okequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga echt niet met harry naar een terras.
ik ga toch al nooit naar een terras
ik zal kijken of ik volgende week er aan denk zijn naam te vragenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die twee? En nog weet je de naam niet ?
in bed met computer?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal je hierheen moeten komen, ik lig in bed, kom echt niet meer die kant op.
ik spreek die ander bijna nooit directquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
En dat je dan heel moeilijk gaat lopen doen om maar te vermijden om diegeen bij zijn naam te noemen omdat je dat dus niet meer weet.
Nee, nooit.
meeloperstaner dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik spreek die ander bijna nooit direct
staat er meestal een beetje bij, drinkt zijn pilsje en dan vertrekken ze weer (als ik uitgepraat ben met harry)
Wat is er mis met Harry? Dat je niet met hem naar een terras wil?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga echt niet met harry naar een terras.
ik ga toch al nooit naar een terras
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vreemd genoeg kan dat idd wel
een aanduiding van plaats + een aanduiding van toekomende tijd = een aanduiding van verleden tijd
Leg dat maar eens uit aan een inburgerende analfabete paprikaboer
je hebt wel last van dubbelposts vanavondquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Harry? Dat je niet met hem naar een terras wil?
niksquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Harry? Dat je niet met hem naar een terras wil?
echt nooit?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niks
hij is heel normaal
ik ga met niemand naar een terras
Ze komen elke week?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zal kijken of ik volgende week er aan denk zijn naam te vragen
Daar ben ik ondertussen ook achterquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hebt wel last van dubbelposts vanavond
Oke,quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niks
hij is heel normaal
ik ga met niemand naar een terras
ach. we gaan er niet dood vanquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ben ik ondertussen ook achter
da's wel lang geleden ja. Volgende week ga ik met wat bekenden en onbekenden eens een terrasje pakken. Kijken hoe dat gaat worden.quote:
niet van mijquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke,
Is Harry ook een collega?
Ik erger me er wel aan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach. we gaan er niet dood van
Heb je tenminste tijd om nieuw bier te halen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
maar ik heb voor volgende week afgesproken, dus weet ik dat ze volgende week weer komen
Neuj, als ik het opzettelijk zou doen, zijn het er echt wel meer dan 2quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moah... ik heb het zelden, maar zolang het niet opzettelijk gebeurd...
Als ik er 10 van je zie weet ik wat er aan het handje isquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, als ik het opzettelijk zou doen, zijn het er echt wel meer dan 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |