Je hebt gelijk.quote:Op zondag 18 september 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er zit géén Spanjaard in 'Big city'...
![]()
Ai; blijft lastig; zinnen van meer dan 4 woorden...quote:Op zondag 18 september 2005 00:15 schreef wyccie het volgende:
Je hebt gelijk.
Het is dus geen personage uit Big city van Tol Hansse, maar het is wel een Spanjaard. Begrijp je het nu?
Slimmerd.quote:Op zondag 18 september 2005 00:15 schreef Bullpit het volgende:
voor de volgende thread opener
[afbeelding]
'Karzeuler' was hier vroeger ook nog wel 's vaste klant...quote:Op zondag 18 september 2005 00:18 schreef pyl het volgende:
Heel goed, Berkery. Misschien ook een plaatsje inruimen voor Modus? En Neleos? En dan was er nog iemand............effe peinzen........![]()
Is Bullpit een kloon van Berk??quote:Op zondag 18 september 2005 00:18 schreef pyl het volgende:
Heel goed, Berkery.
Met je ogen dicht, ja...quote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef pyl het volgende:
Lars von Trier (lijkt wel wat op TH.............)
quote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef pyl het volgende:
Lars von Trier (lijkt wel wat op TH.............)
Hè? Hé! Ho!!quote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef wyccie het volgende:
Is Bullpit een kloon van Berk??
Jij was hier toch de slimmerd?quote:Op zondag 18 september 2005 00:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Hè? Hé! Ho!!![]()
Draadje even kwijt, sorry.![]()
Huh?quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef wyccie het volgende:
Jij was hier toch de slimmerd?
Ja ja, ik snap je wel, maar ik was zo gewend dat Berkery de OP aanpast dat ik vanzelf Berkery voor de laatste wijziging bedankte, zonder me te realiseren dat etc.... Ik was het 'draadje' dus kwijt.....quote:Bullpit zet zijn icoontje in de OP. Jij zegt 'Heel goed, Berkery' tegen hem.
Sorry, ik kan het niet in minder dan 5 woorden uitleggen.
Ahaquote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Huh?![]()
[..]
Ja ja, ik snap je wel, maar ik was zo gewend dat Berkery de OP aanpast dat ik vanzelf Berkery voor de laatste wijziging bedankte, zonder me te realiseren dat etc.... Ik was het 'draadje' dus kwijt.....![]()
over wetenschappers gesproken...waar is foto toch?quote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef Treinhomo het volgende:
Wetenschapper ?
Ook tweemaal nee.quote:Op zondag 18 september 2005 00:32 schreef Treinhomo het volgende:
Oostenrijks musicus ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |