zo laagquote:95 Drexciya - Harnessed The Storm
Niet m'n favouriete Drexciya album.... en de drexiyaanse invloeden in m'n top100 zijn over het algemeen al niet echt gering te noemenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef teknomist het volgende:
Alleen waarom staat deze:
[..]
zo laag![]()
.
nee het gaat meer hierover:quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:12 schreef HAL9000S het volgende:
Mailtje? Als het om 'bepaalde' UVT zaken gaat, daar reageer ik niet op.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef menjo het volgende:
Leuk idee! Hoe doe ik mee?
Download het excel bestand en volg de aanwijzingen. Mail het daarna naar het adres in mijn profiel.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:18 schreef teknomist het volgende:
Die honderd albums lukt wel ...
Dan missen er nog 50...quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:19 schreef teknomist het volgende:
001 DJ Shadow - Endtroducing
...
050 Model 500 - Classics
Het was toch moeilijker dan ik dachtquote:
Je mag er ook 100 doen hè.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:14 schreef Eciruam het volgende:
Hierbij mijn lijst, had wel een top 1000 kunnen maken maar moest kritisch zijn...
Met pijn in mijn hart een hoop "gesaneerd" :-)
-top 25-
Vind ik ook moeilijk inderdaad... veel artiesten hebben best een handvol goede nummers geschreven, maar die staan zelden op één plaat. Dat maakt dit tournament ook best lastig. Ik ga dan ook voor de artiesten met de meest coherente sterke platen (als geheel) en niet voor platen met één of twee uitschieters erop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zal me er ook eens over buigen. Al luister ik eigenlijk heel weinig albums. Wel veel muziek, maar ik beperk me altijd meer tot de nummers die ik goed vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |