif.
Dat gedeelte heb ik nooit begrepen.
quote:And we were sharp...
...as sharp as knives, knives, knives, knives, knives...
Hallo, kan het nog sneller?quote:Op zondag 18 september 2005 01:26 schreef Treinhomo het volgende:
Echtpaar Christo ?
quote:Op zondag 18 september 2005 01:26 schreef wyccie het volgende:
Ik hoor nu ook telkens snuif, bedankt Berk :[
Jawel; maar ik probeer ook nog een beetje aan jouw genot te denken...quote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef wyccie het volgende:
Hallo, kan het nog sneller?
quote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jawel; maar ik probeer ook nog een beetje aan jouw genot te denken...
Die klootzak 'dodged' zijn militaire verplichting door te verhuizen naar Canada. Kom dan niet twintig jaar later mooi weer spelen. Mafkees is nog één van de mildere kwalificaties betreffende Billy Joel.quote:Op zondag 18 september 2005 01:15 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net Goodnight Saigon gedownload, en ik ken het nummerBen een beetje verbaasd.
quote:Op zondag 18 september 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Okay; jij je zin.
Denk ik voortaan enkel nog maar aan m'n eigen gerief...
Nou ja, ik moet zeggen dat ik ook niet graag oorlogje speel.quote:Op zondag 18 september 2005 01:29 schreef sooty het volgende:
[..]
Die klootzak 'dodged' zijn militaire verplichting door te verhuizen naar Canada. Kom dan niet twintig jaar later mooi weer spelen. Mafkees is nog één van de mildere kwalificaties betreffende Billy Joel.
Geen van beide wycciequote:Op zondag 18 september 2005 01:41 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, pos ben jij dat nou op het plaatje of is het toch Linda de Mol?
Ja vond ik ook een hele leuke filmquote:Op zondag 18 september 2005 01:47 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik had haar helemaal niet herkend. Ze is erg goed (slecht) in The Hand that rocks the cradle
Maar Biily Joel speelt wel een beetje mooi weer met zijn album 'Nylon Curtain'. En met dat nummer dat jij zo mooi vindt, suggereert hij er zelf te zijn geweest. Niets is minder waar.quote:Op zondag 18 september 2005 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet zeggen dat ik ook niet graag oorlogje speel.
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, het is op zich ook een beetje slap, maar ik neem het hem niet kwalijk omdat ik gewoon geen oorlogen wil.quote:Op zondag 18 september 2005 01:51 schreef sooty het volgende:
[..]
Maar Biily Joel speelt wel een beetje mooi weer met zijn album 'Nylon Curtain'. En met dat nummer dat jij zo mooi vindt, suggereert hij er zelf te zijn geweest. Niets is minder waar.
Nogmaals: de lafaard was naar Canada gevlucht om zijn dienstplicht te ontkomen.
Nee hoor en ben al sinds 8 uur opquote:Op zondag 18 september 2005 01:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
En jij hebt ook eerder op de avond een tukje gedaan en kan nu niet meer slapen?
Nee ook niet echt veel hoorquote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef wyccie het volgende:
Dan heb je veel cola gedronken zeker
Weet je mevrouw op het plaatje niet? Ze is cabaretière en heeft ook een cd gemaakt.
Ik neem het hem wel kwalijk; maar wie ben ik.quote:Op zondag 18 september 2005 01:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, het is op zich ook een beetje slap, maar ik neem het hem niet kwalijk omdat ik gewoon geen oorlogen wil.
Als hij nou iemand zwanger had gemaakt en dan vlucht, ja, dan vind ik het een eikel. (
(Kromme vergelijking, I know)
Ze is lesbisch en is pas getrouwd.quote:Op zondag 18 september 2005 02:02 schreef pos het volgende:
[..]
Nee ook niet echt veel hoor
Ze komt me wel bekend voor
Okee, je bent dus boos op hem, maar heeft dat invloed op je mening over zijn muziek zelf?quote:Op zondag 18 september 2005 02:02 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik neem het hem wel kwalijk; maar wie ben ik.
Toen Amerikaanse Vietnamveteranen erachter kwamen dat hij zijn dienstplicht ontvlucht was, konden zij zijn bloed wel drinken. En terecht. Het album 'Nylon Curtain' doet vermoeden dat je met een Vietnam-veteraan te maken hebt; Niets is echter minder waar...
Ik kan er niet opkomen wycciequote:Op zondag 18 september 2005 02:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is lesbisch en is pas getrouwd.
Ik ben zo blij dat het morgen zondag is, lekker uitslapen en luieren
[..]
Het doet op zijn minst afbreuk aan zijn geloofwaardigheid.quote:Op zondag 18 september 2005 02:04 schreef wyccie het volgende:
...
Okee, je bent dus boos op hem, maar heeft dat invloed op je mening over zijn muziek zelf?
Ga lekker een dvdtje kijken ofzoquote:
Je moet het niet zo letterlijk opvatten. Hij bedoelt met we en us waarschijnlijk gewoon Amerika/de Amerikaanse militairen.quote:Op zondag 18 september 2005 02:12 schreef sooty het volgende:
[..]
Het doet op zijn minst afbreuk aan zijn geloofwaardigheid.
Eén coupletje:
We held the coastline
They held the highlands
And they were sharp
As sharp as knives
They heard the hum of our motors
They counted the rotors
And waited for us to arrive
And we would all go down together
We said we'd all go down together
Yes we would all go down together
Eén grote leugen; Hij was er niet bij.