Idols I en II gescheiden of doe je die samen?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat mag je vanaf zaterdag dus laten weten, inclusief nummer 2 t/m 10..
.
Ik zit er aan te denken om ze samen te doen, om zeg maar de "ultieme Idols top 20" samen te stellen.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idols I en II gescheiden of doe je die samen?
Het zou eens nietquote:Op woensdag 28 september 2005 17:29 schreef BVO het volgende:
Zaterdag IDO dus?!.
Om het een beetje levendig te houden die eerste drie weken, heb ik alvast een leuk tournamentachtig iets klaarstaan..
Zolang jij het maar niet wordt.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
Misschien gaat -Vaduz- of Remzz wel voor mod spelen!
Als ik het niet doe doet vaak niemand het en blijft IDO helemaal zo stil en krijgen ze nog gelijk ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het zou eens niet
Maar wel leuk hoor![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 28 september 2005 17:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik het niet doe doet vaak niemand het en blijft IDO helemaal zo stil en krijgen ze nog gelijk ook..
De mod is achter de schermen en bij de IDO-mod in ieder geval al bekend lijkt me.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
Misschien gaat -Vaduz- of Remzz wel voor mod spelen!
Dat dacht ik vorig jaar ook, en toen was het af en toe ook nog wel goed. Sowieso is het ergeren enzo al heerlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben alleen bang dat er niks bijzit dit jaar
Ach natuurlijk wel. Ik bedoel, he?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
En dat de ergernis er niet langer in blijft zitten dan de kwaliteitquote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef BVO het volgende:
Al hoop ik wel dat er naast ergernis ook nog wat kwaliteit bij zit..
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ach natuurlijk wel. Ik bedoel, he?
Ligt dan weer aan de soort ergernis.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En dat de ergernis er niet langer in blijft zitten dan de kwaliteit
Idd en ook dat nummer van Rene Froger tijdens de workshoprondequote:Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ron was wel erg goed hoor.. Vooral For Once In My Life.
Alice en leuk in 1 zinquote:Op woensdag 28 september 2005 18:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ligt dan weer aan de soort ergernis..
Robin en Ron waren voor mij vervelende ergernis.. Wat was ik blij dat ze er zo snel uitlagen.
. Vooral omdat het bij Robin zo onverwacht was en Alice gewoon blijven mocht.
.
Alice vond ik dan weer leuke ergernis, die had nog wel wat langer mogen blijven.. (Ook al kreeg ik een steeds grotere hekel aan d'r).
Ach, er loopt genoeg lekkers rond.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
Ja maar ik hoop dat al dat lekkers dan ook naar de audities is gegaanquote:Op woensdag 28 september 2005 18:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ach, er loopt genoeg lekkers rond.![]()
Zangtalent maakt je toch niet zoveel uit.![]()
Mij ook niet echt.![]()
Ach, dan kan ik er tenminste voor zorgen dat mijn topics niet steeds dichtgaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zolang jij het maar niet wordt.
Als je lekker bent heb je bij Idols vaak niet al te veel meer nodig om door te gaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar ik hoop dat al dat lekkers dan ook naar de audities is gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |