Had ik niet eens gezien!quote:
Nee is een heel ander genrequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zijn jullie dan ook van die kroegen, her en der door 't land: 'De drie gezusters' ?
Of ik nou lieg of niet; het zijn leuke foto's.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't kan net zo goed gelogen zijn; dat weet ik niet...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef wyccie het volgende:
Of ik nou lieg of niet; het zijn leuke foto's.
Welke ?quote:Wie heeft die eerste foto gemaakt?
Kan je je eigen foto's niet zien? Ik bedoel die waar je half uit een raam hangt en een foto van jezelf maakt.quote:
Een oudere Amerikaanse mevrouw met een nieuw gezicht?quote:
'k wist niet meer in welke volgorde ze stonden, en had geen zin om te gaan kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:09 schreef wyccie het volgende:
Kan je je eigen foto's niet zien? Ik bedoel die waar je half uit een raam hangt en een foto van jezelf maakt.
Niet zo lelijk doen, pos.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:09 schreef pos het volgende:
[..]
Een oudere Amerikaanse mevrouw met een nieuw gezicht?
Jazeker wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef Berkery het volgende:
Hij kwam net voorbij in je winamp? [afbeelding]
Helemaal met de trein naar Bologna! Je vindt treinen toch voor paupers?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k wist niet meer in welke volgorde ze stonden, en had geen zin om te gaan kijken.
Die 's door m'n maatje gemaakt. We gingen samen naar Bologna. Op dát moment ben ik dus de 2e foto aan 't maken...
Dat was een snoepreisje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:17 schreef wyccie het volgende:
Helemaal met de trein naar Bologna! Je vindt treinen toch voor paupers?
Lijkt me een Treinhomo wet dreamquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helemaal met de trein naar Bologna! Je vindt treinen toch voor paupers?
(Ik vind het wel rustgevend, lijkt me leuk om eens op een zondag met een boek in de trein te zitten, Haarlem-Maastricht/Groningen-Middelburg)
Echt niet; ik heb altijd met veel plezier op/bij de trein gewerkt, maar als middel om van A naar B te komen verkies ik toch écht wel de auto...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |