Maar was geen kamper hequote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, voor Popstars had je ook geen zangtalent nodig, natuurlijk..
Je gaat binnenkort auditie doenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:17 schreef Toolmannetje het volgende:
Weet ook iemand hoe laat je ongeveer moet komen als je door bent op zaterdag en dan terug moet komen op zondag? Ben je dan de hele dag kwijt of alleen 's middags of alleen 's avond of beide?
hehe.. valt het op?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gaat binnenkort auditie doen?
quote:
Waren er bij Idols 2 niet 6 auditieronden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
Dat Amerikaanse systeem vind ik ook niet alles, dan moeten er per se evenveel jongens als meisjes door toch??
Die workshopindeling was vaak wel vaag ja.
Ik zat een beetje te rekenen.. 22 oktober begint het, 31 december de eerste liveshow hoorde ik??
Wordt zoiets dan:
22-10: Auditie 1
29-10: Auditie 2
5-11: Auditie 3
12-11: Auditie 4
19-11: Theaterronde
26-11: Theaterronde
3-12: Workshop 1
10-12: Workshop 2
17-12: Workshop 3
24-12: Wildcardonde
31-12: Liveshow 1
Ja, bij de eerste 4 en de tweede 6. Maar als ze de eerste liveshow idd al op de 31e december willen doen, lijkt me dat niet mogelijk eigenlijk, weer 6 liveshows.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waren er bij Idols 2 niet 6 auditieronden?
Het waren er in ieder geval teveel.
Ik gok een Marco Borsato/ John Ewbank rondequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oudejaarsavond vind ik echt een domme avond voor een eerste liveshow. Maar da's mijn mening..
Maar opzich zit er wel wat in jouw redenering.
Ik ben ook benieuwd wie ze als gastjuryleden gaan optrommelen. Straks krijgen we een Gerard Joling ronde.. En komt Rachel Hazes (:r.) as uitstrooien over de slechtste vertolker van het levenslied.
Of juist niet natuurlijk. Zoals Tania al zei, er is dan vaak toch niks op tv, en tot 12 uur zijn er genoeg mensen die met elkaar zijn en de tv aan zullen zetten voor Idols.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:26 schreef Remzz het volgende:
Is 31 december niet een hele rare dag voor een liveshow? Ik denk dat RTL 4 dan wel wat anders uit te zenden heeft.
Dat zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik gok een Marco Borsato/ John Ewbank ronde
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik gok een Marco Borsato/ John Ewbank ronde
Bastiaan Ragasquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef BVO het volgende:
Als de gastjuryleden maar wel lekker vals zijn, ik heb geen zin in Bastiaan Ragas figuren..
Gordon gezien bij I/d Huid van?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef BVO het volgende:
Als de gastjuryleden maar wel lekker vals zijn, ik heb geen zin in Bastiaan Ragas figuren..
Nee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gordon gezien bij I/d Huid van?
Ik wil Patty Brard i/d jury![]()
Oh helpp.dat zou ook wel ERRUG leuk zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
En een 2Unlimited/2 Brothers on the 3rd Floor/Nakatomi/Vengaboys ronde..
quote:
Zoietsquote:Ja sorry, maar ik ga gewoon zeggen dat je een leuke oude man bent, want anders kan ik toch niet positief zijn
laat me eerst even de kandidaten en Chantal + Martijn afwachtenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:34 schreef Tania18 het volgende:
Ga je weer naar alle liveshows CDP??
Ja maar je bent ook telkens naar Popstars geweest, terwijl daar toch ook niks bij zatquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
laat me eerst even de kandidaten en Chantal + Martijn afwachten
Als er weer een Ron, Boris of Marlies of Irma meedoet..![]()
Achter de kassa bij de AHquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:. I.
.
. R.
.
. M.
.
. A.
.
Hoe zou het met haar zijn?
Dat was leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar je bent ook telkens naar Popstars geweest, terwijl daar toch ook niks bij zat
Moven met die hapquote:
quote:
FUCKIN GENIAAL!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
* Tom_Tom- draait Irma's weergaloze versie van Vlieg Met Me Mee nog eens.
Ze was wel super ja, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
* Tom_Tom- draait Irma's weergaloze versie van Vlieg Met Me Mee nog eens.
Dat is toch wel het beste optreden uit 2 jaar Nederlandse Idols.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
FUCKIN GENIAAL!
Een v/d bestequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is toch wel het beste optreden uit 2 jaar Nederlandse Idols..
Op de voet gevolgd door Zosja's Weak.
Wie zou dit jaar het hippe altomeisje worden die er veel te vroeg uitligt?
Ik mag hopen dat dat lukt EN dat Kelly komt gast jurerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zosja deed veel mensen niks. Maar ja, haar grote muzikale heldin was Tori Amos, dan kun je al niks meer fout doen bij mij..
Ik ben benieuwd of de winnaar dit jaar een afgang tegemoet gaat als Boris en Jamai, of dat we dit jaar eindelijk een eigen Kelly Clarkson krijgen.
Succesquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:57 schreef Dakota het volgende:
ik doe dit jaar mee
1 okt audities in zwolle
Irma mag Hinds schoentjes nog niet eens poetsen joh.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had gehoopt dat Irma de HIND van Idols 2 zou worden
Helaas niet gebeurd...
Bij dat filmpje van RTL Boulevard van dinsdag zaten ze gewoon met z'n drieën te jureren, geen gast dus...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben ook benieuwd wie ze als gastjuryleden gaan optrommelen. Straks krijgen we een Gerard Joling ronde.. En komt Rachel Hazes (:r.) as uitstrooien over de slechtste vertolker van het levenslied.
Of jee leest even goed.quote:Op zondag 25 september 2005 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij dat filmpje van RTL Boulevard van dinsdag zaten ze gewoon met z'n drieën te jureren, geen gast dus...
Oh.quote:Op zondag 25 september 2005 10:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Of jee leest even goed.. Alleen bij de livehsows is dat he, al naar gelang het thema van die week.
en alle stumpers die afgevallen zijn kunnen volgende week zaterdag bij het vondelpark auditie doen voor "Van Zero Tot Hero/ NixFactor"quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:57 schreef Dakota het volgende:
ik doe dit jaar mee
1 okt audities in zwolle
Ik vond Zosja wel okay, maar had meer met iemand als Irma.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zosja deed veel mensen niks. Maar ja, haar grote muzikale heldin was Tori Amos, dan kun je al niks meer fout doen bij mij..
Ik ben benieuwd of de winnaar dit jaar een afgang tegemoet gaat als Boris en Jamai, of dat we dit jaar eindelijk een eigen Kelly Clarkson krijgen.
Ze was dezelfde ongepolijste super chick die door iedereen onderewaardeerd werdquote:Op zondag 25 september 2005 10:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Irma mag Hinds schoentjes nog niet eens poetsen joh.
Zoals Ivo Niehe gisteren ook al zei... "De enige ster die Idols heeft overgehouden.......".
Leuk! Laat weten hoe het was en succesquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:57 schreef Dakota het volgende:
ik doe dit jaar mee
1 okt audities in zwolle
die huppelt toch in t theater?quote:Op zondag 25 september 2005 17:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
In het concept van Idols is Jamai een mislukking, ja. Geen idool, geen miljoenenverkopen, hij is haast vergeten.
"In het concept van Idols" zegt hij dan ook. In het theater doet 'ie het goed, maar als popidool is hij mislukt.quote:
Ja, ik vind Jamai in het theater heel erg goed ! Dat klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:31 schreef BVO het volgende:
[..]
"In het concept van Idols" zegt hij dan ook. In het theater doet 'ie het goed, maar als popidool is hij mislukt.
Irma staat bij mij op 1.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:29 schreef BVO het volgende:
Zaterdag IDO dus?!.
Om het een beetje levendig te houden die eerste drie weken, heb ik alvast een leuk tournamentachtig iets klaarstaan..
Dat mag je vanaf zaterdag dus laten weten, inclusief nummer 2 t/m 10.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |