Lingo!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:46 schreef Sheridana het volgende:
Kadeem Hardison?
Nope uit Drive.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:50 schreef ArtyShock het volgende:
Ach ja... Het spijpelt door.Was dit toevallig een shot uit Gunmen?
't Zou Angelina kunnen zijn, dus gok op Alexander?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:54 schreef Sheridana het volgende:
Dwayne Wayne
Trivia...name that movie!!The film's last spoken line - "Bring me that horizon" - was conceived by on the morning the scene was filmed.
Clothing and smears of charcoal were used to conceal 's numerous tattoos.
Euh... Master and Commander?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:05 schreef Sheridana het volgende:The ship used as HMS Interceptor is the an actual ship, the Lady Washington and is the official tall ship ambassador of the State of Washington.
Of course!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Pirates of the Caribbean?
Of Cutthroat Island...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Pirates of the Caribbean?
quote:
Jean Claude te jong.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke mannetjesputter is gister (het is inmiddels zaterdag) 49 jaar geworden?
Idd eentje die tussen die twee inzit. Blijven er niet gek veel over volgens mij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jean Claude te jong.
Arnie & Stallone te oud.
Hmm.
Die kan wel aardig knokken maar is nooit echt een mannetjesputter vind ik. Eerder een clown die toevallig raak schopt. En jack wordt in april al 52.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jean Claude te jong.
Arnie & Stallone te oud.
Hmm.
Jackie Chan misschien?
Sherry Palmer +1quote:
Die is volgens mij al op pensioensgerechtigde leeftijd.quote:
Aaaah. Die. Had ik zo snel niet aan gedacht. Ik dacht ook dat 'ie ouder was trouwens. Maar dat zal z'n tot pulp geslagen kop dan wel zijn.quote:
Bill Murray toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:32 schreef Sheridana het volgende:
Welke acteur is de stem van 'Charlie' uit Charlie's Angels...?
Ik weet wie je bedoelt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach dat is Blake Carrington uit Dynasty.......kan niet op zijn naam komen.
Zeg maar zijn tot pulp opengesneden kop..... this man had some bad plastic surgery..quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Aaaah. Die. Had ik zo snel niet aan gedacht. Ik dacht ook dat 'ie ouder was trouwens. Maar dat zal z'n tot pulp geslagen kop dan wel zijn.
Ik vraag me af of hij in Sin City een soort body-double had...
Geen body double volgens mij. Wel digitally enhanced denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Aaaah. Die. Had ik zo snel niet aan gedacht. Ik dacht ook dat 'ie ouder was trouwens. Maar dat zal z'n tot pulp geslagen kop dan wel zijn.
Ik vraag me af of hij in Sin City een soort body-double had...
Moest ook wel na zijn mislukte comeback in de boksring. Helemaal de tering in geslagen. Kaak vergruizeld enzo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:35 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Zeg maar zijn tot pulp opengesneden kop..... this man had some bad plastic surgery..
Mwoah... Ik heb z'n kop redelijk in m'n gedachten staan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:37 schreef Sheridana het volgende:
Helpt een foto?
Ik kom niet verder dan John G...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:43 schreef Sheridana het volgende:
Hij heet John inderdaad.....maar hoe nog meer?
Oh, John Forsythe!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:50 schreef Sheridana het volgende:
[[url=http://img396.imageshack.us/img396/4949/man8xb.gif]afbeelding][/URL]
Dit is William....
Ik had de URL even geknipt en geplakt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Plaatje doet het niet.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had de URL even geknipt en geplakt.
Ik snap dan ook niet dat er nog mensen Imageshack gebruiken. Zo'n pruts-plaatjes-hoster.
sorry...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Darn bij mij wou hij niet loaden. Takke imageshack!
Ach. Alle image-hosters liggen er tijdelijk wel eens uit. Imagehosting.us doet nu en dan ook vreemd...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:55 schreef Sheridana het volgende:
sorry...![]()
Normaal gebruik ik photobucket...maar die deed het nie....
Arty +1
Ah wel joh. Scheelde me mooi een punt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:56 schreef Sheridana het volgende:![]()
![]()
Ik zal het noooooooooooit meer doen.....
Geeft niks hoor. Scoor al genoeg puntjes voor ons.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:56 schreef Sheridana het volgende:![]()
![]()
Ik zal het noooooooooooit meer doen.....
Klopt. Ze heeft zich voor The Hours een nep-neus aan laten meten. Ik meen gelezen te hebben dat ze buiten de set ook nog met dat ding opliep...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:58 schreef Sheridana het volgende:
Door de neus....het is Nicole Kidman toch?
Serieus? Ze lijkt niet echt op haar zelf, maar Edward Norton...quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat lijkt ze met die neus dan op Edward Norton als vrouw verkleed zeg!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat lijkt ze met die neus dan op Edward Norton als vrouw verkleed zeg!
Een regisseur wiens naam nogal eens misbruikt wordt om de echte naam van een regisseur te verhullen omdat deze niet geassocieerd wil worden met een film.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:10 schreef Sheridana het volgende:
Wie is Alan Smithee?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:13 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga voor het eerste antwoord....
mr_a[lan smithee] +1
quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Weer een nieuwe kloon van mij?
Ik heb dan al Mr_Alcoholic_Anonimous, Mr_(vodk)A en Mr_Alan Smithee.
Ik lijk niet op Nicole Kidman met een wassen neus hoor!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hmm....ik voel een boxofficeknaller opkomen..... picture this....Ed Norton starring as....you!!
Neneh Sheri +1quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:19 schreef Sheridana het volgende:
Willow
Leprechaun
Harry Potter and the Philosophers stone
Harry Potter and the chamber of secrets
Godzijdank niet!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik lijk niet op Nicole Kidman met een wassen neus hoor!
Denk het niet. Ik heb wel vaak een Andy Garcia kapsel (strak achterovergekamd met een grote hoeveelheid Dax er in) is dat ook goed?quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:21 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Godzijdank niet!!
Wel op Ed met een wassen neus?![]()
Er zijn er zeker meer. Return of the Jedi, Ewoks, Ewoks Battle for Endor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:21 schreef ArtyShock het volgende:
Willow
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
Eh...
D'r zíjn er meer...
Too few, too slow.
quote:
Nog beter.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik heb wel vaak een Andy Garcia kapsel (strak achterovergekamd met een grote hoeveelheid Dax er in) is dat ook goed?
Ik heb niet veel geld op zak maar wel vaak pepermuntjes dus dat komt mooi uit!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:24 schreef Sheridana het volgende:
[..]
"No money man, could win my looohooove, it's sweetness that I'm thinking of...."
Pepermunt op zak?quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb niet veel geld op zak maar wel vaak pepermuntjes dus dat komt mooi uit!
Liever een frisse adem, dan een rijke stinkerd...quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb niet veel geld op zak maar wel vaak pepermuntjes dus dat komt mooi uit!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Pepermunt op zak?
...or are you just glad to see me?
+ Comaquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Black Rain
The Game
War of the roses
Jewel of the nile
Romancing the stone
Napoleon and Samantha
Traffic
Wonder boys
A perfect murder
Basic Instinct
Ik weet er maar 10.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:31 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Liever een frisse adem, dan een rijke stinkerd...
quote:
Arty ik gun je het punt graag hoor. Het betere jatwerk moet altijd beloond worden!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach. Laat ik zeggen dat gezien de post vlak onder die van mij ik nou niet bepaald schuldgevoelens heb.
Nou. Kan ik m'n trusten-post ook weer opdoeken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:48 schreef Sheridana het volgende:
Beter goed gejat, dan slecht bedacht....
En dat is Love Actually...
damn, ik ben verslaafd....
"Close but no cigar" is hier wel héél toepasselijk.quote:
Trusten! Ik ga ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:58 schreef Sheridana het volgende:
Drat, ik wilde eerst pricks zeggen!!
Nu ga ik echt naar bed!![]()
En ik sta voorlopig niet op, dus mensen, vraag maar raak voor een knaak!!
Mooi!quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:21 schreef Frank79 het volgende:
ben ook beschikbaar!
Ik schreef toch mooie vrouw?? En nee, zo makkelijk is ie ook weer niet!quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Paris Hilton?
Ik dacht al daar word ik niet warm of koud van.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:38 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Ik schreef toch mooie vrouw?? En nee, zo makkelijk is ie ook weer niet!
Begon al aan je te twijfelen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht al daar word ik niet warm of koud van.
Mijn redenatie over Angelina Jolie is dat ik het gewoon een mooie vrouw vindquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:44 schreef Frank79 het volgende:
Misschien leuk om jullie redenaties er bij te zetten. Kunnen jullie elkaar helpen.
Gaf ik er toch teveel mee weg? Goed hoor. Zag na het verzinnen van deze zin je onderschrift. Heeft er ook nogal mee te maken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Natalie Portman? Paris J'taime zeker?
Hij heet idd Four Brothers. Zag er best aardig uit in de trailer, lekker simplistisch knallen en beuken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:59 schreef Frank79 het volgende:
Four Brothers? Heet die film zo? Ken het plaatje namelijk.
Als je daar een film mee weet, dan zou ik het knap vinden, maar nee, niemand is goed.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Een film met Christopher Reeve, Jane Seymour en Peter Sellers geregiseerd door Alfred Hitchcock?
Superman saves Dr Quinn medicine woman form the birds with help from Inspector Clouseau.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:06 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Als je daar een film mee weet, dan zou ik het knap vinden, maar nee, niemand is goed.
Ja? Echt? Zet hem meteen op mijn To Watch lijstje...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Superman saves Dr Quinn medicine woman form the birds with help from Inspector Clouseau.![]()
Geweldige film!
Nee...zit geen vrouw bij..quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:08 schreef Sokolsky het volgende:
Weer Audrey Hepburn? Of Peter Stormare?
Nee dus..quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
AH = Aaliyah Haughton?
Yesh!quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Bad Company? Chris Rock en Anthony Hopkins?
Geen Stand op zijn cv.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:22 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, dat is die eh... die. Zit 'ie niet in The Stand?
Nog 2 te gaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:22 schreef Mark het volgende:
Ferris Bueller's Day off iig
Dolle_Hond +1quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:25 schreef dolle_hond het volgende:
jeffrey jones
Howard the duck misschien ook?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:27 schreef RuneRose het volgende:
Ik ken 'em alleen van The Devils Advocate >.<
Welke eend?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Howard the duck misschien ook?
Owjah, dat zegt die doos bij de intro van de DVD.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Casablanca?
deze film was iets eerderquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Pretty Woman?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Shirley Valentine?
Sokolsky +1quote:
Tja. 'k Heb de DVD hier voor me liggen, maar ik heb 'm nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:55 schreef dolle_hond het volgende:
wat is er vlak voor deze foto gebeurd en waarom?
neequote:Op zaterdag 17 september 2005 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze zijn in het water gevallen? Omdat de mannen ruzie kregen?
Arty is hem geloof ik al aan het kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
ik vrees dat je dit niet raadt als je de film niet hebt gezien
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze is voor de eerste keer klaargekomen.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Jeff Fahey?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:51 schreef Sheridana het volgende:
Natalie Portman?
Eagle Eye Sheri +1quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:51 schreef Sheridana het volgende:
Of Keira Knightley....
Hahahhah!! Nee, inderdaad....'I may not be a lady....but I'm all woman.....'quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eagle Eye Sheri +1
zal je maar geen Sheridana International noemen.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:52 schreef dolle_hond het volgende:
al die namen neem ik natuurlijk wel zo over voor de stand
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Scarface?
Jij herkent echt alle vrouwen volgens mij.quote:
Nou ik had bv Keira Knightley zonet niet herkendquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij herkent echt alle vrouwen volgens mij.
Kwam misschien door de plamuur die ze op haar gezicht had.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ik had bv Keira Knightley zonet niet herkend
Ze lijken erg veel op elkaar. Tot ze gaan praten want Keira heeft dat leuke Britse accentje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:27 schreef Sheridana het volgende:
Het was omdat ik wist dat Keira een rolletje had als Amidala's dienstmeisje en dubbelgangster....
Hij was acteur in die film vandaar dat ik op die gokte.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:38 schreef Sheridana het volgende:
Die liep erbij als een Indier toch?
een indiase acteur inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij was acteur in die film vandaar dat ik op die gokte.
Ik haal volgens mij Soulman en The Party door elkaar. Dacht dat ie zich voordeed als Indiër.quote:
Hhahah, ja...ik snapte je wel....ik maakte een stom grapje....quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:53 schreef ranja het volgende:
He, nee, ik bedoel meer dat Allo Allo er (al dan niet bewust) best wat van heeft 'geleend'. Engelse acteurs die met een Frans accent praten, een gestapo officier met een trekkend been, dat soort dingen
dat moest van ver komenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:36 schreef Sokolsky het volgende:
Soft beds, hard battles?
Pfff... kan ik er wat aan doen. veel Films met 10.000 votes ken ik weer nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:50 schreef Sokolsky het volgende:
Wil jij geen films meer vragen met slechts 100 votes op IMDB?
Pardon?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:58 schreef Sheridana het volgende:
Cyborg?
Veel plezier!! Zat net de eulogy van John Cleese op de memorial service van Chapman te lezen.....geweldig!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:21 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ga Monty Python kijken. Wilde dat eigenlijk vorige week doen, maar toen hadden die Belgen dat tennis weer laten uitlopen.
Ach ja, de hoofdrolspeler uit Delicatessen. Pff. Daar moet ik eerst eens een nachtje over slapen hoor...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:44 schreef Sheridana het volgende:
Wie is de man links...?
[afbeelding]
Natuurlijk!!quote:Op zondag 18 september 2005 08:04 schreef dolle_hond het volgende:
dominique pinon natuurlijk
Nu je 't zegtquote:Op zondag 18 september 2005 17:34 schreef BwennieBren het volgende:
He Sok! Ik wist niet dat je blauw was joh!
Heb de moeite gedaan om het in MED op te zoeken hoor. Hoewel 18 dagen te laatquote:
ik snap ook niet waarom SoK niet meteen dominique pinon erbij noemtquote:Op zondag 18 september 2005 17:34 schreef BwennieBren het volgende:
Peter DeLuise?
He Sok! Ik wist niet dat je blauw was joh!
quote:Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef haagse_elfje het volgende:
Ewan McGregor?
quote:Op zondag 18 september 2005 18:47 schreef Gillingham het volgende:
Harvey Keitel?
PF = Primal Fearquote:Op zondag 18 september 2005 18:50 schreef haagse_elfje het volgende:
edward norton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |