Vind jij ja.quote:Op zondag 18 september 2005 01:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Mooiste nummer aller tijden...
Nu nog even downloaden wat Billy toendertijd deed....quote:Op zondag 18 september 2005 01:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Mooiste nummer aller tijden...
't is dan ook:quote:Op zondag 18 september 2005 01:18 schreef Berkery het volgende:
And we were sharp. As sharp as snuif snuif snuif snuif snuif snuif.
Dat gedeelte heb ik nooit begrepen.
quote:And we were sharp...
...as sharp as knives, knives, knives, knives, knives...
Hallo, kan het nog sneller?quote:Op zondag 18 september 2005 01:26 schreef Treinhomo het volgende:
Echtpaar Christo ?
quote:Op zondag 18 september 2005 01:26 schreef wyccie het volgende:
Ik hoor nu ook telkens snuif, bedankt Berk :[
Jawel; maar ik probeer ook nog een beetje aan jouw genot te denken...quote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef wyccie het volgende:
Hallo, kan het nog sneller?
quote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jawel; maar ik probeer ook nog een beetje aan jouw genot te denken...
Die klootzak 'dodged' zijn militaire verplichting door te verhuizen naar Canada. Kom dan niet twintig jaar later mooi weer spelen. Mafkees is nog één van de mildere kwalificaties betreffende Billy Joel.quote:Op zondag 18 september 2005 01:15 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net Goodnight Saigon gedownload, en ik ken het nummerBen een beetje verbaasd.
quote:Op zondag 18 september 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Okay; jij je zin.
Denk ik voortaan enkel nog maar aan m'n eigen gerief...
Nou ja, ik moet zeggen dat ik ook niet graag oorlogje speel.quote:Op zondag 18 september 2005 01:29 schreef sooty het volgende:
[..]
Die klootzak 'dodged' zijn militaire verplichting door te verhuizen naar Canada. Kom dan niet twintig jaar later mooi weer spelen. Mafkees is nog één van de mildere kwalificaties betreffende Billy Joel.
Geen van beide wycciequote:Op zondag 18 september 2005 01:41 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, pos ben jij dat nou op het plaatje of is het toch Linda de Mol?
Ja vond ik ook een hele leuke filmquote:Op zondag 18 september 2005 01:47 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik had haar helemaal niet herkend. Ze is erg goed (slecht) in The Hand that rocks the cradle
Maar Biily Joel speelt wel een beetje mooi weer met zijn album 'Nylon Curtain'. En met dat nummer dat jij zo mooi vindt, suggereert hij er zelf te zijn geweest. Niets is minder waar.quote:Op zondag 18 september 2005 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet zeggen dat ik ook niet graag oorlogje speel.
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, het is op zich ook een beetje slap, maar ik neem het hem niet kwalijk omdat ik gewoon geen oorlogen wil.quote:Op zondag 18 september 2005 01:51 schreef sooty het volgende:
[..]
Maar Biily Joel speelt wel een beetje mooi weer met zijn album 'Nylon Curtain'. En met dat nummer dat jij zo mooi vindt, suggereert hij er zelf te zijn geweest. Niets is minder waar.
Nogmaals: de lafaard was naar Canada gevlucht om zijn dienstplicht te ontkomen.
Nee hoor en ben al sinds 8 uur opquote:Op zondag 18 september 2005 01:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
En jij hebt ook eerder op de avond een tukje gedaan en kan nu niet meer slapen?
Nee ook niet echt veel hoorquote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef wyccie het volgende:
Dan heb je veel cola gedronken zeker
Weet je mevrouw op het plaatje niet? Ze is cabaretičre en heeft ook een cd gemaakt.
Ik neem het hem wel kwalijk; maar wie ben ik.quote:Op zondag 18 september 2005 01:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, het is op zich ook een beetje slap, maar ik neem het hem niet kwalijk omdat ik gewoon geen oorlogen wil.
Als hij nou iemand zwanger had gemaakt en dan vlucht, ja, dan vind ik het een eikel. (
(Kromme vergelijking, I know)
Ze is lesbisch en is pas getrouwd.quote:Op zondag 18 september 2005 02:02 schreef pos het volgende:
[..]
Nee ook niet echt veel hoor
Ze komt me wel bekend voor
Okee, je bent dus boos op hem, maar heeft dat invloed op je mening over zijn muziek zelf?quote:Op zondag 18 september 2005 02:02 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik neem het hem wel kwalijk; maar wie ben ik.
Toen Amerikaanse Vietnamveteranen erachter kwamen dat hij zijn dienstplicht ontvlucht was, konden zij zijn bloed wel drinken. En terecht. Het album 'Nylon Curtain' doet vermoeden dat je met een Vietnam-veteraan te maken hebt; Niets is echter minder waar...
Ik kan er niet opkomen wycciequote:Op zondag 18 september 2005 02:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is lesbisch en is pas getrouwd.
Ik ben zo blij dat het morgen zondag is, lekker uitslapen en luieren
[..]
Het doet op zijn minst afbreuk aan zijn geloofwaardigheid.quote:Op zondag 18 september 2005 02:04 schreef wyccie het volgende:
...
Okee, je bent dus boos op hem, maar heeft dat invloed op je mening over zijn muziek zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |