Bij jou?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
nee
harry die toenstraks hier is geweest.
en zijn collega, waarvan we niet zeker weten hoe hij heet.
geen ideequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zal ook wel minderjarig zijn![]()
dit kan natuurlijk echt nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
nee
harry die toenstraks hier is geweest.
en zijn collega, waarvan we niet zeker weten hoe hij heet.
heb jij dat nooitquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er komen dus mensen over de vloer die je niet van naam kent ?
neequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik niet, vond jij het vreemd?
hij kwam hiet toen nog nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iedereen hier in gcsc toch, je kwam klagen.
emh..quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb jij dat nooit
dat iemand iemand meeneemt en weliswaar voorstelt, maar dat dat een beetje ondersneeuwt.
Die twee? En nog weet je de naam niet ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
ze komen wel vaker met zijn tweeen
En dat je dan heel moeilijk gaat lopen doen om maar te vermijden om diegeen bij zijn naam te noemen omdat je dat dus niet meer weetquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb jij dat nooit
dat iemand iemand meeneemt en weliswaar voorstelt, maar dat dat een beetje ondersneeuwt.
Wellicht was ik hier toen nog niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iedereen hier in gcsc toch, je kwam klagen.
ik ga echt niet met harry naar een terras.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
emh..jawel..
en dan weet ik de naam ook niet meer achteraf
Maar ja, Indonesische namen zijn moeilijker en iedereen heeft donkerbruine ogen en zwart haar.
Hier in Nederland komen er geen onbekenden mee over de vloer, dan pak ik wel een terrasje of zo.
vreemd genoeg kan dat idd welquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ABB
daarstraks had ook gekunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |