neequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is er weer zo'n subforum dan?![]()
Ik had na 5 minuten al gemaild naar knorretje. Daarna kwam brechtje me mailenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mail ze ffze zijn zoooooo vlot mety je eraf mikken, en zoooooo traag met unbannen
Lieverdjes hoor, FA's
waardeloze niksnutten
Jah, ik had mijn verbazing daar ook al over uitgesproken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neeMaar als zelfs Tha_T al blauw is, dan moet er sprake zijn van een serieuze blauwe golf
Hee, er zijn best lieve FA'squote:Op vrijdag 16 september 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mail ze ffze zijn zoooooo vlot mety je eraf mikken, en zoooooo traag met unbannen
Lieverdjes hoor, FA's
waardeloze niksnutten
juist verwoordquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ach jaaa, PUB, who gives a fuck
ah nee okeequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, er zijn best lieve FA's. Maar hier ken ik ze niet
![]()
iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ach jaaa, PUB, who gives a fuck
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah nee okeeDan zijn we het gewoon eens dus
ik ken ze hier niet.. ben nog niet blauw geweestquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah nee okeeDan zijn we het gewoon eens dus
Ik heb er een paar honderd. Meer zal het wel niet wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
wel 1 post in doen voor de stats van arcee
en dan met die ene post meteen een ban oplopenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan met die ene post meteen een ban oplopen![]()
Da's nog wel een uitdaging
Arceequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
loos vermaakquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, loos vermaak daar doe ik ook soms aan.
in PUB is dat niet moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan met die ene post meteen een ban oplopen![]()
Da's nog wel een uitdaging
mja ik vrees het ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in PUB is dat niet moeilijk hoor.![]()
maar Talpa is nutteloos, dus dat doe ik niet, behalve E.R. dan weer.. hmm.. het wordt steeds ingewikkelder met al die zendersquote:
pak die andere mod maar, dan geef ik je haast een garantiequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja ik vrees het ook
"IJSMEIS GA DOOD TERINGHOER"
zou dat genoeg zijn denk je?
Brechtje werkt beterquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja ik vrees het ook
je moet oppassen dat je geen forumbrede ban krijgtquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja ik vrees het ook
moah.. de kans is bij gebruik van die andere mod op PUB wel groterquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je moet oppassen dat je geen forumbrede ban krijgt
Harry Potter?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
opgelucht zie ik dat er na het vertrek van Harry nog bier in de koelkast ligt hier
ja precies, da's ook het moeilijke ervanquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je moet oppassen dat je geen forumbrede ban krijgt
Ik pak geen minderjarigenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pak die andere mod maar, dan geef ik je haast een garantie![]()
Zeg Harry is een nette jongen die drinkt geen gewoon bierquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
opgelucht zie ik dat er na het vertrek van Harry nog bier in de koelkast ligt hier
Nou, gewoon wat snellere SC dan normaal doet het anders ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja precies, da's ook het moeilijke ervan
jij hebt een sex-obsessie he..quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak geen minderjarigen
Wat DENK je wel
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt een sex-obsessie he..
te kort misschien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt een sex-obsessie he..
Er komen dus mensen over de vloer die je niet van naam kent ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
nee
harry die toenstraks hier is geweest.
en zijn collega, waarvan we niet zeker weten hoe hij heet.
Bij jou?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
nee
harry die toenstraks hier is geweest.
en zijn collega, waarvan we niet zeker weten hoe hij heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |