abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:21:24 #201
57497 happyme28
I'm so happy
pi_31108103
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:10 schreef BVO het volgende:
Mooi stukje. .

Ik heb die Jansen altijd al een onbetrouwbare rat gevonden.
Het is leuk stemmingmakerij, maar als het echt waar was denk je nu echt dat Kane, Di-rect, Within Temptation, Van Dik Hout, Boris, Jim, etc. daar wel zouden blijven??

Alsof je een managementbureau kan afrekenen op het feit dat geen platenmaatschappij je wil hebben? JK zegt "ik kon niet eens een huis kopen" nee wat dacht je dan in 3 maanden en een grote schuld op je naam .... Dewi zegt: ik wil een album, zij een single. Alsof AT dat gaat financieren ze wilde best investeren in een single en daar de boer mee op naar platenmaatschappijen maar om rustig een album te kunnen maken, moet je toch echt een platenmaatschappij hebben. AT is geen liefdadigheidsinstelling

Het zijn gewoon allemaal sterretjes die het net niet hebben en nu gaan ze schoppen. Beetje triest, zegt meer over de 'artiesten' dan over het management....
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:33:00 #202
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31108360
Jawel, dat is misschien ook wel zo, maar de manier waarop zij met die artiesten omgaan vind ik nou niet bepaald netjes, ze worden gewoon gebruikt om zelf het geld binnen te harken. En ja, zo gaat dat in die hele business, maar die Edwin is volgens mij zo doortrapt als de pest.

Hij gaat met een aantal sterretjes door, die zich blijkbaar dan wél kunnen schikken aan die contracten, en de anderen laat 'ie achter met wurgcontracten.

Sowieso ben ik niet zo gecharmeerd van het management an sich, je kunt toch niet echt zeggen dat zij artiesten als Boris, Jim en Hind geweldig geplugged hebben. Ja, Kane, WI en Di-rect redden zichzelf wel, maar die Idols hebben naar mijn mening geen zak aan ze gehad. Ik zie het nu zelf bij Hind, die bij haar management veel meer vrijheid krijgt en ook veel beter geplugged wordt dan bij die rat van een Jansen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:10:16 #203
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_31109375
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
Jawel, dat is misschien ook wel zo, maar de manier waarop zij met die artiesten omgaan vind ik nou niet bepaald netjes, ze worden gewoon gebruikt om zelf het geld binnen te harken. En ja, zo gaat dat in die hele business, maar die Edwin is volgens mij zo doortrapt als de pest.

Hij gaat met een aantal sterretjes door, die zich blijkbaar dan wél kunnen schikken aan die contracten, en de anderen laat 'ie achter met wurgcontracten.

Sowieso ben ik niet zo gecharmeerd van het management an sich, je kunt toch niet echt zeggen dat zij artiesten als Boris, Jim en Hind geweldig geplugged hebben. Ja, Kane, WI en Di-rect redden zichzelf wel, maar die Idols hebben naar mijn mening geen zak aan ze gehad. Ik zie het nu zelf bij Hind, die bij haar management veel meer vrijheid krijgt en ook veel beter geplugged wordt dan bij die rat van een Jansen.
Hind werd bij AT ook wel geplugged. Ze kwam bij Evers en ze was bij Giel Beelen en ze stond te zingen bij Stenders. Ik denk dat het probleem van Hind vooral in de familie van Hind heeft gezeten.

Volgens mij heeft Jim een goede klik met zijn manager. Hij heeft ook een mindere periode gehad en AT heeft hem niet in de steek gelaten. Ik geloof ook niet dat Jim als een arme jongen door de wereld moet. En hun gelijk is bewezen die jongen was nooit weg maar maakt wel een vliegende doorstart.
AT is geen welzijnswerk maar gewoon Bizzznus.
Face it... AT heeft met dat Idols ook een hoop shit gehad want zeg nu zelf... JK en Joël en al die andere knapen wat moet je ermee. Ik denk wel dat ze kijken of het een artiest is die bij hun past. Past het dan gaan ze er ook helemaal voor.
pi_31114131
De waarheid ligt natuurlijk altijd in het midden. Ik denk dat dat hier dus ook het geval is. AT zal vast niet zo'n rioolmaatschappij zijn als wordt gezegd, maar ook weer niet zo onschuldig als Edwin doet voorkomen.

We zullen zien of de Idols van dit jaar wel een carriere opbouwen.
pi_31121949
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
Er zijn al auditierondes geweest ja. .
Ik heb ze bij het dorint hotel in eindhoven in de rij zien staan
#geen
pi_31127114
Idols 2005

Het is er, het werkt alleen nog niet.

En Tommerd is mod. .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_31128960
Schopje IDO ?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:59:39 #208
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31129280
Lijkt mij ook handig. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_31129412
Extreme home make-over style:

MOVE THAT TOPIC
pi_31129902
He wat een kuttopic

Ik doe deze op slot, Idolsgekken kunnen terecht in: Idols 2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')