Er komt vast ooit weer een leuke jongen, maar niet zo snel nadat het uit is..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Ik bedoel.... er komen vast nog wel meer mooie jongens voorbij waar ik al twee jaar mee chat en die ik dan steeds misloop op ieder feest en met wie ik vaak SMS en die dan me uit vragen als ik weer vrijgezel ben. Denk ik.Ja toch?
www.chatboy.nlquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O opnaaien mag ie me wel. Maar om daar nou 1,5 uur voor naar Antwerpen te rijden![]()
Mens ik zit al 20min met me pik voor de cam op all4gayquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
www.chatboy.nl
www.all4gay.nl
www.gaychat.nl
www.gay.nl
Uitzoeken voor een kwartje
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens ik zit al 20min met me pik voor de cam op all4gay
Hondjes zijn geen jongens.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Vroeger he... ik had altijd een hondje. En als de een bijna op was dan kocht ik al een andere en als die oude dan doodging had ik de nieuwe al en was ik nooit alleen, zonder hondje.
Jaaaa, z'n gezicht verbouwen!! Whoeei!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik knap af op mensen zonder begrip.. sterker nog, ik heb de neiging om zulk soort mensen hun bek te verbouwen. Die kunnen me binnen 1 seconden compleet opnaaien..
Hier. Kun je je nog ff terugtrekken vanaaf.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
Stil hot.
Ohw.. hier ziet het er wel beter uit..quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier. Kun je je nog ff terugtrekken vanaaf.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mjah... Hij is wel wat men beschouwd als een aantrekkelijke meneer, maar hij mist iets schattigs.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. hier ziet het er wel beter uit..
Still, he's not my type...
Hij is meer stoer beschermend ruwe bolster eventueel blanke pit hequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Hij is wel wat men beschouwd als een aantrekkelijke meneer, maar hij mist iets schattigs..
Doe het gewoon ~:9quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier. Kun je je nog ff terugtrekken vanaaf.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lieve schat... ik heb hem al afgeblazen, hij is inmiddels offline en ik heb geen sms meer gezien. The End.quote:
Kots eens niet over mij heen.quote:
JAAAHAAAAAAAAAAAAAA IK WEET HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:31 schreef TehRockstar het volgende:
Ang3l: Goed idee. Maar hij is toch lekker.
Maar niet zo lekker als Wiz en CDP.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JAAAHAAAAAAAAAAAAAA IK WEET HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CDP is wel meer van jouw leeftijdquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar niet zo lekker als Wiz en CDP.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar niet zo lekker als Wiz en CDP.
CDP is hot.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
CDP is wel meer van jouw leeftijd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |