Neuh maar ik heb dan iets van, laat ik dan ook meteen iets goed hebben en met CPU's generaliseer ik nogal snel. Zo wil ik ook geen Celeron meuk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Dat heeft niet zozeer iets met de cpu te maken hoor.
Celerons zijn prima dingen, alleen zijn ze beperkt. Voor gewoon office work zijn ze perfect, wil je zwaardere dingen doen (games, foto/videobewerking) dan moet je ze niet hebben nee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neuh maar ik heb dan iets van, laat ik dan ook meteen iets goed hebben en met CPU's generaliseer ik nogal snel. Zo wil ik ook geen Celeron meuk.![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:45 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Celerons zijn prima dingen, alleen zijn ze beperkt. Voor gewoon office work zijn ze perfect, wil je zwaardere dingen doen (games, foto/videobewerking) dan moet je ze niet hebben nee.
ik kan de pc's daar ten eerste niet gebruiken (ben geen hanze student) en ten tweede niet vinden (niet in dat techniek gebouw waar ik moet zijn voor een cursus). verder heb ik nooit een laptop nodig :pquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond rond negenen en dan vraagt ie dat.
[..]
Er zijn opzich toch genoeg pc's die je kunt gebruiken? En je kunt vrij goedkoop een laptop kopen hoor. Nieuw voor 500-600 euro moet lukken. Je kunt er dan wel geen zware games op draaien maar dat maakt niet uit, Word gaat prima.
Die foto klopt niet meer, de gang heeft nu mooie lampjes gekregenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
Faculteit Techniek Gang ICT (thnx to vw_caddy)
Ja.quote:Op zondag 18 september 2005 16:10 schreef Beurlap het volgende:
Laptops kan je toch gewoon overal inpluggen en gebruiken..? Zelfs wireless werkt
Niet filmen? Vorig jaar liepen ze nog met zo'n videocamera het hele gebouw door.quote:Op maandag 19 september 2005 11:45 schreef Poerkie het volgende:
En wat studeer je daar?
Moet straks weer om 13 uur op school zijn tot 18.30Maar ach... we gaan vanaf 15.30 fotograferen, dus dat is wel weer leuk
![]()
Een wat voor ding?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:16 schreef lovegrrl het volgende:
maandag altijd zon lekker rooster.. pas om half 2 werken met project groepje en dan om 3 uur ff naar de coach.. nu hebben we een mediatheektraining ! van 15 minuten! om 10 uur sochtendsdus niet heh
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |