sorry...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Darn bij mij wou hij niet loaden. Takke imageshack!
Ach. Alle image-hosters liggen er tijdelijk wel eens uit. Imagehosting.us doet nu en dan ook vreemd...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:55 schreef Sheridana het volgende:
sorry...![]()
Normaal gebruik ik photobucket...maar die deed het nie....
Arty +1
Ah wel joh. Scheelde me mooi een punt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:56 schreef Sheridana het volgende:![]()
![]()
Ik zal het noooooooooooit meer doen.....
Geeft niks hoor. Scoor al genoeg puntjes voor ons.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:56 schreef Sheridana het volgende:![]()
![]()
Ik zal het noooooooooooit meer doen.....
Klopt. Ze heeft zich voor The Hours een nep-neus aan laten meten. Ik meen gelezen te hebben dat ze buiten de set ook nog met dat ding opliep...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:58 schreef Sheridana het volgende:
Door de neus....het is Nicole Kidman toch?
Serieus? Ze lijkt niet echt op haar zelf, maar Edward Norton...quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat lijkt ze met die neus dan op Edward Norton als vrouw verkleed zeg!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat lijkt ze met die neus dan op Edward Norton als vrouw verkleed zeg!
Een regisseur wiens naam nogal eens misbruikt wordt om de echte naam van een regisseur te verhullen omdat deze niet geassocieerd wil worden met een film.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:10 schreef Sheridana het volgende:
Wie is Alan Smithee?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:13 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga voor het eerste antwoord....
mr_a[lan smithee] +1
quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Weer een nieuwe kloon van mij?
Ik heb dan al Mr_Alcoholic_Anonimous, Mr_(vodk)A en Mr_Alan Smithee.
Ik lijk niet op Nicole Kidman met een wassen neus hoor!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hmm....ik voel een boxofficeknaller opkomen..... picture this....Ed Norton starring as....you!!
Neneh Sheri +1quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:19 schreef Sheridana het volgende:
Willow
Leprechaun
Harry Potter and the Philosophers stone
Harry Potter and the chamber of secrets
Godzijdank niet!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik lijk niet op Nicole Kidman met een wassen neus hoor!
Denk het niet. Ik heb wel vaak een Andy Garcia kapsel (strak achterovergekamd met een grote hoeveelheid Dax er in) is dat ook goed?quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:21 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Godzijdank niet!!
Wel op Ed met een wassen neus?![]()
Er zijn er zeker meer. Return of the Jedi, Ewoks, Ewoks Battle for Endor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:21 schreef ArtyShock het volgende:
Willow
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
Eh...
D'r zíjn er meer...
Too few, too slow.
quote:
Nog beter.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik heb wel vaak een Andy Garcia kapsel (strak achterovergekamd met een grote hoeveelheid Dax er in) is dat ook goed?
Ik heb niet veel geld op zak maar wel vaak pepermuntjes dus dat komt mooi uit!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:24 schreef Sheridana het volgende:
[..]
"No money man, could win my looohooove, it's sweetness that I'm thinking of...."
Pepermunt op zak?quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb niet veel geld op zak maar wel vaak pepermuntjes dus dat komt mooi uit!
Liever een frisse adem, dan een rijke stinkerd...quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb niet veel geld op zak maar wel vaak pepermuntjes dus dat komt mooi uit!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Pepermunt op zak?
...or are you just glad to see me?
+ Comaquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Black Rain
The Game
War of the roses
Jewel of the nile
Romancing the stone
Napoleon and Samantha
Traffic
Wonder boys
A perfect murder
Basic Instinct
Ik weet er maar 10.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:31 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Liever een frisse adem, dan een rijke stinkerd...
quote:
Arty ik gun je het punt graag hoor. Het betere jatwerk moet altijd beloond worden!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach. Laat ik zeggen dat gezien de post vlak onder die van mij ik nou niet bepaald schuldgevoelens heb.
Nou. Kan ik m'n trusten-post ook weer opdoeken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:48 schreef Sheridana het volgende:
Beter goed gejat, dan slecht bedacht....
En dat is Love Actually...
damn, ik ben verslaafd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |