Jij herkent echt alle vrouwen volgens mij.quote:
Nou ik had bv Keira Knightley zonet niet herkendquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij herkent echt alle vrouwen volgens mij.
Kwam misschien door de plamuur die ze op haar gezicht had.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ik had bv Keira Knightley zonet niet herkend
Ze lijken erg veel op elkaar. Tot ze gaan praten want Keira heeft dat leuke Britse accentje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:27 schreef Sheridana het volgende:
Het was omdat ik wist dat Keira een rolletje had als Amidala's dienstmeisje en dubbelgangster....
Hij was acteur in die film vandaar dat ik op die gokte.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:38 schreef Sheridana het volgende:
Die liep erbij als een Indier toch?
een indiase acteur inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij was acteur in die film vandaar dat ik op die gokte.
Ik haal volgens mij Soulman en The Party door elkaar. Dacht dat ie zich voordeed als Indiër.quote:
Hhahah, ja...ik snapte je wel....ik maakte een stom grapje....quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:53 schreef ranja het volgende:
He, nee, ik bedoel meer dat Allo Allo er (al dan niet bewust) best wat van heeft 'geleend'. Engelse acteurs die met een Frans accent praten, een gestapo officier met een trekkend been, dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |