voel je je thuis?quote:
Wat denken mensen toch slecht over me.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
voel je je thuis?
gaan er nu spannende dingen gebeuren?
Met typjes als jij is de wereld al verdoemd om te vergaan vrees ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef stoepjong het volgende:
Jullie denken zeker dat je de wereld kan redden,
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef stoepjong het volgende:
nou heb dus niet de gehele rolbezetting staan controleren op het scherm neequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:06 schreef wonderer het volgende:
Stroekie, wanneer ben je nou geweest? Vrijdag?
Celine Purcell liep namelijk in Hoorn rond, ik ben wel benieuwd hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen
is daar dan een reden voor ??quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat denken mensen toch slecht over me..
uhuhquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef stoepjong het volgende:
Kut .... Serieus? * Billen samenknijp en wegvlucht *quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:15 schreef TehRockstar het volgende:
Volgens mij zijn de meeste users er nog niet achter dat hier ook daadwerkelijk homos posten.
Ik moest drie keer lezen.quote:
volgens mij nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:13 schreef wonderer het volgende:
Het gaat erom dat je het leuk hebt gevonden, en de alternate voor Sofie is ook erg goed (ook een keer gehad). Ben benieuwd of je Fred Butter had en zo ja in welke rol. Die van Sam (de architect) of Harry (die met zijn "wederhelft". Wanneer had je het door?)
*subtiel bezig is, toch?*
Het is bij lange na niet mijn favo musical, maar hij is zo leuk om over te praten
Ja, ze mogen best zo zijn, als ze goffre met hun SMERIGE NICHTENPOTEN VAMMUH AFBLIJVU!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
heaumeaux.
Als ze maar niet aan me zitten.
Beetje weten waar het schildmeer zit.. Tsk.quote:
Lekker zijn die dansers he?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij niet
"boekje controleert"
nee volgens mij niet
en die wederhelft had ik al vrij snel goed gegokt jawas duidelijker dan bij HdH
![]()
Maar wat me vooral erg meeviel was dat ik dus echt momenten heb zitten schaterlachten en dat het dus echt grappig was zoals die scene in de slaapkamer Roos en Tanja als ze de koffer vinden, en dat Donna onder de dekens wegkruipt
En begrijperlijkerwijze was de scene waarin Sky gehaald wordt door zijn vrienden om naar de parelketting te duiken mij ook wel bijgebleven
Mijn zus woont daar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Beetje weten waar het schildmeer zit.. Tsk..
Veel plezier, wonderer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lekker zijn die dansers he?Wel mijn type man
En inderdaad, hij is gewoon keigrappig. Cast CD is trouwens de moeite waard, ook.
En nu ga ik naar Within Temptation, dag allemaal!
Serieus?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Serieus?. Kan ik me verdikkie hier ook al niet meer op straat vertonen. In U. voel ik me ook al bekeken.
.
Intens.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.
Voel je je geintimideerd?
Ik geef je wel een hint.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef Timmah het volgende:
[..]
Intens..
Ik ga straks maar eens met een verrekijker op stap..
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik geef je wel een hint.
Ze is zwart.
NJOYquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lekker zijn die dansers he?Wel mijn type man
En inderdaad, hij is gewoon keigrappig. Cast CD is trouwens de moeite waard, ook.
En nu ga ik naar Within Temptation, dag allemaal!
uhuhquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:56 schreef Vlarp het volgende:
Woei!
Jim en dinges waren goed bij Dancing With the Stars!!
Ik wens ze sterkte.. ze zullen vast compleet worden afgezekenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ken drie mensen die 15 oktober bij paul de leeuw gaan optreden.
Het is een mevrouw met tieten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Awwwmijn Night-Elf Warrior is best cute
Dus die heeft gewoon je nummer?! Be-la-che-lijk!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef Ang3l het volgende:
En een meneer zonder tieten (hooguit van de spieren) vraagt me de hele tijd per SMS of ik naar de R&B kom vanavond
Net als ik Mikequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dus die heeft gewoon je nummer?! Be-la-che-lijk!
AF!! Nee! Vuile tr.... lieve Vlarp!!!quote:
Hoi poes!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AF!! Nee! Vuile tr.... lieve Vlarp!!!
En 't ging om deze meneer:
[afbeelding]
Ik heb een vrij emotionele Ang3l op mun MSN nu Vlarp! Jij ook?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
Ohw.. da's goed.. ik heb nog een 2 voor jequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik heb een vrij emotionele Ang3l op mun MSN nu Vlarp! Jij ook?
Owh... en ik hoef niet eens alle cijfertjes meer te hebben hoor... de meesten heb ik al.
Je bedoelt een soort van hotline waar ik het bestaan niet eens van afweet? Wat hoerig allemaal van Ang3l!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. da's goed.. ik heb nog een 2 voor je
Van mij. Af.quote:
En dan zeg je niet tegen die meneer dat hij gewoon in dit topic mee moet posten? Tsssk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]hij is gewoon nog online!!! (die poes)
Hij is veels te hard bezig met mij overhalen, hij heeft geen tijd voor jullie!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan zeg je niet tegen die meneer dat hij gewoon in dit topic mee moet posten? Tsssk..
En ziet hij er in het echt net zo uit?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is veels te hard bezig met mij overhalen, hij heeft geen tijd voor jullie!![]()
Hij lijkt trouwens wel op mijn Grote Liefde.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Overhalen... hij heeft je nummer toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is veels te hard bezig met mij overhalen, hij heeft geen tijd voor jullie!![]()
Ja. Als het goed is. Wizz heeft hem nl een x in de trein gesport vanaf een foto die ik 'm heb laten zien dus het zal welquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ziet hij er in het echt net zo uit?.
Iemand die er zo uit ziet hoeft toch niet op zoek naar vers vlees in de R&B, lijkt me. Die zit gewoon thuis, in z'n blote kont voor de open haard met een kriebeltrui tegen de kilte en met een mooie meneer voor de ehm... Tegen de kilte als de trui uit is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Als het goed is. Wizz heeft hem nl een x in de trein gesport vanaf een foto die ik 'm heb laten zien dus het zal wel
Dan SMS je iets heel gemeens terug! Voor straf!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat het als (mooie) mensen je een schuldgevoel proberen op te dringen als je zegt niet mee te gaan met ze op stap!
Nee! Maar mag ik zeggen wat wel? Ah... toe... mag ik... mag ik?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Een leuke jongen zit me praktisch te smeken om met hem mee uit te gaan ....... en ik zeg nee
What's wrong with me?! Am I straight?!
Ja die ja. Maargoed.... ik voel me er (so sue me) nog niet aan toe om alleen uit te gaan. Nou ja, alleen als in "zonder pup maar met vrienden" wel, maar niet als alleen in de vorm van "alleen met iemand die ik alleen ken van SMS-en, MSN en gay.nl".quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:49 schreef TehRockstar het volgende:
JIJ DEBIEL! DIE GAST VAN DIE FOTO?!! WAT IS ER MIS MET JOU!
Serieus antwoord: ik vind je heel verstandig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Een leuke jongen zit me praktisch te smeken om met hem mee uit te gaan ....... en ik zeg nee
What's wrong with me?! Am I straight?!
Gooi het er maar uit....quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:50 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nee! Maar mag ik zeggen wat wel? Ah... toe... mag ik... mag ik?
Ik denk dat ik de strekking van de ondebouwing wel begrijp.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Serieus antwoord: ik vind je heel verstandig.maar ik heb geen zin om de uitgebreide onderbouwing neer te typen
Uhm.. als een relatie na 3 jaar uit gaat, en jij bent nog gek op de ander, dan heeft dat best wel wat invloed op je. En kan me zo voorstellen dat je hoofd dan niet naar uitgaan of nieuwe mensen ontmoeten staat zegmaar...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:49 schreef TehRockstar het volgende:
JIJ DEBIEL! DIE GAST VAN DIE FOTO?!! WAT IS ER MIS MET JOU!
Ja dat maakte de beslissing ook een stukje makkelijker.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, en het feit dat die "leuke jongen" dus niet begrijpt waarom je niet wil is wat mij betreft ruim voldoende bewijs dat die jongen zo leuk helemaal niet is..
Psies. En jij snapt dat, ik snap dat, dus waarom die sms-jongen dan niet?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. als een relatie na 3 jaar uit gaat, en jij bent nog gek op de ander, dan heeft dat best wel wat invloed op je. En kan me zo voorstellen dat je hoofd dan niet naar uitgaan of nieuwe mensen ontmoeten staat zegmaar...
Sorry, ik was ff dat gedoe met je vriendje vergeten. Maarr, je kan toch leuk met hem uitgaan zonder bijbedoelingen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die ja. Maargoed.... ik voel me er (so sue me) nog niet aan toe om alleen uit te gaan. Nou ja, alleen als in "zonder pup maar met vrienden" wel, maar niet als alleen in de vorm van "alleen met iemand die ik alleen ken van SMS-en, MSN en gay.nl".
En het feit dat ie zegt "Maar dan kun je hem toch mooi jaloers maken met mij?" helpt dat ook niet bepaald want ik WIL pup niet jaloers maken. (ik wil pup, maar goed, da's wat anders)
En nou heb ik gvd ook nog een schuldgevoel d'rbij t.o.v. die jongen! DAMMIT!!!!
Misschien kan Ang3l dat wel, maar die jongen niet?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sorry, ik was ff dat gedoe met je vriendje vergeten. Maarr, je kan toch leuk met hem uitgaan zonder bijbedoelingen.
Ik ga trouwens morgen naar mn Japanner.
Jah. Ik bedoel.... er komen vast nog wel meer mooie jongens voorbij waar ik al twee jaar mee chat en die ik dan steeds misloop op ieder feest en met wie ik vaak SMS en die dan me uit vragen als ik weer vrijgezel ben. Denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Psies. En jij snapt dat, ik snap dat, dus waarom die sms-jongen dan niet?. Het is vast een Grote Engerd.
Dan is het geen leuke jongen en moet je er niet mee uitgaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien kan Ang3l dat wel, maar die jongen niet?
Ik knap af op mensen zonder begrip.. sterker nog, ik heb de neiging om zulk soort mensen hun bek te verbouwen. Die kunnen me binnen 1 seconden compleet opnaaien..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Psies. En jij snapt dat, ik snap dat, dus waarom die sms-jongen dan niet?. Het is vast een Grote Engerd.
O opnaaien mag ie me wel. Maar om daar nou 1,5 uur voor naar Antwerpen te rijdenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik knap af op mensen zonder begrip.. sterker nog, ik heb de neiging om zulk soort mensen hun bek te verbouwen. Die kunnen me binnen 1 seconden compleet opnaaien..
Er komt vast ooit weer een leuke jongen, maar niet zo snel nadat het uit is..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Ik bedoel.... er komen vast nog wel meer mooie jongens voorbij waar ik al twee jaar mee chat en die ik dan steeds misloop op ieder feest en met wie ik vaak SMS en die dan me uit vragen als ik weer vrijgezel ben. Denk ik.Ja toch?
www.chatboy.nlquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O opnaaien mag ie me wel. Maar om daar nou 1,5 uur voor naar Antwerpen te rijden![]()
Mens ik zit al 20min met me pik voor de cam op all4gayquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
www.chatboy.nl
www.all4gay.nl
www.gaychat.nl
www.gay.nl
Uitzoeken voor een kwartje
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens ik zit al 20min met me pik voor de cam op all4gay
Hondjes zijn geen jongens.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Vroeger he... ik had altijd een hondje. En als de een bijna op was dan kocht ik al een andere en als die oude dan doodging had ik de nieuwe al en was ik nooit alleen, zonder hondje.
Jaaaa, z'n gezicht verbouwen!! Whoeei!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik knap af op mensen zonder begrip.. sterker nog, ik heb de neiging om zulk soort mensen hun bek te verbouwen. Die kunnen me binnen 1 seconden compleet opnaaien..
Hier. Kun je je nog ff terugtrekken vanaaf.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
Stil hot.
Ohw.. hier ziet het er wel beter uit..quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier. Kun je je nog ff terugtrekken vanaaf.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mjah... Hij is wel wat men beschouwd als een aantrekkelijke meneer, maar hij mist iets schattigs.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. hier ziet het er wel beter uit..
Still, he's not my type...
Hij is meer stoer beschermend ruwe bolster eventueel blanke pit hequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Hij is wel wat men beschouwd als een aantrekkelijke meneer, maar hij mist iets schattigs..
Doe het gewoon ~:9quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier. Kun je je nog ff terugtrekken vanaaf.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lieve schat... ik heb hem al afgeblazen, hij is inmiddels offline en ik heb geen sms meer gezien. The End.quote:
Kots eens niet over mij heen.quote:
JAAAHAAAAAAAAAAAAAA IK WEET HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:31 schreef TehRockstar het volgende:
Ang3l: Goed idee. Maar hij is toch lekker.
Maar niet zo lekker als Wiz en CDP.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JAAAHAAAAAAAAAAAAAA IK WEET HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CDP is wel meer van jouw leeftijdquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar niet zo lekker als Wiz en CDP.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar niet zo lekker als Wiz en CDP.
CDP is hot.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
CDP is wel meer van jouw leeftijd
quote:
Zat er laatst een in de keuken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:44 schreef Vlarp het volgende:
Iel!
Ik heb een grote dikke spin van m'n kamer verwijderd
handdoek en badkamerraamquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zat er laatst een in de keuken.
Deo + aansteker
Bedoel je Papawax en Mamawax?quote:Op zondag 18 september 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
Waarom stuitert dit hele gezin altijd zo door het huis?.
Naja, iedereen is er weer.![]()
Haai
Ik vind CDP toch een stuk aantrekkelijker dan die gladjakker.quote:
Pappawax, Mammawax, Zuswax en Zussiewax én Waxxer zélf in één huis.quote:Op zondag 18 september 2005 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bedoel je Papawax en Mamawax?.
Ik meld me ook wel hoor, of ben ik nu te laat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
Ja hoi. Ik neem hem wel hoor als toch niemand interesse heeft.
Ik bedoel, anders is het ook zo zielig voor hem..
Ja, woest, roerig en bruisend stappen. Behalve ik.quote:Op zondag 18 september 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
Iedereen is natuurlijk stappen en wild doen....
Ik ben vandaag langs bloemmozaieken gereden met een blocnote en een pen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, woest, roerig en bruisend stappen. Behalve ik..
quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef Andyvie het volgende:
Hoi trouwens
Wat zijn er veel mensen online hierzo, moet iedereen niet uit of zo?
Je bent niet de enige hoor. Zit hier alleen thuis, laptop op schoot, ouders slapen al en op MSN vertelt een kennis dat hij weer een nieuw vriendje heeft....waarom hij wel en ik niet? En in het BB-huis zijn ze allemaal ladderzat geloof ik.quote:
ja hebben ze nu iets gevonden dat niet goed werkte voor wat betreft ventilatie ?quote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
Ik geniet dit weekend van leuke uitjes verder, en van een koolmonoxidevrij huis.
Je had het ook van te voren moeten aangekondigen, dan hadden we een minimeet kunnen organiseren en ook wild & roerig uit kunnen gaan.quote:Op zondag 18 september 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben vandaag langs bloemmozaieken gereden met een blocnote en een pen.. Iedereen is uit en heeft het gezellig en alles, behalve ik, ik ben alleen. Ik ben alleen, ík.
. Alléén.
Ja, leuk. Mijn GL heeft zijn mobiel vermoord en ligt grieperig een paar honderd kilometer van mij vandaan in zijn bedje.quote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
Hallo? 't Gaat niet door de computers heen hoor....
Ik moet anders maar eens gaan slapen....alleen..... Zonder een GL die ik ook al zou het maar een sms'je zijn kon contacteren.
Waarschijnlijk denken ze nu dat ik overdrijf, want uit de geiser kwam weinig vrij (maarja, weinig in de zin van....?) en nu moet de woningstichting nog bellen om de ventilatorafzuigdingafvoerkanaalgedoe-installatie te bekijken. Maar daar kan ik eeuwen op wachten gok ik, dus ik bel maandag ff.quote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hebben ze nu iets gevonden dat niet goed werkte voor wat betreft ventilatie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |