Zat er laatst een in de keuken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:44 schreef Vlarp het volgende:
Iel!
Ik heb een grote dikke spin van m'n kamer verwijderd
handdoek en badkamerraamquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zat er laatst een in de keuken.
Deo + aansteker
Bedoel je Papawax en Mamawax?quote:Op zondag 18 september 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
Waarom stuitert dit hele gezin altijd zo door het huis?.
Naja, iedereen is er weer.![]()
Haai
Ik vind CDP toch een stuk aantrekkelijker dan die gladjakker.quote:
Pappawax, Mammawax, Zuswax en Zussiewax én Waxxer zélf in één huis.quote:Op zondag 18 september 2005 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bedoel je Papawax en Mamawax?.
Ik meld me ook wel hoor, of ben ik nu te laat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
Ja hoi. Ik neem hem wel hoor als toch niemand interesse heeft.
Ik bedoel, anders is het ook zo zielig voor hem..
Ja, woest, roerig en bruisend stappen. Behalve ik.quote:Op zondag 18 september 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
Iedereen is natuurlijk stappen en wild doen....
Ik ben vandaag langs bloemmozaieken gereden met een blocnote en een pen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, woest, roerig en bruisend stappen. Behalve ik..
quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef Andyvie het volgende:
Hoi trouwens
Wat zijn er veel mensen online hierzo, moet iedereen niet uit of zo?
Je bent niet de enige hoor. Zit hier alleen thuis, laptop op schoot, ouders slapen al en op MSN vertelt een kennis dat hij weer een nieuw vriendje heeft....waarom hij wel en ik niet? En in het BB-huis zijn ze allemaal ladderzat geloof ik.quote:
ja hebben ze nu iets gevonden dat niet goed werkte voor wat betreft ventilatie ?quote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
Ik geniet dit weekend van leuke uitjes verder, en van een koolmonoxidevrij huis.
Je had het ook van te voren moeten aangekondigen, dan hadden we een minimeet kunnen organiseren en ook wild & roerig uit kunnen gaan.quote:Op zondag 18 september 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben vandaag langs bloemmozaieken gereden met een blocnote en een pen.. Iedereen is uit en heeft het gezellig en alles, behalve ik, ik ben alleen. Ik ben alleen, ík.
. Alléén.
Ja, leuk. Mijn GL heeft zijn mobiel vermoord en ligt grieperig een paar honderd kilometer van mij vandaan in zijn bedje.quote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
Hallo? 't Gaat niet door de computers heen hoor....
Ik moet anders maar eens gaan slapen....alleen..... Zonder een GL die ik ook al zou het maar een sms'je zijn kon contacteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |