Ik wens ze sterkte.. ze zullen vast compleet worden afgezekenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ken drie mensen die 15 oktober bij paul de leeuw gaan optreden.
Het is een mevrouw met tieten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Awwwmijn Night-Elf Warrior is best cute
Dus die heeft gewoon je nummer?! Be-la-che-lijk!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef Ang3l het volgende:
En een meneer zonder tieten (hooguit van de spieren) vraagt me de hele tijd per SMS of ik naar de R&B kom vanavond
Net als ik Mikequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dus die heeft gewoon je nummer?! Be-la-che-lijk!
AF!! Nee! Vuile tr.... lieve Vlarp!!!quote:
Hoi poes!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AF!! Nee! Vuile tr.... lieve Vlarp!!!
En 't ging om deze meneer:
[afbeelding]
Ik heb een vrij emotionele Ang3l op mun MSN nu Vlarp! Jij ook?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
Ohw.. da's goed.. ik heb nog een 2 voor jequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik heb een vrij emotionele Ang3l op mun MSN nu Vlarp! Jij ook?
Owh... en ik hoef niet eens alle cijfertjes meer te hebben hoor... de meesten heb ik al.
Je bedoelt een soort van hotline waar ik het bestaan niet eens van afweet? Wat hoerig allemaal van Ang3l!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. da's goed.. ik heb nog een 2 voor je
Van mij. Af.quote:
En dan zeg je niet tegen die meneer dat hij gewoon in dit topic mee moet posten? Tsssk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]hij is gewoon nog online!!! (die poes)
Hij is veels te hard bezig met mij overhalen, hij heeft geen tijd voor jullie!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan zeg je niet tegen die meneer dat hij gewoon in dit topic mee moet posten? Tsssk..
En ziet hij er in het echt net zo uit?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is veels te hard bezig met mij overhalen, hij heeft geen tijd voor jullie!![]()
Hij lijkt trouwens wel op mijn Grote Liefde.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Overhalen... hij heeft je nummer toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is veels te hard bezig met mij overhalen, hij heeft geen tijd voor jullie!![]()
Ja. Als het goed is. Wizz heeft hem nl een x in de trein gesport vanaf een foto die ik 'm heb laten zien dus het zal welquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ziet hij er in het echt net zo uit?.
Iemand die er zo uit ziet hoeft toch niet op zoek naar vers vlees in de R&B, lijkt me. Die zit gewoon thuis, in z'n blote kont voor de open haard met een kriebeltrui tegen de kilte en met een mooie meneer voor de ehm... Tegen de kilte als de trui uit is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Als het goed is. Wizz heeft hem nl een x in de trein gesport vanaf een foto die ik 'm heb laten zien dus het zal wel
Dan SMS je iets heel gemeens terug! Voor straf!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat het als (mooie) mensen je een schuldgevoel proberen op te dringen als je zegt niet mee te gaan met ze op stap!
Nee! Maar mag ik zeggen wat wel? Ah... toe... mag ik... mag ik?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Een leuke jongen zit me praktisch te smeken om met hem mee uit te gaan ....... en ik zeg nee
What's wrong with me?! Am I straight?!
Ja die ja. Maargoed.... ik voel me er (so sue me) nog niet aan toe om alleen uit te gaan. Nou ja, alleen als in "zonder pup maar met vrienden" wel, maar niet als alleen in de vorm van "alleen met iemand die ik alleen ken van SMS-en, MSN en gay.nl".quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:49 schreef TehRockstar het volgende:
JIJ DEBIEL! DIE GAST VAN DIE FOTO?!! WAT IS ER MIS MET JOU!
Serieus antwoord: ik vind je heel verstandig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Een leuke jongen zit me praktisch te smeken om met hem mee uit te gaan ....... en ik zeg nee
What's wrong with me?! Am I straight?!
Gooi het er maar uit....quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:50 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nee! Maar mag ik zeggen wat wel? Ah... toe... mag ik... mag ik?
Ik denk dat ik de strekking van de ondebouwing wel begrijp.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Serieus antwoord: ik vind je heel verstandig.maar ik heb geen zin om de uitgebreide onderbouwing neer te typen
Uhm.. als een relatie na 3 jaar uit gaat, en jij bent nog gek op de ander, dan heeft dat best wel wat invloed op je. En kan me zo voorstellen dat je hoofd dan niet naar uitgaan of nieuwe mensen ontmoeten staat zegmaar...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:49 schreef TehRockstar het volgende:
JIJ DEBIEL! DIE GAST VAN DIE FOTO?!! WAT IS ER MIS MET JOU!
Ja dat maakte de beslissing ook een stukje makkelijker.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, en het feit dat die "leuke jongen" dus niet begrijpt waarom je niet wil is wat mij betreft ruim voldoende bewijs dat die jongen zo leuk helemaal niet is..
Psies. En jij snapt dat, ik snap dat, dus waarom die sms-jongen dan niet?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. als een relatie na 3 jaar uit gaat, en jij bent nog gek op de ander, dan heeft dat best wel wat invloed op je. En kan me zo voorstellen dat je hoofd dan niet naar uitgaan of nieuwe mensen ontmoeten staat zegmaar...
Sorry, ik was ff dat gedoe met je vriendje vergeten. Maarr, je kan toch leuk met hem uitgaan zonder bijbedoelingen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die ja. Maargoed.... ik voel me er (so sue me) nog niet aan toe om alleen uit te gaan. Nou ja, alleen als in "zonder pup maar met vrienden" wel, maar niet als alleen in de vorm van "alleen met iemand die ik alleen ken van SMS-en, MSN en gay.nl".
En het feit dat ie zegt "Maar dan kun je hem toch mooi jaloers maken met mij?" helpt dat ook niet bepaald want ik WIL pup niet jaloers maken. (ik wil pup, maar goed, da's wat anders)
En nou heb ik gvd ook nog een schuldgevoel d'rbij t.o.v. die jongen! DAMMIT!!!!
Misschien kan Ang3l dat wel, maar die jongen niet?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sorry, ik was ff dat gedoe met je vriendje vergeten. Maarr, je kan toch leuk met hem uitgaan zonder bijbedoelingen.
Ik ga trouwens morgen naar mn Japanner.
Jah. Ik bedoel.... er komen vast nog wel meer mooie jongens voorbij waar ik al twee jaar mee chat en die ik dan steeds misloop op ieder feest en met wie ik vaak SMS en die dan me uit vragen als ik weer vrijgezel ben. Denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Psies. En jij snapt dat, ik snap dat, dus waarom die sms-jongen dan niet?. Het is vast een Grote Engerd.
Dan is het geen leuke jongen en moet je er niet mee uitgaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien kan Ang3l dat wel, maar die jongen niet?
Ik knap af op mensen zonder begrip.. sterker nog, ik heb de neiging om zulk soort mensen hun bek te verbouwen. Die kunnen me binnen 1 seconden compleet opnaaien..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Psies. En jij snapt dat, ik snap dat, dus waarom die sms-jongen dan niet?. Het is vast een Grote Engerd.
O opnaaien mag ie me wel. Maar om daar nou 1,5 uur voor naar Antwerpen te rijdenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik knap af op mensen zonder begrip.. sterker nog, ik heb de neiging om zulk soort mensen hun bek te verbouwen. Die kunnen me binnen 1 seconden compleet opnaaien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |