Hmmn, nu doet ie het wel weer... waarschijnlijk een tijdelijke storing ofzo.quote:Op maandag 19 september 2005 11:26 schreef TheFrankey het volgende:
excelfile is niet meer te downloaden?
een prachtige lijst !quote:Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef Summoner het volgende:
-knip-
quote:Op maandag 19 september 2005 11:05 schreef alpeko het volgende:
Ik zal er ook eens wat tijd voor vrij maken
Lever dan zelf een lijst in zonder over-gehypedtede albumsquote:Op maandag 19 september 2005 14:20 schreef Tuutje het volgende:
Wat een hoop zooi staat er in die lijst. Veel van die albums stellen niet veel voor. In veel gevallen is het allemaal over-hyped en lult iedereen elkaar na zodat ie vanzelf populiar wordt. Maar ja ieder z'n smaak natuurlijk
Goede smaak heb je.quote:Op maandag 19 september 2005 13:07 schreef Bosbeetle het volgende:
een prachtige lijst !
Inderdaad, er moet veel meer Pavement en Motorpsycho in!quote:Op maandag 19 september 2005 09:18 schreef JoohanDePoohan het volgende:
Ik heb alleen 20 al albums / artiesten gevonden die er vorig jaar niet in stonden, en die er echt in moeten! Belachelijk dat sommige bands er zo vaak ik staan. Daar ligt een taak voor de massa!
quote:Op maandag 19 september 2005 12:07 schreef Icefire1971 het volgende:
Geweldig dit.
Mijn dochter is ziek...
Ik ben al bezig, hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 14:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lever dan zelf een lijst in zonder over-gehypedtede albums
haha ik ben ineens heel benieuwd naar maudlin of the well ...quote:
Als je het zo wilt lezen!!quote:Op maandag 19 september 2005 14:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
Geweldig dit.
Mijn dochter is ziek...
[..]
Misschien is 'keuzelijst' niet zo'n handige naam voor mensen die niet de hele OP en/of Excell-uitleg lezenquote:Op maandag 19 september 2005 15:49 schreef menjo het volgende:
Oh en als je de keuzelijst beperkt vindt is dat de schuld van de mensen die vorge keer hebben meegedaan.
Het interesseert me geen ene klap of je er wat mee kan. Voor mij is dit één grote egotrip. Alsof de platen die ik kies ooit in de top-100 zouden komen. Ik ga voor de alleruniekste lijst, de 'originaliteitsprijs' zoals ze dat bij Ter Land, Ter Zee en In De Lucht zeggen.quote:Op maandag 19 september 2005 15:49 schreef menjo het volgende:
Zou iedereen die een lijstje instuurt dit willen doen zoals in het bestand beschreven staat, dus de platen uit de keuzelijst precies zoals ze in de keuzelijst staan, inclusief het nummer? Anders kan ik er niks mee. Alvast bedankt....
Oh en als je de keuzelijst beperkt vindt is dat de schuld van de mensen die vorge keer hebben meegedaan. En een alternatief voor excel is OpenOffice.
het lukt je niet voor half oktober?quote:Op maandag 19 september 2005 16:32 schreef dunc het volgende:
Bleh, wat een grafwerk, albums aan het uitzoeken die ik in mijn lijstje wil, en dan gaan sorteren... en dat alles terwijl ik vecht met Excel. Geef me een extra weekje.
quote:Op maandag 19 september 2005 16:47 schreef kluivie het volgende:
03 Keane - Hopes and Feares
Ik moet het toch al opnieuw doenquote:Op maandag 19 september 2005 16:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die mag niet want die is van 2004
![]()
![]()
![]()
![]()
Lees de OPquote:Op maandag 19 september 2005 17:20 schreef Revelation het volgende:
Moet je perse een top100 insturen? Ik ben bang dat ik niet aan de 100 kom en bijvoorbeeld een top50 maak.
enquote:Op maandag 19 september 2005 16:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die mag niet want die is van 2004
![]()
![]()
![]()
![]()
Moeilijk he, lezen?quote:Op maandag 19 september 2005 17:20 schreef Revelation het volgende:
Moet je perse een top100 insturen? Ik ben bang dat ik niet aan de 100 kom en bijvoorbeeld een top50 maak.
Hmm, als ik tot half oktober bezig ben dan is de lijst weer heeeeel anders. Lastig altijd, elke maand is een top100 toch weer andersquote:Op maandag 19 september 2005 16:36 schreef ranja het volgende:
[..]
het lukt je niet voor half oktober?
Mooie lijst.quote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef de_man_in_beige het volgende:
[--knip--]
Voor jou altijd.quote:Op maandag 19 september 2005 19:50 schreef SCH het volgende:
Wat lief dat je speciaal voor mij Husker Du op 69 hebt gezet![]()
Ik ga mijn best doen maar het is wel a hell of a job zeg
Ik ben blond. Wat moet ik nu precies doen? Moet ik me aan die voorkeurslijst houden?quote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voor jou altijd.![]()
Je moet wel flink je tanden er in zetten inderdaad, zeker nu met die voorkeurslijst. Maar dat hebben we wel voor Menjo over.
Kijk, daar hebben we het al. Soulwax helemaal vergeten.
Gewoon zelf een lijst maken, die kopieren naar het excell bestand van Menjo, dan kijken welke er van jou lijst in de voorkeurlijst staan en daarvan de code kopieren naar je lijst, dan opsturenquote:Op maandag 19 september 2005 20:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben blond. Wat moet ik nu precies doen? Moet ik me aan die voorkeurslijst houden?
Kan ik gewoon hier een lijst neerzetten?
Nu ben ik nog blonderquote:Op maandag 19 september 2005 20:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Gewoon zelf een lijst maken, die kopieren naar het excell bestand van Menjo, dan kijken welke er van jou lijst in de voorkeurlijst staan en daarvan de code kopieren naar je lijst, dan opsturen
Be my guest.quote:Op maandag 19 september 2005 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu ben ik nog blonder![]()
Ik stuur hem wel naar pfaf
Naaaah, I'd Run Away, Bad Time, Real Light, Miss WIlliams Guitar..quote:Op maandag 19 september 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Leuke lijst pfaf, al vind ik jouw Jayhawks-volgorde opmerkelijk!
dit probeer ik wel, want ik krijg geen uitleg bij het excel-bestandquote:Op maandag 19 september 2005 20:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Gewoon zelf een lijst maken, die kopieren naar het excell bestand van Menjo, dan kijken welke er van jou lijst in de voorkeurlijst staan en daarvan de code kopieren naar je lijst, dan opsturen
Nou, ik doelde wel op de volgorde hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:50 schreef pfaf het volgende:Ow dat bedoelde MM.
Ik dacht omdat ik TTGG boven HTH had.
In m'n orginele lijst klopte het wel zie ik nu, fout gekoppieerd van de keuzelijst blijkbaar.
Anyway: wijzigingen zijn doorgegeven.
Mijn excuses, het is kermis en had een kater, hierdoor las ik er over heenquote:
Lees: minstens 34 platen die je anderhalf jaar geleden niet gekozen had voor je eigen lijst. En dan neem ik maar even aan dat je toen ook meedeed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
En 34 platen van mij niet in de keuzelijst.
Zo goed en toch zo foutquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:09 schreef spacemangraig het volgende:
1. Radiohead – OK Computer
2. My Bloody Valentine – Loveless
3. Radiohead – Kid A
4. Pixies – Doolittle
5. Sonic Youth – Daydream Nation
Dat klopt niet. Ik deed wel mee, maar volgens mij had ik toen ook enkele platen gekozen die nu ontbreken. Weet ik wel zeker trouwens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Lees: minstens 34 platen die je anderhalf jaar geleden niet gekozen had voor je eigen lijst. En dan neem ik maar even aan dat je toen ook meedeed.
Alleen albums die 2 keer of meer genoemd zijn staan in de Excell lijst.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:56 schreef Grobbel het volgende:
Lees: minstens 34 platen die je anderhalf jaar geleden niet gekozen had voor je eigen lijst. En dan neem ik maar even aan dat je toen ook meedeed.
Aha. Dus niemand die Dayna Kurtz noemde, schandalig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Alleen albums die 2 keer of meer genoemd zijn staan in de Excell lijst.
Gewoon 5 meesterwerken op een rijtje zetten, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Zo goed en toch zo fouthoe doe je dat?
Door die plaat ben ik fan geworden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Overigens verrassend dat velen als hoogste Cave-plaat met No More Shall We Part aankomen!!!
Dat is niet erg, ik stem er wel op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:Seborik: je vraagt je af waar Fields of the Nephilim staat. Welnu. The Nephilim staat op 101. Wat een pech eigenlijk he?
Het is de eerste keer dat ik meedoe met de FOK! Album Top 100.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, is Songs of Faith & Devotion van Depeche Mode opeens een hip album geworden? Vorig jaar was ik nog de enige die 'm in z'n lijstje had. Nu hebben al 2 anderen hem hoog in hun lijstjes staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |