quote:Engine
Type: V12
Displacement: 5,748 cc
Horsepower: 540 bhp @ 7,250 rpm
Torque: 433 lb-ft @ 5,250 rpm
Redline: 7,600 rpm
Performance
0-60 mph: 4.2 sec
0-100 mph: 10.2 sec
Quarter Mile: 12.8 sec @ 112 mph
kutuserquote:
Ah, dus dit is een goed topic voor mijquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ah, dus dit is een goed topic voor mij
kutmod
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:40 schreef stoepjong het volgende:
Graftopic, ik hoop dat je wordt aangereden,
Nope een zwaarletselverwensing.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is dat trouwens een doodsverwensing?![]()
ik ben bezig met 2-tonequote:Op zaterdag 17 september 2005 19:37 schreef Fugie het volgende:
ik ben na velgen en paintjob (candystick roze) niet eens meer verder gegaan, kut hoek en kut reflecties van bomen
kan je wel ff toevoegen en het een en ander doorsturen als je wilt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:42 schreef Fugie het volgende:
jo mukie die nummers van die lijst zijn amper te krijgen
Doe eens, ik ben nieuwsgierigquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
kan je wel ff toevoegen en het een en ander doorsturen als je wilt?
Ik zag vandaag een kereltje op de grond liggen die van zijn scooter was geredenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:40 schreef stoepjong het volgende:
Graftopic, ik hoop dat je wordt aangereden,
gewoon boven staan, uitlachen en dan die wegrijden op zijn scooterquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een kereltje op de grond liggen die van zijn scooter was gereden
Hij lag op de grond enzo had geen helm op. En het deed me niksKutscooters
![]()
nog eens over die scooter heenrijdenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
gewoon boven staan, uitlachen en dan die wegrijden op zijn scooter![]()
Beter, waarom heb je t niet ff afgemaakt dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een kereltje op de grond liggen die van zijn scooter was gereden
Hij lag op de grond enzo had geen helm op. En het deed me niksKutscooters
![]()
donequote:
zo hoort hetquote:
erm toegevoegd enzoquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
En vandaag tevens mijn 1e BMW als slachttoffer gemaakt![]()
Die flikker zat te bumperkleven met zijn 325, dus ik ging naar rechts, schakkelen naar zijn 4, hem naast me laten rijden en hem helemaal de tifus geredenWat een fijn gevoel is dat toch
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:06 schreef ThaFreak het volgende:
bacardi lostrekt......![]()
toch maar de stad in straks![]()
Zit jij ff mooi met de gebakken perenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb ik net m'n plannen afgezegd om gezellig met jou de avond door te kunnen brengen....
`quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb ik net m'n plannen afgezegd om gezellig met jou de avond door te kunnen brengen....
Wat heb jij met dat gezonde voer vandaag????quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zit jij ff mooi met de gebakken peren
Zo hoort het ook op een zaterdagquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:06 schreef ThaFreak het volgende:
bacardi lostrekt......![]()
toch maar de stad in straks![]()
slappeling! Groei een ruggegraatquote:
quote:Ik bied een kamer aan in een nieuwbouw woning waar
alleen studente's komen te wonen, 1 kamer bid ik
gratis aan een leuke studente die mijn vriendin wil
worden, dus meisjes reageer snel ................voor
meer info, mail menaar, niet schrikken gewoon doen.....
ja zeg anders vind xtreem toch nooit een vriendinquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef Mukie het volgende:
Crosspost:
dit is triest....
advertentie op kamernet
[..]
2 tonequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
Had je de rest van de auto ook niet kunnen wassen?
komt er een meisje kijken voor die kamer.... ontmoet de huisbaas...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef Mukie het volgende:
Crosspost:
dit is triest....
advertentie op kamernet
[..]
<Peurac post>quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja zeg anders vind xtreem toch nooit een vriendin![]()
jij zou weg gaanquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
komt er een meisje kijken voor die kamer.... ontmoet de huisbaas...
[afbeelding]
Welkom![]()
weg btw
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<Peurac post>
Ik heb een vriendin
</peurac post>
Sorryquote:
Ik hoef dat niet te zeggen, want iedereen weet dat alquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<Peurac post>
Ik heb een vriendin
</peurac post>
Daarom juistquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te zeggen, want iedereen weet dat al![]()
quote:
aha (quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<Peurac post>
Ik heb een vriendin
</peurac post>
je hond moet plassen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aha ()
Maar ik ga weer voor de tv hangen, iemand kijkt me met een bepaalde blik aan![]()
![]()
quote:
begin morgen weer opnieuwquote:
ik heb veel geleerd sinds gisteren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb wel zin in een nieuwe PS uitdaging, tis alleen jammer dat ze allemaal tractors en limo's willen zien in dat topic... Dat is zo makkelijk
Ja ach het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar het blijft leuk om méér te veranderen en niet twee streepjes te zetten in het kader, 'ik houd het realistisch en simpel' het blijft wel fotoshop natuurlijk en dat vraagt gewoon om over de top imhoquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb veel geleerd sinds gisteren.
ik vond jouw soep wel gaaf maar die van djenneke sprak me meer aan :$
zoals Bas zijn 107 dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja ach het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar het blijft leuk om méér te veranderen en niet twee streepjes te zetten in het kader, 'ik houd het realistisch en simpel' het blijft wel fotoshop natuurlijk en dat vraagt gewoon om over de top imho
Ik probeer er steeds tenminste één nieuw dingetje in te stoppen, want dan leer je nog wat bij, anders blijf je echt op hetzelfde niveau hangen.
Heb je deze gasten al aan het werk gezien? http://digimods.e-visionit.co.uk/viewforum.php?f=23quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
zoals Bas zijn 107 dus![]()
![]()
Maar ik had er helemaal geen verstand van, snap nu veel meer en de volgende keer zal ik op andere dingen letten denk ik.
ja ik zag je linkje in het photosoep topic ook al, echt suuuper gaafquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je deze gasten al aan het werk gezien? http://digimods.e-visionit.co.uk/viewforum.php?f=23
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
En weer terug in het oude vertrouwde Nederland
tjah als je het je werk is ben je er ook wel heel handig in denk ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef BoJo het volgende:
die zitten echt dagen te brushen volgens mij![]()
Nu je er toch bent, en mijn kennis van die regio is ruk...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewe lastigvallen met Lamme verhalen![]()
Bo. ik vind m geweldigquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:32 schreef BoJo het volgende:
Al die moeite vond ik wel waard om deze nogmaals te posten
orgineel
[afbeelding]
En mijn eerste voorkant photoshop missie, best geinig klopt niet helemaal alleen
[afbeelding]
dankjequote:
Iedereen is ooit zo begonnenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
dankje![]()
Ben benieuwd wat Bas ervan vind![]()
Als ik zo op dat digi mods forum kijk, valt m'n mond echt ver open en voel ik me echt een mega amateur![]()
Waarvan ik maar een stuk of wat hier zal posten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:36 schreef Sandraugiga het volgende:
Alleen... Maak jullie borst maar nat, want A heeft weer massa's foto's genomen...
hoop het, het is wel leuk om te doenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Iedereen is ooit zo begonnenNa een paar keer krijg je er een beetje handigheid in
Mwaoh, ik denk dat ze in het treintjestopic blij zullen zijn met bepaalde foto'squote:Op zaterdag 17 september 2005 22:31 schreef Fugie het volgende:
of gewooon geen
Tip 1: smudge-tool is je vriendjequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoop het, het is wel leuk om te doen![]()
punten wat ik lastig vind, de lak goed krijgen nadat je er dingen aan hebt zitten versoepen. Het selecteren van zooi gaat nog weleens mis (standaard lasso is al helemaal niet weggelegd voor mij)
Enne waar maak je scherpe lijnen mee, voor bijvoorbeeld de grenzen van je brush![]()
In Delft zelf staat er 1quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, en mijn kennis van die regio is ruk...
Welke ikea is het dichtste bij leiden/delft?
tip 1: dat had ik al in de gaten ja, zie die peug 107 soep. Daar heb ik de hele zijkant mee gedaan omdat ik de spiegelende lak niet overlopend kreeg met de nieuwe voorkant. Dus heb ik uren zitten smudgenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tip 1: smudge-tool is je vriendje
Tip 2: Gewoon het stuk zat je wilt kleuren selecteren met de punt-punt lasso en dan inkleuren = strakke lijnen.
Audi S nogwat en mercedes CLK Cabrio met AMG setje?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:33 schreef Xtreem het volgende:
Alexxx, gooi hier ook maar een paar leuke neerAls in: die ik/wij ook leuk vinden
![]()
wtf is dat dan ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
Kom ik thuis, heeft mijn huisgenoot dit gekocht
[[url=http://img91.imageshack.us/img91/379/cimg15493le.th.jpg]afbeelding][/URL]
meteen duidelijk dat ik geen roker ben en jij welquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:56 schreef Sjoewe het volgende:
Meesterlijk ik zoek ook nogsteeds een wanstaltige staande asbak![]()
7 euro's maar, en idd, wat is hij heeeeerlijk fout ehquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:56 schreef Sjoewe het volgende:
Meesterlijk ik zoek ook nogsteeds een wanstaltige staande asbak![]()
Er ligt notabene een brandende peuk opquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
meteen duidelijk dat ik geen roker ben en jij wel![]()
Trustenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:00 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem is tukken... morgenvroeg
op....
Herm: wat een LELIJK ding
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er ligt notabene een brandende peuk op
Je hebt een ban !!!!1111!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef ook_gek het volgende:
ja wat is dit nou weer. Ik log in en dan word ik direct uitgelogt![]()
Lijkt me sterk. 1 zou niet weten waarom 2 ik kan gewoon nog door postenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt een ban !!!!1111!!!!![]()
![]()
![]()
Johquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. 1 zou niet weten waarom 2 ik kan gewoon nog door posten
ff je cookies wegtieven?quote:
Cookies dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:17 schreef ook_gek het volgende:
He mij niet fucken he. Het is maar goed dat ik modjes in mijn msn heb die mij tips willen geven.
Effe via fotoboek inloggen en alles werkt weer
Die heb ik in Frankrijk echt TE vaak gehoordquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
Racoon - Love You More
Meesterlijk nummer
En wat een kut fotoquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:33 schreef BoJo het volgende:
@ Sjoewe , er is een nieuwe soep opdracht![]()
![]()
joh ik zit maar te kijken maar het lukt me amper om hem een fatsoenlijk andere kleur te gevenquote:
Die is alweer oudquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:33 schreef ook_gek het volgende:
Racoon - Love You More
Meesterlijk nummer
ja dus? Ik luister zo veel ouwe nummers en zeker jazz nummers blijven gewoon lekkerquote:
ik kan nog niks bedenken, ik ga er maar eens een nachtje over slapenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef Fugie het volgende:
wel een kutfoto maar ik heb wel een leuk ideetje
nu ff pitte, morgen moet ik weer ff topscoorder zijn
Dus je komt er laat meequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dus? Ik luister zo veel ouwe nummers en zeker jazz nummers blijven gewoon lekker
Plak die neus op Basje zn 106quote:Op zondag 18 september 2005 00:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan nog niks bedenken, ik ga er maar eens een nachtje over slapen![]()
Het is windstil en er staat een mooie zon in zeelandquote:Op zondag 18 september 2005 09:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Damn you zeeuw, daar is het toch veels te koud voor..
Zeg eens tegen alex dat hij het huis gaat isolerenquote:Op zondag 18 september 2005 10:30 schreef Sandraugiga het volgende:
Ja, ik heb zelfs de verwarming aangedaan...Ik wou daar eigenlijk nog even mee wachten, maar toe nik ik zag dat het hier in huis 16 graden was, toch maar een zwengel aan de thermostaat gegeven...
Dan zal het wel gewoon kouder zijn in het noordenquote:Op zondag 18 september 2005 10:44 schreef Sandraugiga het volgende:
Het huis is geisoleerd... Vanwege het vliegveld vlakbij...
In de zon is het hier denk een graad of 18 a 20 erg lekker.quote:
Wie gaat er dan ook daar boven in nederland wonenquote:Op zondag 18 september 2005 11:12 schreef Sandraugiga het volgende:
Hmm... ik heb het koud en toch heb ik zin in een ijsje... Ben ik nou verslaaft?
You lucky basterds! Ik wou dat hier de zon scheen!
En hij gaat maar door johquote:
Heb je de mijne al gezien?quote:Op zondag 18 september 2005 12:57 schreef BoJo het volgende:
bwaah ik bak helemaal niks van deze soep
Goeiesmiddagsquote:
Hoiquote:
Dat zal niet vaak zijn geweest, aangezien ze overal aan de weg aant werken zijnquote:Op zondag 18 september 2005 13:05 schreef Xtreem het volgende:
Zo retourtje Dortmund gedaan
Voor het eerst alleen in DLD gereden; wat is het heeeerlijk om hele stukken 170+ te kunnen rijden
Ondanks dat ik steeds als het enigszins kon naar rechts ging en vrij veel gespiegeld heb, moet ik wel bekennen dat het me een paar keer gebeurde dat er 'ineens' een 5 serie oid op m'n bumper zat
De stukken waar de duitsers zelf ook massaal te hard reden heb ik het er maar op gewaagdquote:Op zondag 18 september 2005 13:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat zal niet vaak zijn geweest, aangezien ze overal aan de weg aant werken zijn
Als ik 1 ding in Duitsland heb geleerd, is het wel laagvliegen, maar als er wegwerkzaamheden zijn, netjes aan de snelheid houden. Je wordt anders gegarandeerd geflitst
Daar ben ik inmiddels al aan gewend geraakt.quote:Op zondag 18 september 2005 13:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De stukken waar de duitsers zelf ook massaal te hard reden heb ik het er maar op gewaagd
Wel genant trouwens, 180 rijden en ingehaald worden door een Porsche alsof je stilstaat
Of uitwijkende busjesquote:Op zondag 18 september 2005 13:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels al aan gewend geraakt.
Maar goed, harder dan 210 ga ik ook niet, vanwege de onoverzichtelijke bochten.
Soms krijg je van die Nederlanders en Belgen die met 120 op de linkerbaan gaan rijden inees
idd ja, wat een reetkevers daar zegquote:Op zondag 18 september 2005 13:24 schreef Sjoewe het volgende:
GRMBL @ DSG forum... Volgende fotoshop wedstrijd weer lekker in het PTA doen...
Hoe erg kan je zeiken zeg.
rond arnhem nu dacht ik, ook weer ivm wegwerkzaamheden.quote:Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef Xtreem het volgende:
Waar wordt meer geflitst: A1 Deventer - Amsterdam of A12 Arnhem - Den Haag (Behalve rond utrecht, dat ken ik.... ) ??
't lijkt goddomme tweakerts welquote:
dan zijn goede remmen wel ff fijn jaquote:Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Of uitwijkende busjesVerkeerd ingeschat, en dan blijkt 180 toch fukking hard te zijn
![]()
Okay.quote:Op zondag 18 september 2005 13:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
rond arnhem nu dacht ik, ook weer ivm wegwerkzaamheden.
mijn soep is bijna klaar, heb er weinig aan veranderd eigenlijkquote:
quote:
pak je mobiel mee en wapquote:Op zondag 18 september 2005 13:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Okay.
Ik moet naar Leiden. A348 -|> A12 -> A4 of A1 -> A10 -> A4 maakt qua km. niets uit. Qua flitsen is rond amsterdam ruk en rond utrecht.
Welke van de twee moet ik nemen
Ach ja, het is een beginnend forum en Slarioux weet vast wat ie doet aangezien ie het vaker heeft gedaanquote:Op zondag 18 september 2005 13:24 schreef Sjoewe het volgende:
geef es een linkje van waar ze komen te staanquote:Op zondag 18 september 2005 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn soep is bijna klaar, heb er weinig aan veranderd eigenlijk![]()
Hopelijk is de volgende foto beter te doen voor een beginner zoals ik![]()
scheelt je ergernis en boetesquote:
Photoshop wedstrijd voor auto's...quote:Op zondag 18 september 2005 13:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
geef es een linkje van waar ze komen te staan
veel succesquote:
*klik*quote:
T zal best, maar ik wordt er wel goed ziek van.quote:Op zondag 18 september 2005 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, het is een beginnend forum en Slarioux weet vast wat ie doet aangezien ie het vaker heeft gedaan.
quote:Op zondag 18 september 2005 13:52 schreef Sjoewe het volgende:
Het is absoluut niet de bedoeling dat er hier geslowchat wordt, anders komt de immergevaarlijke half man half bicuit Slarioux ons hier dicht schoppen.
Ik heb nog ergens, diep in mijn compu verstopt, ook nog een paar.quote:Op zondag 18 september 2005 14:00 schreef BoJo het volgende:
ik ben een nieuwe auto foto aan het zoeken in eigen collectie om verder te kloten![]()
quote:
sletjesquote:
Psssst, tis een vrouwquote:
alleen het idee alquote:Op zondag 18 september 2005 15:01 schreef Fugie het volgende:
blegh dubbelfris en bier is een slechte combi
quote:Op zondag 18 september 2005 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]Idee[afbeelding]
Het autoshopwedstrijd slowchat topic in PTA openen![]()
Om de wijze Youssef en Kamal maar te quoten:quote:Op zondag 18 september 2005 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is die dork een walgelijk mannetje
zo iddquote:Op zondag 18 september 2005 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is die dork een walgelijk mannetje
Yepquote:Op zondag 18 september 2005 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi MutZ
wat is de reden van jou niet geheel aanwezighied? je lichamelijke staat?
Hoi M5quote:
dat heb ik eens geprobeerd.. maar na het 2e deel...quote:Op zondag 18 september 2005 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister Matrix 1,2 en 3 op DVD gekocht, starks eens even een marthon houden denk ik
1 is goed, 2 en 3 vind ik minder...quote:Op zondag 18 september 2005 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister Matrix 1,2 en 3 op DVD gekocht, starks eens even een marthon houden denk ik
huidige staat: net terug uit ziekenhuis... 2 weken geweest... voel me ontzettend verrot, brak, enz...quote:Op zondag 18 september 2005 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is je huidige staat en wat zijn je toekomstperspectieven?
ik heb alleen 1 op dvd... 2 en 3 wil ik ook nog wel een keer... ook puur om de verzameling compleet te hebben...quote:Op zondag 18 september 2005 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, ik vind 2 en 3 ook stukken minder, maar toch de verzameling compleet willen he
Tis behoorlijk kut, maar ik moet ermee leren leven...quote:Op zondag 18 september 2005 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
das kut
maar goed dat je in ieder geval weer thuis bent
Is dat nog steed allemaal van dat met je ruggewervel toen?quote:Op zondag 18 september 2005 16:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis behoorlijk kut, maar ik moet ermee leren leven...
ze liggen op dit moment bij de Free Record shop in de 3 voor 15 euro bakquote:Op zondag 18 september 2005 16:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb alleen 1 op dvd... 2 en 3 wil ik ook nog wel een keer... ook puur om de verzameling compleet te hebben...
Daarmee is het zo'n beetje begonnen ja... Daarna is er nog een hoop gezeik overheen gekomen...quote:Op zondag 18 september 2005 16:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is dat nog steed allemaal van dat met je ruggewervel toen?![]()
Damn sterkte![]()
sterkte daarmeequote:Op zondag 18 september 2005 16:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daarmee is het zo'n beetje begonnen ja... Daarna is er nog een hoop gezeik overheen gekomen...
quote:Op zondag 18 september 2005 16:47 schreef M5 het volgende:
ik verveelde me
[afbeelding]
enne, dit is m'n eerste fotosoep ooit..
en nog heb ik geen ene euro uitgegevenquote:
sterkte Mutzquote:Op zondag 18 september 2005 16:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
huidige staat: net terug uit ziekenhuis... 2 weken geweest... voel me ontzettend verrot, brak, enz...
toekomstperspectieven: de komende 30 jaar moet ik nog wel medicijnen gebruiken... ik zal altijd blijven kloten met m'n gezondheid, het is nu eenmaal chronisch wat ik heb...
vrouw met zelfbeheersing.quote:Op zondag 18 september 2005 17:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
en nog heb ik geen ene euro uitgegeven
ik kan niets vinden, dat is het verschil.quote:
Dan weet je het zeker... Ik kan dat echt niet, tenzij je me in een platenzaak loslaat...quote:Op zondag 18 september 2005 17:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
en nog heb ik geen ene euro uitgegeven
Voor kraftwerk wel ja, aangezien die best veel verkrijgbaar is als ik me niet vergisquote:Op zondag 18 september 2005 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan weet je het zeker... Ik kan dat echt niet, tenzij je me in een platenzaak loslaat...
Ik rende laast naar de kassa met een originele kraftwerk - computerwelt, gelukkig voor mij drong het tot me door voordat ik bij de kassa was dat 18 euro best prijzig is voor een plakje vinyl
ik kan in nederland weinig leuks vinden. als ik op vakantie ben in buitenland altijd wel ..quote:Op zondag 18 september 2005 17:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kan niets vinden, dat is het verschil.
Verschrikkelijke mode
was het geld maar al binnen voor de auto, dan wist ik het wel
Valt tegenquote:Op zondag 18 september 2005 17:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Voor kraftwerk wel ja, aangezien die best veel verkrijgbaar is als ik me niet vergis
In Ibiza vond ik ook een paar leuke dingen, maar voor mijn doen, nog best weinigquote:Op zondag 18 september 2005 17:23 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kan in nederland weinig leuks vinden. als ik op vakantie ben in buitenland altijd wel ..
![]()
toch maar in buitenland gaan wonen/werken dan![]()
ach als je het kunt missen, niets mis mee toch?quote:
In antwerpen kun je idd wel leuk kleren shoppen..quote:Op zondag 18 september 2005 17:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
In Ibiza vond ik ook een paar leuke dingen, maar voor mijn doen, nog best weinig
Volgende week eens naar Antwerpen ofzo
autophotoshop hoort ook gewoon in PTA, daar waar het gezellig isquote:Op zondag 18 september 2005 13:24 schreef Sjoewe het volgende:
Calibra.. ook in originele staat vind ik die nog fout.quote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef Mukie het volgende:
OMG ik zag vandaag een prutswerk 1e klas!
Calibra, zelf zwart gespoten, de lak begon af te bladderen en het rood kwam er onderuit. Ijzeren plank achter erop, leek net alsof ie wilde opstijgen. Gat in de uitlaat. En trots dat die gast was
wat vond je van de songs?quote:Op zondag 18 september 2005 17:29 schreef Fugie het volgende:
yep antwerpen si net zo ver als rotterdam, moeilijke keuze dan
Eenschquote:Op zondag 18 september 2005 17:32 schreef M5 het volgende:
[..]
Calibra.. ook in originele staat vind ik die nog fout.![]()
mwah valt best mee.quote:Op zondag 18 september 2005 17:32 schreef M5 het volgende:
[..]
Calibra.. ook in originele staat vind ik die nog fout.![]()
Sandra en ik zijn daar komende vrijdagquote:Op zondag 18 september 2005 17:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
In Ibiza vond ik ook een paar leuke dingen, maar voor mijn doen, nog best weinig
Volgende week eens naar Antwerpen ofzo
Ik heb nog 25 euro om tot vrijdag mee door te komenquote:Op zondag 18 september 2005 17:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
ach als je het kunt missen, niets mis mee toch?
Thuis blijven en geen vriendin aanschaffenquote:Op zondag 18 september 2005 17:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nog 25 euro om tot vrijdag mee door te komen
motorisch is die bak zeer zeker in orde.quote:
Ik eet vandaag bij m'n ouders, dinsdag ADSL aanleggen voor een pizza, wat een ontzettende student ben ik tochquote:Op zondag 18 september 2005 17:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Thuis blijven en geen vriendin aanschaffen
ow ga zaterdag, ga ik meequote:Op zondag 18 september 2005 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra en ik zijn daar komende vrijdag
Idd, Rotterdamquote:Op zondag 18 september 2005 17:29 schreef Fugie het volgende:
yep antwerpen si net zo ver als rotterdam, moeilijke keuze dan
geniet ervan mênquote:Op zondag 18 september 2005 17:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik eet vandaag bij m'n ouders, dinsdag ADSL aanleggen voor een pizza, wat een ontzettende student ben ik toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |