geen ideequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zal ook wel minderjarig zijn![]()
dit kan natuurlijk echt nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
nee
harry die toenstraks hier is geweest.
en zijn collega, waarvan we niet zeker weten hoe hij heet.
heb jij dat nooitquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er komen dus mensen over de vloer die je niet van naam kent ?
neequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik niet, vond jij het vreemd?
hij kwam hiet toen nog nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iedereen hier in gcsc toch, je kwam klagen.
emh..quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb jij dat nooit
dat iemand iemand meeneemt en weliswaar voorstelt, maar dat dat een beetje ondersneeuwt.
Die twee? En nog weet je de naam niet ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
ze komen wel vaker met zijn tweeen
En dat je dan heel moeilijk gaat lopen doen om maar te vermijden om diegeen bij zijn naam te noemen omdat je dat dus niet meer weetquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb jij dat nooit
dat iemand iemand meeneemt en weliswaar voorstelt, maar dat dat een beetje ondersneeuwt.
Wellicht was ik hier toen nog niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iedereen hier in gcsc toch, je kwam klagen.
ik ga echt niet met harry naar een terras.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
emh..jawel..
en dan weet ik de naam ook niet meer achteraf
Maar ja, Indonesische namen zijn moeilijker en iedereen heeft donkerbruine ogen en zwart haar.
Hier in Nederland komen er geen onbekenden mee over de vloer, dan pak ik wel een terrasje of zo.
vreemd genoeg kan dat idd welquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ABB
daarstraks had ook gekunnen
okequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga echt niet met harry naar een terras.
ik ga toch al nooit naar een terras
ik zal kijken of ik volgende week er aan denk zijn naam te vragenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die twee? En nog weet je de naam niet ?
in bed met computer?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal je hierheen moeten komen, ik lig in bed, kom echt niet meer die kant op.
ik spreek die ander bijna nooit directquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
En dat je dan heel moeilijk gaat lopen doen om maar te vermijden om diegeen bij zijn naam te noemen omdat je dat dus niet meer weet.
Nee, nooit.
meeloperstaner dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik spreek die ander bijna nooit direct
staat er meestal een beetje bij, drinkt zijn pilsje en dan vertrekken ze weer (als ik uitgepraat ben met harry)
Wat is er mis met Harry? Dat je niet met hem naar een terras wil?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga echt niet met harry naar een terras.
ik ga toch al nooit naar een terras
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vreemd genoeg kan dat idd wel
een aanduiding van plaats + een aanduiding van toekomende tijd = een aanduiding van verleden tijd
Leg dat maar eens uit aan een inburgerende analfabete paprikaboer
je hebt wel last van dubbelposts vanavondquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Harry? Dat je niet met hem naar een terras wil?
niksquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Harry? Dat je niet met hem naar een terras wil?
echt nooit?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niks
hij is heel normaal
ik ga met niemand naar een terras
Ze komen elke week?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zal kijken of ik volgende week er aan denk zijn naam te vragen
Daar ben ik ondertussen ook achterquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hebt wel last van dubbelposts vanavond
Oke,quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niks
hij is heel normaal
ik ga met niemand naar een terras
ach. we gaan er niet dood vanquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ben ik ondertussen ook achter
da's wel lang geleden ja. Volgende week ga ik met wat bekenden en onbekenden eens een terrasje pakken. Kijken hoe dat gaat worden.quote:
niet van mijquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke,
Is Harry ook een collega?
Ik erger me er wel aan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach. we gaan er niet dood van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |