Tine - Vil ha degquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:52 schreef Jaguarized het volgende:
Wie zingt er btw in die clip op je plaatje?
Heeft ze geen engelstalige fansite?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:01 schreef Poerkie het volgende:
Zoek iemand die Noors kan en je weet het
Iemand die foto's al kunnen vinden?quote:Her real name is Christine Hansen and she is 22 y/o. In 2001 she posed for nude photos for the Norwegian lads' magazine Vi Menn. Earlier this year, she was btw dropped by Sony Music when a tabloid newspaper revealed that the main vocal on her records was sung by a gospel singer and not by Tine herself! So her forthcoming album will apparently be released on her own record label instead.
Tegenwoordig al weer 23 dusquote:Posted: Sat Sep 25, 2004 5:11 am
Ik kan er nog prima overheen hoor.quote:
Viel niks te leren.. was project werkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
Tsja sommige mensen leren er ook gewoon voor...
Nouja 9.2 was individueel verslag.. 7.3 was een gezamelijke opdrachtquote:
Punten zijn binnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nouja 9.2 was individueel verslag.. 7.3 was een gezamelijke opdracht
Ik ben er iig wel blij mee!
Wat ga je er dan studeren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
Even een kleine update van mij trouwens weer. Gisteren bij het ISO alle formulieren ingeleverd voor mijn buitenlandstudie.Verzekering sluit ik ter plekke af, is goedkoper, namelijk 250$ = 147 euro voor 5 maanden = iets minder dan 30 euro per maand. Maandag aanstaande uitslag van de TOEFL test en meteen daarna vliegticket boeken en mijn kamer daar regelen.
![]()
Het semester loopt van 9 februari t/m 23 juni. Ik vertrek hier op 2 februari en kom 4 februari aan. Vertrek daar zal eind juni of half juli zijn, ligt er aan of ik nog ga rondtrekken.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |