Ja ik zag het laatst, het nummer heet Love & Pride 2005, van wie weet ik niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:42 schreef Lolalala het volgende:
Ik zoek een nummer (wat vorig jaar in Frankrijk volgensmij best een hit was) en ze zingen ook in het Frans, het is een soort van house achtig nr (pop house oid weet ik veel haha), ze zingen O la va la vallee, o la va la valley.... Iemand?
Het is niet La Tribu de dana. Er zit geen rap in.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:02 schreef Lolalala het volgende:
Het zijn 2 (of meer) vrouwenstemmen, en het klinkt een beetje Afrikaans achtig.
Oja, ik schreef dat ze o la va la vallee zingen, maar dat is het vast nietdat is wat ik hoor.
Ah, "Gem - Good to know you" eindelijk. wat een onduidelijke irritante kutsite is ster.nlquote:Op zondag 25 september 2005 12:19 schreef Chielus het volgende:
staat volgens mij al maanden op 1 in de ster muziek top 5. Kijk maar even op STer.nl
Mylo vs Miami Sound Machine - Doctor Pressure [2005]quote:Op zondag 25 september 2005 14:06 schreef arco_corleone het volgende:
Ik zoek dat nieuwe nummer dat gemaakt is op de melodie van mylo- drop the pressure.
Wie weet hoe dit nummer heet?
"I wanna be you" van Chocolate Puma.quote:Op zondag 25 september 2005 14:49 schreef Hugo_Boss het volgende:
ik zoek de titel van het nummer met de volgende tekst als refrein, gezongen door een (redelijk hoge) mannenstem, dance nummer:
I want to be with you, be with you (you) know it's true, you've got the xxx to setting me free.
(xxx want dit woord versta ik nooit) deze zin wordt aantal keer herhaald. nummer is al aantal jaartjes oud volgens mij.
Titel zal waarschijnlijk zijn "be with you" alleen van welke zanger/groep?
Da's een nummer van Lenny Kravitz geloof ik.quote:Op zondag 25 september 2005 16:28 schreef mystical het volgende:
Hopelijk is 'ie nog niet langsgekomen, ik heb niet zoveel tijd om alle delen door te lezen.
Ik zoek de openingstune van 'Schiphol Airport' (programma op RTL 7(?)). Klinkt wel heel erg relaxt, maar helaas geen text whatsoever. Dus alle hulp is welkom
Is dat die met die irritante piepjes? Zo ja, dan is het "If you can't say no" van Lenny Kravitz.quote:Op zondag 25 september 2005 16:28 schreef mystical het volgende:
Hopelijk is 'ie nog niet langsgekomen, ik heb niet zoveel tijd om alle delen door te lezen.
Ik zoek de openingstune van 'Schiphol Airport' (programma op RTL 7(?)). Klinkt wel heel erg relaxt, maar helaas geen text whatsoever. Dus alle hulp is welkom
Hmm, nee, das volgens mij van de vorige 'edities'. De huidige is eentje met een zware cello erin, beetje mystiek.quote:Op zondag 25 september 2005 16:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is dat die met die irritante piepjes? Zo ja, dan is het "If you can't say no" van Lenny Kravitz.
DJ Shadow - Stem/Long Stemquote:Op zondag 25 september 2005 16:40 schreef mystical het volgende:
[..]
Hmm, nee, das volgens mij van de vorige 'edities'. De huidige is eentje met een zware cello erin, beetje mystiek.
Shane Owenquote:Op zondag 25 september 2005 16:46 schreef -AnneX- het volgende:
iemand die weet van wie die dance mix van "Angels" van Robbie williams is?
nee zegt me niets,quote:Op zondag 25 september 2005 18:10 schreef kevje het volgende:
Hoi
als je ergens webruimte op internet hebt kun je hem daarop zetten en dan hier linken.quote:Op zondag 25 september 2005 18:25 schreef kevje het volgende:
Hoi,
Ik zoek een nummer van een band uit de jaren '80 die veel lijkt op Level 42.
Het nummer heb ik op een cassettebandje staan en kan het niet plaatsen, ook al heb ik een grote muziekverzameling.
Enkele zinnen uit het nummer:
(I am what I am and I love it, I am what I am and you can understand.
They hope that you will change, they hope that you can pre-arange.
No matter what you do, no matter who you are.
They tell you one and one is two, they tell you two and two is four...
you don't even know what you are here for...
Er zit een mooie gitaarfragment halverwege het nummer van een kleine minuut.
Kan ik hier evt. ook een fragmentje plaatsen of gaat dat niet op deze site?
Graag reactie!
K. van Soest
Dj Felix Project- Get on the floorquote:Op zondag 25 september 2005 18:32 schreef N-I-X het volgende:
Hoorde gister een nummer tijdens het uitgaan.. beetje dance/feest achtig nummer:
'' I Wanna Know, Is there anyone on the floor, who can f*ck me like a hoe ''
Beetje kansloos nummer vond ik.. Iemand enig idee van een Artiest of Titel?
Dank
Help, ik zoek een nummer-artiest deel 152quote:Op zondag 25 september 2005 18:32 schreef N-I-X het volgende:
Hoorde gister een nummer tijdens het uitgaan.. beetje dance/feest achtig nummer:
'' I Wanna Know, Is there anyone on the floor, who can f*ck me like a hoe ''
Beetje kansloos nummer vond ik.. Iemand enig idee van een Artiest of Titel?
Dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |