Nou, ik doelde wel op de volgorde hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:50 schreef pfaf het volgende:Ow dat bedoelde MM.
Ik dacht omdat ik TTGG boven HTH had.
In m'n orginele lijst klopte het wel zie ik nu, fout gekoppieerd van de keuzelijst blijkbaar.
Anyway: wijzigingen zijn doorgegeven.
Mijn excuses, het is kermis en had een kater, hierdoor las ik er over heenquote:
Lees: minstens 34 platen die je anderhalf jaar geleden niet gekozen had voor je eigen lijst. En dan neem ik maar even aan dat je toen ook meedeed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
En 34 platen van mij niet in de keuzelijst.
Zo goed en toch zo foutquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:09 schreef spacemangraig het volgende:
1. Radiohead – OK Computer
2. My Bloody Valentine – Loveless
3. Radiohead – Kid A
4. Pixies – Doolittle
5. Sonic Youth – Daydream Nation
Dat klopt niet. Ik deed wel mee, maar volgens mij had ik toen ook enkele platen gekozen die nu ontbreken. Weet ik wel zeker trouwens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Lees: minstens 34 platen die je anderhalf jaar geleden niet gekozen had voor je eigen lijst. En dan neem ik maar even aan dat je toen ook meedeed.
Alleen albums die 2 keer of meer genoemd zijn staan in de Excell lijst.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:56 schreef Grobbel het volgende:
Lees: minstens 34 platen die je anderhalf jaar geleden niet gekozen had voor je eigen lijst. En dan neem ik maar even aan dat je toen ook meedeed.
Aha. Dus niemand die Dayna Kurtz noemde, schandalig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Alleen albums die 2 keer of meer genoemd zijn staan in de Excell lijst.
Gewoon 5 meesterwerken op een rijtje zetten, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Zo goed en toch zo fouthoe doe je dat?
Door die plaat ben ik fan geworden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Overigens verrassend dat velen als hoogste Cave-plaat met No More Shall We Part aankomen!!!
Dat is niet erg, ik stem er wel op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:Seborik: je vraagt je af waar Fields of the Nephilim staat. Welnu. The Nephilim staat op 101. Wat een pech eigenlijk he?
Het is de eerste keer dat ik meedoe met de FOK! Album Top 100.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, is Songs of Faith & Devotion van Depeche Mode opeens een hip album geworden? Vorig jaar was ik nog de enige die 'm in z'n lijstje had. Nu hebben al 2 anderen hem hoog in hun lijstjes staan
Mooi lijstjequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:00 schreef Neleos het volgende:
-kinp-
Ik ga zo klooien met Excel, om het allemaal mooi op te sturen, maar hier al vast mijn lijst.![]()
Ik heb de mijne niet in Excel verstuurd naar Menjo.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef pfaf het volgende:
Wat een goede lijsten allemaal, straks komt er ook nog een interessante eindlijst uit.
Ah, dus het kwartje is toch nog gevallen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:13 schreef zodiakk het volgende:
6. Interpol - Turn On The Bright Lights
Voor mij ook de eerste keer dat ik mee doe. Gezien de 3 platen regel staat SOFAD van DM niet in mijn top 50. Ik verbaas me erover dat iedereen de latere albums van DM plaatst. Zelf heb ik Black Celebration, A Broken Frame en Contruction time again geplaatst. Die vind ik veeeel mooier. Zowel musicaal als tekstueel gezien. Maar ik ben ook meer van de synth's.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[quote]Op dinsdag 20 september 2005 14:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, is Songs of Faith & Devotion van Depeche Mode opeens een hip album geworden? Vorig jaar was ik nog de enige die 'm in z'n lijstje had. Nu hebben al 2 anderen hem hoog in hun lijstjes staan
[..]
Het is de eerste keer dat ik meedoe met de FOK! Album Top 100.
Ja, klopt. Maar het is mooi tijdverdrijf op je werk.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah, dus het kwartje is toch nog gevallen...
Dat doet me goed...
En verder is het samenstellen van die kut-lijstjes gewoon zonde van je tijd, natuurlijk...
Dan stuur ik 'm nog persoonlijk op, om Either / Or in de top 100 te krijgen.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:28 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik heb de mijne niet in Excel verstuurd naar Menjo.
Ik wilde ook zoveel mogelijk artiesten toevoegen, maar bij Elliott Smith kan ik er moeilijk omheen.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Wellicht ook in de van mij. Ik twijfel alleen nog of ik mezelf een '1-album-per-artiest-regel' ga opleggen....
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:53 schreef ranja het volgende:
Ik hou het denk ik maar op 1 artiest per album.
Op eentje na dan.
die is geheel vrijwillig hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 15:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
komen ze nu mee.. met die een-cd-per-artiest-in-top100-regel![]()
Ik vind The Boatman's Call één van de weinige popmuziekalbums waarop kunst benaderd wordt. Fantastische plaat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:00 schreef placebeau het volgende:
[..]
Door die plaat ben ik fan geworden.
Ik snap dan weer niet wat velen in the boatyman's call zien. Leuke nummers, dat wel, maar Nick Cave laat maar weinig van zijn kunnen erin zien, en hem helemaal beluisteren lukt bij mij niet vaak.
Tjsa, Either / Or, XO en Roman Candle staan ongeveer op gelijke hoogte. Welke beter is kan ik zo ook niet zeggen, over het afgelopen jaar genomen heb ik denk ik meer dagen Either / Or beter gevonden dan de rest, maar zoals zoveel in de lijst kan dat met een dag weer wisselen. Nu ik Conder Ave. op heb staan zou ik zo Roman Candle bovenaan zetten.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Either / Or vind ik persoonlijk nog één van Elliotts minste overigens, pfaf.
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:39 schreef SCH het volgende:
Even snel gemaakt, niet opgestuurd maar wil wel graag meedoen, regel jij dat even pfaf
Goede lijst, ik zal 'm met plezier inleveren.
Altijd eigenbelang bij jou, welke noteringen komen je nou weer goed uit?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding] Goede lijst, ik zal 'm met plezier inleveren.
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Altijd eigenbelang bij jou, welke noteringen komen je nou weer goed uit?
Leuk!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:39 schreef SCH het volgende:
Even snel gemaakt, niet opgestuurd maar wil wel graag meedoen, regel jij dat even pfaf
1. Aztec Camera - High Land, Hard Rain
Eén van die platen die me doet balen dat het inleveren van een top 200 niet mogelijk is.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
036 Melvins - Houdini
dat klopt ik heb hem later nog een keer in 'eigen lijst' gepaste omdat die 'voor het forum' helemaal doorelkaar stondquote:Op donderdag 22 september 2005 09:43 schreef Seborik het volgende:
Gek trouwens, want in m'n excel-file stond hij bij eigen albums wel goed, maar in de derde lijst fout. MIsschien doordat het later is veranderd?
En de Self Titled heb je niet...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tjsa, Either / Or, XO en Roman Candle staan ongeveer op gelijke hoogte. Welke beter is kan ik zo ook niet zeggen, over het afgelopen jaar genomen heb ik denk ik meer dagen Either / Or beter gevonden dan de rest, maar zoals zoveel in de lijst kan dat met een dag weer wisselen. Nu ik Conder Ave. op heb staan zou ik zo Roman Candle bovenaan zetten.
Ik vond 4 Elliott Smiths te veel van het goede.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
En de Self Titled heb je niet...
SCH, mogen Best Ofs wel?
Misschien iets te laag, maar hij staat er wel in.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:29 schreef Seborik het volgende:
098 Talking Heads - Stop Making Sense
volgens mij wel...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Idd... alleen heb je een beetje erg vaak the cure in je top 25 geloof ikMag niet hè?
Ow ja.. ik kan niet tellenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
volgens mij wel...
5 van een artiest dacht ik, ongeacht plaats..
We hebben een winnaar wat obscure, elitaire lijstjes betreft.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:04 schreef kamagurka het volgende:
-lijst-
Ik vind jouw lijstje behoorlijk wat obscuurder hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef zodiakk het volgende:
[..]
We hebben een winnaar wat obscure, elitaire lijstjes betreft.
... Gridlock op twee Kamagurka?
Zo obsuur is 't toch allemaal niet? Staan maar een paar dingen in die mij niets zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef zodiakk het volgende:
[..]
We hebben een winnaar wat obscure, elitaire lijstjes betreft.
... Gridlock op twee Kamagurka?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |