Eén van die platen die me doet balen dat het inleveren van een top 200 niet mogelijk is.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
036 Melvins - Houdini
dat klopt ik heb hem later nog een keer in 'eigen lijst' gepaste omdat die 'voor het forum' helemaal doorelkaar stondquote:Op donderdag 22 september 2005 09:43 schreef Seborik het volgende:
Gek trouwens, want in m'n excel-file stond hij bij eigen albums wel goed, maar in de derde lijst fout. MIsschien doordat het later is veranderd?
En de Self Titled heb je niet...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tjsa, Either / Or, XO en Roman Candle staan ongeveer op gelijke hoogte. Welke beter is kan ik zo ook niet zeggen, over het afgelopen jaar genomen heb ik denk ik meer dagen Either / Or beter gevonden dan de rest, maar zoals zoveel in de lijst kan dat met een dag weer wisselen. Nu ik Conder Ave. op heb staan zou ik zo Roman Candle bovenaan zetten.
Ik vond 4 Elliott Smiths te veel van het goede.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
En de Self Titled heb je niet...
SCH, mogen Best Ofs wel?
Misschien iets te laag, maar hij staat er wel in.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:29 schreef Seborik het volgende:
098 Talking Heads - Stop Making Sense
volgens mij wel...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Idd... alleen heb je een beetje erg vaak the cure in je top 25 geloof ikMag niet hè?
Ow ja.. ik kan niet tellenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
volgens mij wel...
5 van een artiest dacht ik, ongeacht plaats..
We hebben een winnaar wat obscure, elitaire lijstjes betreft.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:04 schreef kamagurka het volgende:
-lijst-
Ik vind jouw lijstje behoorlijk wat obscuurder hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef zodiakk het volgende:
[..]
We hebben een winnaar wat obscure, elitaire lijstjes betreft.
... Gridlock op twee Kamagurka?
Zo obsuur is 't toch allemaal niet? Staan maar een paar dingen in die mij niets zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef zodiakk het volgende:
[..]
We hebben een winnaar wat obscure, elitaire lijstjes betreft.
... Gridlock op twee Kamagurka?
Misschien luister je wel slechte muziek.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Lusiter ik echt zulke rare muziek ofzo? Alleen m'n nummer 10 kwam in de lijst voor.
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zo obsuur is 't toch allemaal niet? Staan maar een paar dingen in die mij niets zeggen.
Nouja, veel van de bands zeggen mij ook wel wat. Maar de albums niet, :-).quote:Op donderdag 22 september 2005 23:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zo obsuur is 't toch allemaal niet? Staan maar een paar dingen in die mij niets zeggen.
Welnee.. die lijst is verre van compleet natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:01 schreef ParanoidEv het volgende:Lusiter ik echt zulke rare muziek ofzo? Alleen m'n nummer 10 kwam in de lijst voor.
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:53 schreef niwreh het volgende:
Dit is mijn lijstje:
75 Meindert Talma & The Negroes - Leave Stumper
My kinda bitch, baby.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:26 schreef Djaser het volgende:
Herkansing:
001 Iron Maiden - Number of the beast
mooi lijstje, maar je hebt Johnny Cash met At Folsom Prison er 2 keer in staan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:02 schreef Deetch het volgende:
Zo het lijstje is klaar. Leuk om weer eens de CD collectie in te duiken ipv Winamp te gebruiken.
<knip>
084 Johnny Cash - At Folsom Prison
085 AC/DC - Let There Be Rock
086 Johnny Cash - At Folsom Prison
<knip>
De top 100 samenstellen is monnikkenwerk zo te horenquote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik heb mijn lijstje bijna af, echter heb lang niet genoeg aan 100 posities![]()
De lijst is nu redelijk af, maar ik heb nog geen plekje kunnen vinden voor o.ao Joy Divison, New Order, Police/Sting, Genesis, the Smiths. enz...![]()
Die andere 2 vind je wel ok?quote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef spacemangraig het volgende:
Jammer van die al die krijsende-meiden-bandjes Ranja, maar er staan verder wel veel mooie albums tussen.
Waarom staat the police niet op nummer één?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:54 schreef mandark2000 het volgende:
Mijn lijstje:)
Die lijst samenstellen was al moeilijk genoeg, moet ik die nu ook nog gaan verantwoordenquote:Op donderdag 29 september 2005 08:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Waarom staat the police niet op nummer één?
quote:1 Metallica - Kill 'Em All [1983]
2 Doors - The Doors [1967]
3 Nirvana - Nevermind [1991]
4 Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath [1973]
5 Meshuggah - The True Human Design [1997]
6 Mark Knopfler - Sailing To Philadelphia [2001]
7 Iron Monkey - Iron Monkey [1997]
8 Kayah & Goran Bregovic - Kayah & Bregovic [1999]
9 Dido - No Angel [2001]
10 Portishead - Portishead [1997]
Ik heb iets van een week zitten nadenken wat mijn lijstje zou moeten worden, en iedere dag kwam er wel weer een album in me op dat ik vergeten was of vond ik dat een album op in andere plaats moest staan of er helemaal uit moest, enz. Ik denk dat dit lijstje het ongeveer gaat worden maar ik wacht nog even met het insturen van de definitieve Excel lijst voordat ik weer van gedachten veranderquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:16 schreef HAL9000S het volgende:
19 The Prodigy - Music for the Jilted Generation
47 The Prodigy - Music for the Jilted Generation
zo laagquote:95 Drexciya - Harnessed The Storm
Niet m'n favouriete Drexciya album.... en de drexiyaanse invloeden in m'n top100 zijn over het algemeen al niet echt gering te noemenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef teknomist het volgende:
Alleen waarom staat deze:
[..]
zo laag![]()
.
nee het gaat meer hierover:quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:12 schreef HAL9000S het volgende:
Mailtje? Als het om 'bepaalde' UVT zaken gaat, daar reageer ik niet op.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef menjo het volgende:
Leuk idee! Hoe doe ik mee?
Download het excel bestand en volg de aanwijzingen. Mail het daarna naar het adres in mijn profiel.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:18 schreef teknomist het volgende:
Die honderd albums lukt wel ...
Dan missen er nog 50...quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:19 schreef teknomist het volgende:
001 DJ Shadow - Endtroducing
...
050 Model 500 - Classics
Het was toch moeilijker dan ik dachtquote:
Je mag er ook 100 doen hè.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:14 schreef Eciruam het volgende:
Hierbij mijn lijst, had wel een top 1000 kunnen maken maar moest kritisch zijn...
Met pijn in mijn hart een hoop "gesaneerd" :-)
-top 25-
Vind ik ook moeilijk inderdaad... veel artiesten hebben best een handvol goede nummers geschreven, maar die staan zelden op één plaat. Dat maakt dit tournament ook best lastig. Ik ga dan ook voor de artiesten met de meest coherente sterke platen (als geheel) en niet voor platen met één of twee uitschieters erop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zal me er ook eens over buigen. Al luister ik eigenlijk heel weinig albums. Wel veel muziek, maar ik beperk me altijd meer tot de nummers die ik goed vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |