Lijkt er wel op jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:22 schreef BVO het volgende:
Zijn wij nou de enige 3 die er zin in hebben?
Dat vind ik idd ook een schandequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je hebt Idols met hoofdletters gedaan..
Zegt me niks.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:24 schreef BVO het volgende:
Even een inside-nieuwtje: Carlos (die van Popstars) doet ook mee..
Jawel joh, jij had nog een hekel aan hem.quote:
Oh, die kamper die op C. Ronaldo leekquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel joh, jij had nog een hekel aan hem..
Hij is Portugees geloof ik. Hij haalde de finaleronde net niet.
Nou ja, dat waren ze natuurlijk allemaal in dat programma.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:28 schreef Tania18 het volgende:
Opgezocht![]()
Die was idd ook verschrikkelijk
Gisteren en vandaag zijn pas audities, mensen die door mogen (na beoordeling door medewerkers idols, niet de bekende jury) moeten morgen (zondag) terugkomen om zich te laten zien aan de echte jury... Dus: hoe weet jij dat dan/of zijn er al eerder audities geweest voor deze in Eindhoven).quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat ook zeker weer kijken
Weet ook al 1 iemand die naar de theaterronde is
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:30 schreef jmac het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag zijn pas audities, mensen die door mogen (na beoordeling door medewerkers idols, niet de bekende jury) moeten morgen (zondag) terugkomen om zich te laten zien aan de echte jury... Dus: hoe weet jij dat dan/of zijn er al eerder audities geweest voor deze in Eindhoven).
PS: Foto's van de kanslozen van 1 uur geleden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mail me maarquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:53 schreef BVO het volgende:
Ook aan de Erasmus dus?! Misschien zie ik d'r nog wel dan..
Hoe heet ze??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |