Ja, ze is wel weer nadrukkelijk aanwezig jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:13 schreef Tania18 het volgende:
Ik teken bezwaar aan, teveel foto's van Hind![]()
Ware IDO-nostalgiequote:
quote:
Dat heb ik nooit meegekregen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vooral dronken Reinout tijdens de finale van Jim en Jamai![]()
Dat #2 aan het eind staat.quote:
Jij had "Idols #02", das nog raarder.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat #2 aan het eind staat.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit meegekregen..
De schreeuwkop van Tooske ga ik alleen wel missen..
Hoezo is dat raarderquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij had "Idols #02", das nog raarder.. Aangezien die al geweest is.
.
Iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:20 schreef BVO het volgende:
Ik ben al lang blij dat Carlo Boszhard het niet doen gaat.
Omdat Idols 2 al geweest is he, dit is Idols 3.quote:
Het programma heet Idols, en het is de derde editie. Idols #02 kan dus best.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat Idols 2 al geweest is he, dit is Idols 3..
En je hebt Idols met hoofdletters gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het programma heet Idols, en het is de derde editie. Idols #02 kan dus best.
Neuh, er waren er nog een paar in het vorige topicquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:22 schreef BVO het volgende:
Zijn wij nou de enige 3 die er zin in hebben?
Lijkt er wel op jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:22 schreef BVO het volgende:
Zijn wij nou de enige 3 die er zin in hebben?
Dat vind ik idd ook een schandequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je hebt Idols met hoofdletters gedaan..
Zegt me niks.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:24 schreef BVO het volgende:
Even een inside-nieuwtje: Carlos (die van Popstars) doet ook mee..
Jawel joh, jij had nog een hekel aan hem.quote:
Oh, die kamper die op C. Ronaldo leekquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel joh, jij had nog een hekel aan hem..
Hij is Portugees geloof ik. Hij haalde de finaleronde net niet.
Nou ja, dat waren ze natuurlijk allemaal in dat programma.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:28 schreef Tania18 het volgende:
Opgezocht![]()
Die was idd ook verschrikkelijk
Gisteren en vandaag zijn pas audities, mensen die door mogen (na beoordeling door medewerkers idols, niet de bekende jury) moeten morgen (zondag) terugkomen om zich te laten zien aan de echte jury... Dus: hoe weet jij dat dan/of zijn er al eerder audities geweest voor deze in Eindhoven).quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat ook zeker weer kijken
Weet ook al 1 iemand die naar de theaterronde is
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:30 schreef jmac het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag zijn pas audities, mensen die door mogen (na beoordeling door medewerkers idols, niet de bekende jury) moeten morgen (zondag) terugkomen om zich te laten zien aan de echte jury... Dus: hoe weet jij dat dan/of zijn er al eerder audities geweest voor deze in Eindhoven).
PS: Foto's van de kanslozen van 1 uur geleden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mail me maarquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:53 schreef BVO het volgende:
Ook aan de Erasmus dus?! Misschien zie ik d'r nog wel dan..
Hoe heet ze??
Wat?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:29 schreef BVO het volgende:
We moeten het dit jaar met alleen dit topic doen..
Dan zijn we het eensquote:
We zijn al druk bezig tochquote:
Het scheelt wel veel moderatiewerk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:48 schreef BVO het volgende:
Ik zie het al voor me, een enkel centraal topic in SHO..
Lekker veel overzicht..
.
Waarschijnlijk gaat carlos meedoen aan idols 3 , denk jij dat hij ver komt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:26 schreef BVO het volgende:
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=283993
Die dus.
quote:1 van de 37 leden heeft gestemd
Het lijkt er nu toch te gaan komen.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het scheelt wel veel moderatiewerk. [afbeelding].
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef BVO het volgende:
Net de eerste Idols-beelden bij Boulevard.
Chantal.!
Valszingende mensen.!
Bitchende Henk-Jan.!
Die rat. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welk jurylid was nu ook alweer weg?
Die met dat rotte gebit.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die rat? Nee, nu ben je duidelijk![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die rat? Nee, nu ben je duidelijk![]()
Voor de lol hoor..ben totaal geen zangtalentquote:Op woensdag 21 september 2005 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je had wel meegedaan aan Popstars, toch?
Of ben ik nu heeeel erg in de war?
Maar was geen kamper hequote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, voor Popstars had je ook geen zangtalent nodig, natuurlijk..
Je gaat binnenkort auditie doenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:17 schreef Toolmannetje het volgende:
Weet ook iemand hoe laat je ongeveer moet komen als je door bent op zaterdag en dan terug moet komen op zondag? Ben je dan de hele dag kwijt of alleen 's middags of alleen 's avond of beide?
hehe.. valt het op?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gaat binnenkort auditie doen?
quote:
Waren er bij Idols 2 niet 6 auditieronden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
Dat Amerikaanse systeem vind ik ook niet alles, dan moeten er per se evenveel jongens als meisjes door toch??
Die workshopindeling was vaak wel vaag ja.
Ik zat een beetje te rekenen.. 22 oktober begint het, 31 december de eerste liveshow hoorde ik??
Wordt zoiets dan:
22-10: Auditie 1
29-10: Auditie 2
5-11: Auditie 3
12-11: Auditie 4
19-11: Theaterronde
26-11: Theaterronde
3-12: Workshop 1
10-12: Workshop 2
17-12: Workshop 3
24-12: Wildcardonde
31-12: Liveshow 1
Ja, bij de eerste 4 en de tweede 6. Maar als ze de eerste liveshow idd al op de 31e december willen doen, lijkt me dat niet mogelijk eigenlijk, weer 6 liveshows.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waren er bij Idols 2 niet 6 auditieronden?
Het waren er in ieder geval teveel.
Ik gok een Marco Borsato/ John Ewbank rondequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oudejaarsavond vind ik echt een domme avond voor een eerste liveshow. Maar da's mijn mening..
Maar opzich zit er wel wat in jouw redenering.
Ik ben ook benieuwd wie ze als gastjuryleden gaan optrommelen. Straks krijgen we een Gerard Joling ronde.. En komt Rachel Hazes (:r.) as uitstrooien over de slechtste vertolker van het levenslied.
Of juist niet natuurlijk. Zoals Tania al zei, er is dan vaak toch niks op tv, en tot 12 uur zijn er genoeg mensen die met elkaar zijn en de tv aan zullen zetten voor Idols.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:26 schreef Remzz het volgende:
Is 31 december niet een hele rare dag voor een liveshow? Ik denk dat RTL 4 dan wel wat anders uit te zenden heeft.
Dat zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik gok een Marco Borsato/ John Ewbank ronde
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik gok een Marco Borsato/ John Ewbank ronde
Bastiaan Ragasquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef BVO het volgende:
Als de gastjuryleden maar wel lekker vals zijn, ik heb geen zin in Bastiaan Ragas figuren..
Gordon gezien bij I/d Huid van?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef BVO het volgende:
Als de gastjuryleden maar wel lekker vals zijn, ik heb geen zin in Bastiaan Ragas figuren..
Nee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gordon gezien bij I/d Huid van?
Ik wil Patty Brard i/d jury![]()
Oh helpp.dat zou ook wel ERRUG leuk zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
En een 2Unlimited/2 Brothers on the 3rd Floor/Nakatomi/Vengaboys ronde..
quote:
Zoietsquote:Ja sorry, maar ik ga gewoon zeggen dat je een leuke oude man bent, want anders kan ik toch niet positief zijn
laat me eerst even de kandidaten en Chantal + Martijn afwachtenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:34 schreef Tania18 het volgende:
Ga je weer naar alle liveshows CDP??
Ja maar je bent ook telkens naar Popstars geweest, terwijl daar toch ook niks bij zatquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
laat me eerst even de kandidaten en Chantal + Martijn afwachten
Als er weer een Ron, Boris of Marlies of Irma meedoet..![]()
Achter de kassa bij de AHquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:. I.
.
. R.
.
. M.
.
. A.
.
Hoe zou het met haar zijn?
Dat was leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar je bent ook telkens naar Popstars geweest, terwijl daar toch ook niks bij zat
Moven met die hapquote:
quote:
FUCKIN GENIAAL!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
* Tom_Tom- draait Irma's weergaloze versie van Vlieg Met Me Mee nog eens.
Ze was wel super ja, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
* Tom_Tom- draait Irma's weergaloze versie van Vlieg Met Me Mee nog eens.
Dat is toch wel het beste optreden uit 2 jaar Nederlandse Idols.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
FUCKIN GENIAAL!
Een v/d bestequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is toch wel het beste optreden uit 2 jaar Nederlandse Idols..
Op de voet gevolgd door Zosja's Weak.
Wie zou dit jaar het hippe altomeisje worden die er veel te vroeg uitligt?
Ik mag hopen dat dat lukt EN dat Kelly komt gast jurerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zosja deed veel mensen niks. Maar ja, haar grote muzikale heldin was Tori Amos, dan kun je al niks meer fout doen bij mij..
Ik ben benieuwd of de winnaar dit jaar een afgang tegemoet gaat als Boris en Jamai, of dat we dit jaar eindelijk een eigen Kelly Clarkson krijgen.
Succesquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:57 schreef Dakota het volgende:
ik doe dit jaar mee
1 okt audities in zwolle
Irma mag Hinds schoentjes nog niet eens poetsen joh.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had gehoopt dat Irma de HIND van Idols 2 zou worden
Helaas niet gebeurd...
Bij dat filmpje van RTL Boulevard van dinsdag zaten ze gewoon met z'n drieën te jureren, geen gast dus...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben ook benieuwd wie ze als gastjuryleden gaan optrommelen. Straks krijgen we een Gerard Joling ronde.. En komt Rachel Hazes (:r.) as uitstrooien over de slechtste vertolker van het levenslied.
Of jee leest even goed.quote:Op zondag 25 september 2005 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij dat filmpje van RTL Boulevard van dinsdag zaten ze gewoon met z'n drieën te jureren, geen gast dus...
Oh.quote:Op zondag 25 september 2005 10:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Of jee leest even goed.. Alleen bij de livehsows is dat he, al naar gelang het thema van die week.
en alle stumpers die afgevallen zijn kunnen volgende week zaterdag bij het vondelpark auditie doen voor "Van Zero Tot Hero/ NixFactor"quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:57 schreef Dakota het volgende:
ik doe dit jaar mee
1 okt audities in zwolle
Ik vond Zosja wel okay, maar had meer met iemand als Irma.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zosja deed veel mensen niks. Maar ja, haar grote muzikale heldin was Tori Amos, dan kun je al niks meer fout doen bij mij..
Ik ben benieuwd of de winnaar dit jaar een afgang tegemoet gaat als Boris en Jamai, of dat we dit jaar eindelijk een eigen Kelly Clarkson krijgen.
Ze was dezelfde ongepolijste super chick die door iedereen onderewaardeerd werdquote:Op zondag 25 september 2005 10:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Irma mag Hinds schoentjes nog niet eens poetsen joh.
Zoals Ivo Niehe gisteren ook al zei... "De enige ster die Idols heeft overgehouden.......".
Leuk! Laat weten hoe het was en succesquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:57 schreef Dakota het volgende:
ik doe dit jaar mee
1 okt audities in zwolle
die huppelt toch in t theater?quote:Op zondag 25 september 2005 17:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
In het concept van Idols is Jamai een mislukking, ja. Geen idool, geen miljoenenverkopen, hij is haast vergeten.
"In het concept van Idols" zegt hij dan ook. In het theater doet 'ie het goed, maar als popidool is hij mislukt.quote:
Ja, ik vind Jamai in het theater heel erg goed ! Dat klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:31 schreef BVO het volgende:
[..]
"In het concept van Idols" zegt hij dan ook. In het theater doet 'ie het goed, maar als popidool is hij mislukt.
Irma staat bij mij op 1.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:29 schreef BVO het volgende:
Zaterdag IDO dus?!.
Om het een beetje levendig te houden die eerste drie weken, heb ik alvast een leuk tournamentachtig iets klaarstaan..
Dat mag je vanaf zaterdag dus laten weten, inclusief nummer 2 t/m 10.quote:
Idols I en II gescheiden of doe je die samen?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat mag je vanaf zaterdag dus laten weten, inclusief nummer 2 t/m 10..
.
Ik zit er aan te denken om ze samen te doen, om zeg maar de "ultieme Idols top 20" samen te stellen.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idols I en II gescheiden of doe je die samen?
Het zou eens nietquote:Op woensdag 28 september 2005 17:29 schreef BVO het volgende:
Zaterdag IDO dus?!.
Om het een beetje levendig te houden die eerste drie weken, heb ik alvast een leuk tournamentachtig iets klaarstaan..
Zolang jij het maar niet wordt.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
Misschien gaat -Vaduz- of Remzz wel voor mod spelen!
Als ik het niet doe doet vaak niemand het en blijft IDO helemaal zo stil en krijgen ze nog gelijk ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het zou eens niet
Maar wel leuk hoor![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 28 september 2005 17:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik het niet doe doet vaak niemand het en blijft IDO helemaal zo stil en krijgen ze nog gelijk ook..
De mod is achter de schermen en bij de IDO-mod in ieder geval al bekend lijkt me.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
Misschien gaat -Vaduz- of Remzz wel voor mod spelen!
Dat dacht ik vorig jaar ook, en toen was het af en toe ook nog wel goed. Sowieso is het ergeren enzo al heerlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben alleen bang dat er niks bijzit dit jaar
Ach natuurlijk wel. Ik bedoel, he?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
En dat de ergernis er niet langer in blijft zitten dan de kwaliteitquote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef BVO het volgende:
Al hoop ik wel dat er naast ergernis ook nog wat kwaliteit bij zit..
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ach natuurlijk wel. Ik bedoel, he?
Ligt dan weer aan de soort ergernis.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En dat de ergernis er niet langer in blijft zitten dan de kwaliteit
Idd en ook dat nummer van Rene Froger tijdens de workshoprondequote:Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ron was wel erg goed hoor.. Vooral For Once In My Life.
Alice en leuk in 1 zinquote:Op woensdag 28 september 2005 18:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ligt dan weer aan de soort ergernis..
Robin en Ron waren voor mij vervelende ergernis.. Wat was ik blij dat ze er zo snel uitlagen.
. Vooral omdat het bij Robin zo onverwacht was en Alice gewoon blijven mocht.
.
Alice vond ik dan weer leuke ergernis, die had nog wel wat langer mogen blijven.. (Ook al kreeg ik een steeds grotere hekel aan d'r).
Ach, er loopt genoeg lekkers rond.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
Ja maar ik hoop dat al dat lekkers dan ook naar de audities is gegaanquote:Op woensdag 28 september 2005 18:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ach, er loopt genoeg lekkers rond.![]()
Zangtalent maakt je toch niet zoveel uit.![]()
Mij ook niet echt.![]()
Ach, dan kan ik er tenminste voor zorgen dat mijn topics niet steeds dichtgaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zolang jij het maar niet wordt.
Als je lekker bent heb je bij Idols vaak niet al te veel meer nodig om door te gaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar ik hoop dat al dat lekkers dan ook naar de audities is gegaan
Meen je toch niet serieus he?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:09 schreef Svensational het volgende:
Leeftijd is nu tot 35 jaar he..
Mjah ze is net 29 geworden idd wat al gezegd werd.. de maximale leeftijd van deelnemers is opgeschroefd naar 35 jaar ofzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hen je zo'n jonge bazin?
Wanneer komt dat forum?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, misschien wordt ze wel de nieuwe Trijntje Oosterhuis.
Ja, en?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Idols komt op 22 oktober op tv![]()
Ik heb het over het forum ja, niet over waneer Idols op TV komt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij hebt toch over dat forum ! Dus,
quote:
Wat had je ervan verwacht dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:30 schreef Toolmannetje het volgende:
nou, ik ben iedergeval niet doortoch een btje teveel zenuwen in zwolle vandaag..
Het is leuk stemmingmakerij, maar als het echt waar was denk je nu echt dat Kane, Di-rect, Within Temptation, Van Dik Hout, Boris, Jim, etc. daar wel zouden blijven??quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:10 schreef BVO het volgende:
Mooi stukje..
Ik heb die Jansen altijd al een onbetrouwbare rat gevonden.
Hind werd bij AT ook wel geplugged. Ze kwam bij Evers en ze was bij Giel Beelen en ze stond te zingen bij Stenders. Ik denk dat het probleem van Hind vooral in de familie van Hind heeft gezeten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
Jawel, dat is misschien ook wel zo, maar de manier waarop zij met die artiesten omgaan vind ik nou niet bepaald netjes, ze worden gewoon gebruikt om zelf het geld binnen te harken. En ja, zo gaat dat in die hele business, maar die Edwin is volgens mij zo doortrapt als de pest.
Hij gaat met een aantal sterretjes door, die zich blijkbaar dan wél kunnen schikken aan die contracten, en de anderen laat 'ie achter met wurgcontracten.
Sowieso ben ik niet zo gecharmeerd van het management an sich, je kunt toch niet echt zeggen dat zij artiesten als Boris, Jim en Hind geweldig geplugged hebben. Ja, Kane, WI en Di-rect redden zichzelf wel, maar die Idols hebben naar mijn mening geen zak aan ze gehad. Ik zie het nu zelf bij Hind, die bij haar management veel meer vrijheid krijgt en ook veel beter geplugged wordt dan bij die rat van een Jansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |