Ik wens ze sterkte.. ze zullen vast compleet worden afgezekenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ken drie mensen die 15 oktober bij paul de leeuw gaan optreden.
Het is een mevrouw met tieten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Awwwmijn Night-Elf Warrior is best cute
Dus die heeft gewoon je nummer?! Be-la-che-lijk!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef Ang3l het volgende:
En een meneer zonder tieten (hooguit van de spieren) vraagt me de hele tijd per SMS of ik naar de R&B kom vanavond
Net als ik Mikequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dus die heeft gewoon je nummer?! Be-la-che-lijk!
AF!! Nee! Vuile tr.... lieve Vlarp!!!quote:
Hoi poes!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AF!! Nee! Vuile tr.... lieve Vlarp!!!
En 't ging om deze meneer:
[afbeelding]
Ik heb een vrij emotionele Ang3l op mun MSN nu Vlarp! Jij ook?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AF!! Nee! Vuile tr.... lieve Vlarp!!!
En 't ging om deze meneer:
[afbeelding]
quote:
Ohw.. da's goed.. ik heb nog een 2 voor jequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik heb een vrij emotionele Ang3l op mun MSN nu Vlarp! Jij ook?
Owh... en ik hoef niet eens alle cijfertjes meer te hebben hoor... de meesten heb ik al.
Je bedoelt een soort van hotline waar ik het bestaan niet eens van afweet? Wat hoerig allemaal van Ang3l!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. da's goed.. ik heb nog een 2 voor je
Van mij. Af.quote:
En dan zeg je niet tegen die meneer dat hij gewoon in dit topic mee moet posten? Tsssk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]hij is gewoon nog online!!! (die poes)
Hij is veels te hard bezig met mij overhalen, hij heeft geen tijd voor jullie!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan zeg je niet tegen die meneer dat hij gewoon in dit topic mee moet posten? Tsssk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |