quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:21 schreef Jegorex het volgende:
Kom ik net op school staan er allemaal blikjes drinken in de gang met als bijschrift "Verfrissing, gratis meenemen"![]()
Ik weet wie er morgen ziek isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:21 schreef Jegorex het volgende:
Kom ik net op school staan er allemaal blikjes drinken in de gang met als bijschrift "Verfrissing, gratis meenemen"![]()
Ben inderdaad vergeten naar de houdbaarheidsdatum te kijkenquote:
K ben toch IBL gaan doen.. Er werd mij bij de Hogeschool van Utrecht verteld dat ik dat niet mocht doen, omdat ik van het MBO kwam (kwam wat taal-kennis tekort dachten zij). Dus ik ging er maar vanuit dat ik die studie nergens kon doen, maar op de Hanze Hogeschool blijkt het wel te mogen (beetje eigen risico). Dus een paar dagen voordat de Keiweek begon heb ik als een gek alles lopen omdraaien naar IBL waar ik het nu wel naar m'n zin hebquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
29¤.![]()
[..]
Wat doe jij nou eigenlijk voor studie? CE nog?
Beetje late reactie, maar ik studeer CE 2e jaarquote:Op maandag 19 september 2005 11:45 schreef Poerkie het volgende:
En wat studeer je daar?
Volgens mij doet de milieudienst het voor de politie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:24 schreef roepdeman het volgende:
Ja er zijn toch bepaalde dagen dat de politie ook fietsen verkoopt ofzo? Maar die van de milieudienst kende ik nog niet
DE caféquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ik blijf de Hanze nog steeds een school vinden die op veel verschillende vlakken tekort schiet... Het is gewoon debiel dat een faculteit economie/communicatie teveel miscommunicatie heeft, onduidelijkheid heerst, BB vaak op z'n gat ligt en leraren niet goed te bereiken zijn.
Technisch gezien prima, tft's overal. DE caféen relaxte sfeer.
Greidanus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Nu een versnelde les XML... jeej... die kerel schok zich dood dat wij zo weinig wisten
hehe lerares van ons is er van overtuigd dat we volgende week vrijdag nog slb hebben want dat staat op haar rooster.. mja op het rooster dat wij hebben gekregen staat van niet dussequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ik blijf de Hanze nog steeds een school vinden die op veel verschillende vlakken tekort schiet... Het is gewoon debiel dat een faculteit economie/communicatie teveel miscommunicatie heeft, onduidelijkheid heerst, BB vaak op z'n gat ligt en leraren niet goed te bereiken zijn.
Technisch gezien prima, tft's overal. DE caféen relaxte sfeer.
Jij haalt het wel. het zal niet makkelijk zijn maar je hebt je tot nu toe altijd nog bewezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik weet niet of ik het ga halen.. vind het wel een moeilijk tentamen. En het slagingspercentage is 25%
praat me dr niet overquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgende week alleen maandag + dinsdag heen.. rest van de week vrij! Lekker
Ben benieuwd naar professionele verantwoording die we komende week terugkrijgen!
Lerares Air Jmt zei 60... ik hoor dan dus bij die 40.. die het niet halen uiteraardquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik weet niet of ik het ga halen.. vind het wel een moeilijk tentamen. En het slagingspercentage is 25%
Plan van aanpak?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:24 schreef furanku het volgende:
Dacht ik het even rustig te hebben, nadat ik vrijdag mijn eerste project heb moeten inleveren.. heb ik maar het voortouw genomen om voor maandag half 11 nog even een nieuw plan van aanpak te schrijven voor de groepsopdracht.. dus heb nu in 1,5 uur een stuk of 6 pagina's geschreven (moest ook nog even voetbaltrainen).. morgen werken en naar de feestweek, zondag hele dag voetballen..
Heb alleen s'nachts na elven nog tijd om een filmpje te kijken ofzo.. wel klote zoveel werk voor het projectgroep, maarja, ik wil natuurlijk wel mijn punten halen..
Ben benieuwd of ik hem afkrijg voor maandagochtend![]()
Hmm zoiets hebben wij ook gedaan volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:31 schreef furanku het volgende:
Mja.. voor de groepsopdracht.. thema website. moeten wij een heel stuk schrijven met van alles en nog wat erin.. (taken groepsleden, info over het bedrijf, mogelijkheden van de site, wat de doelstellingen zijn, hoe we zoiets gaan bereiken etc...)... dat soort shit.
Het is dat ik wel enige ervaring heb met zulke dingen![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:52 schreef Jaguarized het volgende:
Net als een samenwerkingscontractDat moest ik ineens maken toen ik met een ploegje eerstejaars een project moest herkansen
Alweer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:07 schreef Poerkie het volgende:
Samenwerkingscontract... pff dikke onzin was dat zeg. Gelukkig maar 1x moeten doen.
Maar dat is ook het vervelende aan al die projecten van ons. Briefingen maken, de-briefingen maken, plan van aanpak, etc, etc. Allemaal tijdrovend werk.
Ennuh.. Café DE![]()
Ik neem altijd een dubbele cappucino.
Heb ook nog steeds een volle kaart liggen, maar die lever ik niet in als er nieuwe personen staan. Die kunnen nooit, maar dan ook nooit een goeie Lazy Noon maken. Wordt altijd 1 smeerboel.
En ze hebben afgelopen donderdag of vrijdag een nieuw chocomelk-apparaat geplaatst. Vrijdagmiddag was die alweer kapot...
Hing er zo'n mooi briefje aan:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alweer?Ze hadden een tijdje terug ook al gedoe met die chocomelk automaat. Toen hadden ze hem niet meer kunnen fixen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |