moah.. de kans is bij gebruik van die andere mod op PUB wel groterquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je moet oppassen dat je geen forumbrede ban krijgt
Harry Potter?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
opgelucht zie ik dat er na het vertrek van Harry nog bier in de koelkast ligt hier
ja precies, da's ook het moeilijke ervanquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je moet oppassen dat je geen forumbrede ban krijgt
Ik pak geen minderjarigenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pak die andere mod maar, dan geef ik je haast een garantie![]()
Zeg Harry is een nette jongen die drinkt geen gewoon bierquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
opgelucht zie ik dat er na het vertrek van Harry nog bier in de koelkast ligt hier
Nou, gewoon wat snellere SC dan normaal doet het anders ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja precies, da's ook het moeilijke ervan
jij hebt een sex-obsessie he..quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak geen minderjarigen
Wat DENK je wel
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt een sex-obsessie he..
te kort misschien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt een sex-obsessie he..
Er komen dus mensen over de vloer die je niet van naam kent ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
nee
harry die toenstraks hier is geweest.
en zijn collega, waarvan we niet zeker weten hoe hij heet.
Bij jou?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
nee
harry die toenstraks hier is geweest.
en zijn collega, waarvan we niet zeker weten hoe hij heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |