Waarom log je dan ook op de helo in.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik krijg dit:
An error occurred in the authentication module.: An error occurred during LDAP authentication
Nee, momenteel zit ik thuis.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef jeloo het volgende:
zitten jullie nu ook allemaal met jullie lapflopjes op de hanze
Vaste computers.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:02 schreef jeloo het volgende:
jammer dat je als niet laptop eigenaar helemaal niks kan daar :/
Het is zaterdagavond rond negenen en dan vraagt ie datquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef jeloo het volgende:
zitten jullie nu ook allemaal met jullie lapflopjes op de hanze
Er zijn opzich toch genoeg pc's die je kunt gebruiken? En je kunt vrij goedkoop een laptop kopen hoor. Nieuw voor 500-600 euro moet lukken. Je kunt er dan wel geen zware games op draaien maar dat maakt niet uit, Word gaat primaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:02 schreef jeloo het volgende:
jammer dat je als niet laptop eigenaar helemaal niks kan daar :/
Precies, en waar ben je als student zijnde nou nog meer je laptop voor nodig?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond rond negenen en dan vraagt ie dat.
[..]
Er zijn opzich toch genoeg pc's die je kunt gebruiken? En je kunt vrij goedkoop een laptop kopen hoor. Nieuw voor 500-600 euro moet lukken. Je kunt er dan wel geen zware games op draaien maar dat maakt niet uit, Word gaat prima.
Me 2quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, momenteel zit ik thuis.![]()
Je hebt toch geen tijd voor spelletjes, studeren zul je.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Precies, en waar ben je als student zijnde nou nog meer je laptop voor nodig?![]()
Joh, had verwacht dat je op de Hanze zat nuquote:
Die van mij was 1329, met dvd fikker, 64mb onboard videokaart. Maar wel een Centrino.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Je hebt toch geen tijd voor spelletjes, studeren zul je.
Mijn laptop kan goed spelletjes draaien en was ook niet duur (1027 euro), maar dat doe ik er nauwelijks op. Wel fijn dat ie een dvd fikker heeft.
[..]
Joh, had verwacht dat je op de Hanze zat nu.
Echt welquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Joh, had verwacht dat je op de Hanze zat nu.
128 mb En AMD Sempron 3000+quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die van mij was 1329, met dvd fikker, 64mb onboard videokaart. Maar wel een Centrino.
Nu moet je niet zo gek doen. Dat is toch heel normaal?quote:
Dat het een Sempron is vind ik nu weer een afknapper.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:18 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
128 mb En AMD Sempron 3000+.
[..]
Nu moet je niet zo gek doen. Dat is toch heel normaal?
Hm, hoezo?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat het een Sempron is vind ik nu weer een afknapper.![]()
Omdat mijn broertje ook een Sempron heeft, wel desktop, en we daar al een paar keer gedoe mee hebben gehad.quote:
Tja, wat voor gedoe dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat mijn broertje ook een Sempron heeft, wel desktop, en we daar al een paar keer gedoe mee hebben gehad.
Ja natuurlijk.. maar ik dacht sla eens een zaterdag over.. elke week zo'n 7 dagen werkweek is ook niksquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:18 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Nu moet je niet zo gek doen. Dat is toch heel normaal?
Groot gelijk meid. Doe ik ook eens in het jaar hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.. maar ik dacht sla eens een zaterdag over.. elke week zo'n 7 dagen werkweek is ook niks![]()
Vastlopen, hdd die niet meer herkend werd, Sasser-virusmelding terwijl er niks op stond. Op sommige momenten errug traag..quote:
In het weekend heb ik niks op de Hanze te zoeken...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:25 schreef Nietmachine het volgende:
Hoi Poerkie. Jij zit vast wel op de Hanze atm of ben je ook al zo lam dat je thuis zit?
Dat heeft niet zozeer iets met de cpu te maken hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vastlopen, hdd die niet meer herkend werd, Sasser-virusmelding terwijl er niks op stond. Op sommige momenten errug traag..
Neuh maar ik heb dan iets van, laat ik dan ook meteen iets goed hebben en met CPU's generaliseer ik nogal snel. Zo wil ik ook geen Celeron meuk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Dat heeft niet zozeer iets met de cpu te maken hoor.
Celerons zijn prima dingen, alleen zijn ze beperkt. Voor gewoon office work zijn ze perfect, wil je zwaardere dingen doen (games, foto/videobewerking) dan moet je ze niet hebben nee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neuh maar ik heb dan iets van, laat ik dan ook meteen iets goed hebben en met CPU's generaliseer ik nogal snel. Zo wil ik ook geen Celeron meuk.![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:45 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Celerons zijn prima dingen, alleen zijn ze beperkt. Voor gewoon office work zijn ze perfect, wil je zwaardere dingen doen (games, foto/videobewerking) dan moet je ze niet hebben nee.
ik kan de pc's daar ten eerste niet gebruiken (ben geen hanze student) en ten tweede niet vinden (niet in dat techniek gebouw waar ik moet zijn voor een cursus). verder heb ik nooit een laptop nodig :pquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond rond negenen en dan vraagt ie dat.
[..]
Er zijn opzich toch genoeg pc's die je kunt gebruiken? En je kunt vrij goedkoop een laptop kopen hoor. Nieuw voor 500-600 euro moet lukken. Je kunt er dan wel geen zware games op draaien maar dat maakt niet uit, Word gaat prima.
Die foto klopt niet meer, de gang heeft nu mooie lampjes gekregenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
Faculteit Techniek Gang ICT (thnx to vw_caddy)
Ja.quote:Op zondag 18 september 2005 16:10 schreef Beurlap het volgende:
Laptops kan je toch gewoon overal inpluggen en gebruiken..? Zelfs wireless werkt
Niet filmen? Vorig jaar liepen ze nog met zo'n videocamera het hele gebouw door.quote:Op maandag 19 september 2005 11:45 schreef Poerkie het volgende:
En wat studeer je daar?
Moet straks weer om 13 uur op school zijn tot 18.30Maar ach... we gaan vanaf 15.30 fotograferen, dus dat is wel weer leuk
![]()
Een wat voor ding?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:16 schreef lovegrrl het volgende:
maandag altijd zon lekker rooster.. pas om half 2 werken met project groepje en dan om 3 uur ff naar de coach.. nu hebben we een mediatheektraining ! van 15 minuten! om 10 uur sochtendsdus niet heh
![]()
1equote:Op dinsdag 20 september 2005 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
Hoeveelste jaars IDM'mer ben je?
En je woont waar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:38 schreef furanku het volgende:
[..]
1e
Ben net thuis, 20 over 5 vrij.. mén, wat een geweldig OV is er toch![]()
Drenthe..quote:
20 over 5 vrij... om 5 over 6 de bus, die vervolgens een kleine omweg maakt vanwege een weg die eruit ligt (1 uur 10 minuten).. en dan vanaf het station een 15 minuten naar huis fietsen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
Dan ben ik toch benieuwd hoe het komt dat je 2 uur en 45 minuten onderweg bent.
Ah lijn 300 gok ik dan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef furanku het volgende:
[..]
20 over 5 vrij... om 5 over 6 de bus, die vervolgens een kleine omweg maakt vanwege een weg die eruit ligt (1 uur 10 minuten).. en dan vanaf het station een 15 minuten naar huis fietsen..
(na 5 uur rijden niet echt de geweldigste bussen meer naar de plek waar ik heen moet ey)
Liever niet, de laatste bus 300 rond 6 uur mijd ik meestalquote:
Oh ja dan ben je wel een half jaar onderweg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef furanku het volgende:
[..]
Liever niet, de laatste bus 300 rond 6 uur mijd ik meestalLijn 73 had ik dit keer.
Borger, Gieten of Emmen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef furanku het volgende:
[..]
Liever niet, de laatste bus 300 rond 6 uur mijd ik meestalLijn 73 had ik dit keer.
Ook.. maar ook omdat ik geen zin heb om een aansluiting te missen en reis ik liever via een lijn die naar eind/tussenbestemming stadskanaal heeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Borger, Gieten of Emmen?
Waarom mijd je rond 18 uur lijn 300 dan? Te vol zeker?
Als dat zo is kan ik het me voorstellen, darn wat zitten ze soms vol.
Dan kan je dus ook 302 nemen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef furanku het volgende:
[..]
Ook.. maar ook omdat ik geen zin heb om een aansluiting te missen en reis ik liever via een lijn die naar eind/tussenbestemming stadskanaal heeft
Die heb ik dus gemistquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan kan je dus ook 302 nemen.
Dan heb ik nu dus een héle lange pauzequote:Op donderdag 22 september 2005 09:51 schreef Jaguarized het volgende:
BB en Outlook en aanverwanten liggen er uit. Rond 1 uur vanmiddag wordt er iemand verwacht die het zou kunnen fixen.
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan heb ik nu dus een héle lange pauze![]()
Tegenover de receptie?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef Jegorex het volgende:
Er staat nu een groot bord in de hal waarop "De netwerkproblemen zijn verholpen" is gekalkt
Nee, in de D hal bij de (nieuwe) docentenkamer.quote:
Oh daar. Ook lekker duidelijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:43 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Nee, in de D hal bij de (nieuwe) docentenkamer.
pff.. lucky guyquote:
En raad es? Ik was vandaag ook al vrij.quote:Op maandag 26 september 2005 23:20 schreef furanku het volgende:
[..]
pff.. lucky guy![]()
Morgen van half 11 tot half 6.. omgerekend.. half 8 opstaan en om 7 uur thuis![]()
Hehe.. altijd leuk een week vrij.quote:Op maandag 26 september 2005 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En raad es? Ik was vandaag ook al vrij.![]()
Professionele Websitequote:Op maandag 26 september 2005 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe heet dat blok?
In welk jaar van CS zit jij dan precies?quote:Op maandag 26 september 2005 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja dat klinkt interessant...Wij hebben Web en Dynamische Websites gehad.
Jaar 3 nu.quote:Op maandag 26 september 2005 23:50 schreef furanku het volgende:
[..]
In welk jaar van CS zit jij dan precies?
hmm.. alice cooper - poison.. ff downloaden![]()
Dan heb ik toch iets verkeerds gedaan, aangezien ik 3 dagen ouder ben dan u, maar toch in de 1e klas zitquote:
Ik heb havo 5 ook 2x gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 23:55 schreef furanku het volgende:
[..]
Dan heb ik toch iets verkeerds gedaan, aangezien ik 3 dagen ouder ben dan u, maar toch in de 1e klas zit![]()
Oh ja, weet het al weer. Geen zin meer om te leren tijdens mijn havojaren![]()
Heb een MBO-ICT opleiding gehaald binnen 3 jaar (i.p.v. de gebruikelijke 4quote:
In dit topic mag je ietwat offtopic hoor. De modjes kijken toch niet mee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:01 schreef furanku het volgende:
[..]
Heb een MBO-ICT opleiding gehaald binnen 3 jaar (i.p.v. de gebruikelijke 4)
Nu maar weer een ontopic discussie proberen te starten?![]()
CS. Furanku doet IDM.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:03 schreef Nietmachine het volgende:
Welke opleidingen doen Jaguarized en furanku?
it wasn't me iigquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:36 schreef lovegrrl het volgende:
ik werd vandaag enorm aangestaard in de kantine door een groepje van 3 jongens.. echt zo 'dat is haar toch?' -'ja volgens mij ook' een fok!ker die hier meer van weet?anders wast wel errug vaag
Ik ben een meisje en zwaar onschuldigquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:36 schreef lovegrrl het volgende:
ik werd vandaag enorm aangestaard in de kantine door een groepje van 3 jongens.. echt zo 'dat is haar toch?' -'ja volgens mij ook' een fok!ker die hier meer van weet?anders wast wel errug vaag
Heerlijk ja. Voor handtekeningen, tegen half 3 bij D007 ofzo, dat secretariaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh! dat is best plezierig.
Dat zinnetje in progress: Aan de vereiste pakketeisen is voldaan
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgens mij krijg je er ook een leuk roosje bij
Ik zie iedereen met een roos lopen hiero
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef Poerkie het volgende:
Ik moest me vanmorgen melden bij de IT afdeling, nadat ik de melding kreeg dat m'n account geblokkeerd was![]()
Bleek 1,2 Gb aan ruimte te hebben ingenomen, terwijl je maar iets van 750 Mb mag![]()
En mooie roosjes iddIk mis nog 3 punten voor m'n P, dus die roos heb ik helaas misgelopen
![]()
Ben ik even blij met mijn externe harde schijf.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef Poerkie het volgende:
Ik moest me vanmorgen melden bij de IT afdeling, nadat ik de melding kreeg dat m'n account geblokkeerd was![]()
Bleek 1,2 Gb aan ruimte te hebben ingenomen, terwijl je maar iets van 750 Mb mag![]()
En mooie roosjes iddIk mis nog 3 punten voor m'n P, dus die roos heb ik helaas misgelopen
![]()
Verschilt per winkel. Meeste tegen 13.00.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:27 schreef lovegrrl het volgende:
weet iemand hier hoelaat op maandag de winkels open gaan in groningen?
kwil voor half 2 wat dingen ophalen in de stad..
aiii .. das wel laat.. iig bedankt!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verschilt per winkel. Meeste tegen 13.00.
Volgens mij hebben ze wel wat bij de Instituutswinkel op Eco of anders proberen bij de HG Shop op Techniek. Of je kan vragen voor zo'n gratis hogeschoolagenda bij de receptie van Techniek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:35 schreef Eddos het volgende:
Weet iemand of ze ergens op het Zernikecomplex ook schoolagenda's verkopen?Campus ofzo?Of desnoods een andere winkel/plek waar ik die dingen nu nog kan halen?Ben al bij de V&D en de Hema geweest, kon niets vinden..
Die bij economie zijn iets van 12 euroquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel wat bij de Instituutswinkel op Eco of anders proberen bij de HG Shop op Techniek. Of je kan vragen voor zo'n gratis hogeschoolagenda bij de receptie van Techniek.
Das wel duur. Maar ik heb op het HBO nog nooit een agenda gebruikt. Kan altijd wel via de Agenda van Outlook of los op een briefje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:38 schreef furanku het volgende:
[..]
Die bij economie zijn iets van 12 euro![]()
Moet er zelf ook nog 1 hebben, maar voor zulke prijzen ?![]()
Heb de laatste 2 jaar op het MBO ook niet één gebruikt, maar ik heb nu in 3 week ook al meer moeten plannen dan daar in 2 jaarquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:06 schreef Eddos het volgende:
[..]
Heb de laatste 2 jaar op het MBO ook niet één gebruikt, maar ik heb nu in 3 week ook al meer moeten plannen dan daar in 2 jaar
Nee, ik werk er niet maar ik was er gister toevallig. Maar was niet bij Hema in Groningen hoor. Maar neem aan dat ze opzich vrijwel dezelfde collectie hebben?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:18 schreef Eddos het volgende:
Maar jij werkt dus bij de Hema?
En welke Hema is dat?Ik ben bij die in de Herestraat geweest, maar daar kon ik geen agenda's vinden.
En dan was ik ook nog niet eens alleen aan het zoeken![]()
Hoef geen bijzondere agenda, gewoon een zonder fratsen maar wel duidelijk en een beetje degelijke agenda.
Zelf een agenda maken in word en uitprinten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:56 schreef Eddos het volgende:
Het leek mij dat de meeste vestigingen die dingen nog wel hebben ja, blijkbaar niet..
Kun bij de V & D de Campus ook niet terugvinden, daar werd nu speelgoed verkocht.
Ook leuk, maar niet wat ik zocht. Bij de Hema kwam ik alleen gewone agenda's tegen, voor 2006, en ik heb nu juist een agenda nodig tot 2006![]()
Had ik vorig jaar als ex mbo'er toch niet echt last van. En nu op nieuwe opleiding ook nog geen agenda aangeraakt. Staat bij ons ook allemaal wel in de boekjesquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..].
* Sport_Life is ook een ex-MBO klant en herkent zich daar wel in...
29¤.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:06 schreef Eddos het volgende:
Dat zou ook kunnen ja![]()
Zeg, als ik nu nog zo'n externe behuizing afneem, krijg ik dan ook korting?![]()
Morgen maar eens aan die balie mevrouw vragen of ze iets over Agenda's weet..
Wat doe jij nou eigenlijk voor studie? CE nog?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..].
* Sport_Life is ook een ex-MBO klant en herkent zich daar wel in...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:21 schreef Jegorex het volgende:
Kom ik net op school staan er allemaal blikjes drinken in de gang met als bijschrift "Verfrissing, gratis meenemen"![]()
Ik weet wie er morgen ziek isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:21 schreef Jegorex het volgende:
Kom ik net op school staan er allemaal blikjes drinken in de gang met als bijschrift "Verfrissing, gratis meenemen"![]()
Ben inderdaad vergeten naar de houdbaarheidsdatum te kijkenquote:
K ben toch IBL gaan doen.. Er werd mij bij de Hogeschool van Utrecht verteld dat ik dat niet mocht doen, omdat ik van het MBO kwam (kwam wat taal-kennis tekort dachten zij). Dus ik ging er maar vanuit dat ik die studie nergens kon doen, maar op de Hanze Hogeschool blijkt het wel te mogen (beetje eigen risico). Dus een paar dagen voordat de Keiweek begon heb ik als een gek alles lopen omdraaien naar IBL waar ik het nu wel naar m'n zin hebquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
29¤.![]()
[..]
Wat doe jij nou eigenlijk voor studie? CE nog?
Beetje late reactie, maar ik studeer CE 2e jaarquote:Op maandag 19 september 2005 11:45 schreef Poerkie het volgende:
En wat studeer je daar?
Volgens mij doet de milieudienst het voor de politie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:24 schreef roepdeman het volgende:
Ja er zijn toch bepaalde dagen dat de politie ook fietsen verkoopt ofzo? Maar die van de milieudienst kende ik nog niet
DE caféquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ik blijf de Hanze nog steeds een school vinden die op veel verschillende vlakken tekort schiet... Het is gewoon debiel dat een faculteit economie/communicatie teveel miscommunicatie heeft, onduidelijkheid heerst, BB vaak op z'n gat ligt en leraren niet goed te bereiken zijn.
Technisch gezien prima, tft's overal. DE caféen relaxte sfeer.
Greidanus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Nu een versnelde les XML... jeej... die kerel schok zich dood dat wij zo weinig wisten
hehe lerares van ons is er van overtuigd dat we volgende week vrijdag nog slb hebben want dat staat op haar rooster.. mja op het rooster dat wij hebben gekregen staat van niet dussequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ik blijf de Hanze nog steeds een school vinden die op veel verschillende vlakken tekort schiet... Het is gewoon debiel dat een faculteit economie/communicatie teveel miscommunicatie heeft, onduidelijkheid heerst, BB vaak op z'n gat ligt en leraren niet goed te bereiken zijn.
Technisch gezien prima, tft's overal. DE caféen relaxte sfeer.
Jij haalt het wel. het zal niet makkelijk zijn maar je hebt je tot nu toe altijd nog bewezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik weet niet of ik het ga halen.. vind het wel een moeilijk tentamen. En het slagingspercentage is 25%
praat me dr niet overquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgende week alleen maandag + dinsdag heen.. rest van de week vrij! Lekker
Ben benieuwd naar professionele verantwoording die we komende week terugkrijgen!
Lerares Air Jmt zei 60... ik hoor dan dus bij die 40.. die het niet halen uiteraardquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik weet niet of ik het ga halen.. vind het wel een moeilijk tentamen. En het slagingspercentage is 25%
Plan van aanpak?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:24 schreef furanku het volgende:
Dacht ik het even rustig te hebben, nadat ik vrijdag mijn eerste project heb moeten inleveren.. heb ik maar het voortouw genomen om voor maandag half 11 nog even een nieuw plan van aanpak te schrijven voor de groepsopdracht.. dus heb nu in 1,5 uur een stuk of 6 pagina's geschreven (moest ook nog even voetbaltrainen).. morgen werken en naar de feestweek, zondag hele dag voetballen..
Heb alleen s'nachts na elven nog tijd om een filmpje te kijken ofzo.. wel klote zoveel werk voor het projectgroep, maarja, ik wil natuurlijk wel mijn punten halen..
Ben benieuwd of ik hem afkrijg voor maandagochtend![]()
Hmm zoiets hebben wij ook gedaan volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:31 schreef furanku het volgende:
Mja.. voor de groepsopdracht.. thema website. moeten wij een heel stuk schrijven met van alles en nog wat erin.. (taken groepsleden, info over het bedrijf, mogelijkheden van de site, wat de doelstellingen zijn, hoe we zoiets gaan bereiken etc...)... dat soort shit.
Het is dat ik wel enige ervaring heb met zulke dingen![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:52 schreef Jaguarized het volgende:
Net als een samenwerkingscontractDat moest ik ineens maken toen ik met een ploegje eerstejaars een project moest herkansen
Alweer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:07 schreef Poerkie het volgende:
Samenwerkingscontract... pff dikke onzin was dat zeg. Gelukkig maar 1x moeten doen.
Maar dat is ook het vervelende aan al die projecten van ons. Briefingen maken, de-briefingen maken, plan van aanpak, etc, etc. Allemaal tijdrovend werk.
Ennuh.. Café DE![]()
Ik neem altijd een dubbele cappucino.
Heb ook nog steeds een volle kaart liggen, maar die lever ik niet in als er nieuwe personen staan. Die kunnen nooit, maar dan ook nooit een goeie Lazy Noon maken. Wordt altijd 1 smeerboel.
En ze hebben afgelopen donderdag of vrijdag een nieuw chocomelk-apparaat geplaatst. Vrijdagmiddag was die alweer kapot...
Hing er zo'n mooi briefje aan:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alweer?Ze hadden een tijdje terug ook al gedoe met die chocomelk automaat. Toen hadden ze hem niet meer kunnen fixen.
![]()
Tine - Vil ha degquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:52 schreef Jaguarized het volgende:
Wie zingt er btw in die clip op je plaatje?
Heeft ze geen engelstalige fansite?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:01 schreef Poerkie het volgende:
Zoek iemand die Noors kan en je weet het
Iemand die foto's al kunnen vinden?quote:Her real name is Christine Hansen and she is 22 y/o. In 2001 she posed for nude photos for the Norwegian lads' magazine Vi Menn. Earlier this year, she was btw dropped by Sony Music when a tabloid newspaper revealed that the main vocal on her records was sung by a gospel singer and not by Tine herself! So her forthcoming album will apparently be released on her own record label instead.
Tegenwoordig al weer 23 dusquote:Posted: Sat Sep 25, 2004 5:11 am
Ik kan er nog prima overheen hoor.quote:
Viel niks te leren.. was project werkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
Tsja sommige mensen leren er ook gewoon voor...
Nouja 9.2 was individueel verslag.. 7.3 was een gezamelijke opdrachtquote:
Punten zijn binnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nouja 9.2 was individueel verslag.. 7.3 was een gezamelijke opdracht
Ik ben er iig wel blij mee!
Wat ga je er dan studeren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
Even een kleine update van mij trouwens weer. Gisteren bij het ISO alle formulieren ingeleverd voor mijn buitenlandstudie.Verzekering sluit ik ter plekke af, is goedkoper, namelijk 250$ = 147 euro voor 5 maanden = iets minder dan 30 euro per maand. Maandag aanstaande uitslag van de TOEFL test en meteen daarna vliegticket boeken en mijn kamer daar regelen.
![]()
Het semester loopt van 9 februari t/m 23 juni. Ik vertrek hier op 2 februari en kom 4 februari aan. Vertrek daar zal eind juni of half juli zijn, ligt er aan of ik nog ga rondtrekken.
![]()
Bestaat er ook een website waar je zo'n beetje je eigen vakkenpakket samen kan stellen voor het buitenland? Lijkt me wel leuk om een beetje mee te klooienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:24 schreef Jaguarized het volgende:
Een aantal communicatievakjes, marketing, journalistiek e.d. Maar ter plekke kan er nog wel mee geschoven worden. Ik kan bij wijze van spreken ook besluiten daar iets heel anders te gaan doen dan waar ik me hier voor heb ingeschreven.
Het schijnt wel te kunnen op de website van de universiteiten, dat je kan zien welke vakken er worden gegeven. Ik heb het echter nog niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bestaat er ook een website waar je zo'n beetje je eigen vakkenpakket samen kan stellen voor het buitenland? Lijkt me wel leuk om een beetje mee te klooien. Ik hoorde dat als ik mn P het eerste jaar haal (dus geen her's heb volgend jaar) kan ik volgend jaar al naar het buitenland voor studie, dat lijkt me wel leuk
.
minder heh.. hoe ging je proeftentamen? ik heb ermee gewacht tot vanavond, maar had em aardig goed. kan zometeen dus lekker slapenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo, het is hier ook stil zeg
Ben zelf druk aan het leren voor tentamens.. tis best veel namelijk, dat is eventjes wennen.
Van dit jaar nog? Vragen bij het secretariaat in D0.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:01 schreef eefje667 het volgende:
is er iemand die weet hoe je aan een boekenlijst van communicatie komt van het 1e jaar?
Nice! Hoe kom je daar aan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:43 schreef vw_caddy het volgende:
Volgende week zaterdag meedoen aan de open dag. ¤6 netto per uur
Teamleider deed oproep via BB. Moet er zijn van 9:00 tot 16:30, dus zo'n 45 euro voor wat voorlichting geven en wat rondleidingen. Kan ik die avond weer zuipen.quote:
Ik moet ook nog drie SA-punten hebben, maar daar zijn later dit jaar nog wel mogelijkheden voor. Ga nu voor het geld.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:52 schreef Jegorex het volgende:
Ik ga ook meedoen aan die open dag.
Zal het voor een SApunt moeten doen en dus geen geld krijgen.
Geen idee.. iets van juridische analyse ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef Jaguarized het volgende:
ja dat snap ik ook, ook nog een naam?
jij bent geband voor bepaalde delen op bbquote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef Sport_Life het volgende:
hmm waar vinden jullie dat? Ik vind alleen keuzemodules in de talen, maar verder geen algemeen blok? En al helemaal geen rooster.
Ja klopt, een half jaar geleden had ik dat nog in de planning staan ja. De reden dat ik voor Nieuw-Zeeland (quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:21 schreef Sport_Life het volgende:
Zeg Jaguarized, ik heb es zitten zoeken op Flagstaff University en ik kwam ergens tegen dat jij dat een half jaar geleden ook wilde doen, waarom heb je uiteindelijk toch voor Australie gekozen eigenlijk? Volgens Blackboard kan ik met mijn opleiding niet naar Australie.. Alleen USA als Engelstalig land.
Ik zit nu in m'n 3e jaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:19 schreef Sport_Life het volgende:
Ok. Maar in welk leerjaar ga jij, 3e?
Het is altijd even kijken he.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:29 schreef Pihkal het volgende:
hoi, ik zit daar ook op ... volgens mij....
heb jij dat AIR cijfer al ergens ontdekt?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Net weer een tentamen gehad.. pff het is wat!
Nee nog nergens ontdekt.. ik weet de mijne ook niet zeker alleen van horen zeggen.. heb hem natuurlijk liever hogerquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:23 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
heb jij dat AIR cijfer al ergens ontdekt?
echt vette kutstreek dat sommige mensen het al wel weten en anderen weer niet
snel veranderenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:37 schreef roepdeman het volgende:
ok vraagje 2Dope wist het helaas niet maar raadde me aan om het hier te proberen dus komtiedanhe:
wat telt allemaal mee voor je wordcount als je een case study schrijft? titels, appendix en inhoudsopgave niet maar je executive summary en andere delen dan?
Ja het is een rare vraag maar mn leraar voor marketing zegt andere dingen dan het voorbeeld wat op BB is gegeven
om half 2 les hebben is wel leuk!quote:Op dinsdag 15 november 2005 06:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Om half 9 les hebben is niet leuk
Volgens mij is I daaro vlakbij de ingang van het economie gebouw? Daar staat zo'n beamer op de muur en dan daarnaast. Maar zeker weten doe ik het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |