Ik heb t! Schoot me een woord te binnenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:03 schreef slackwar-erik het volgende:
Gisteren (21-09-05) tijdens de vrienden van Van Swieten, toen ze aan DE Kip begonnen. Volgens mij is dat een heel groot mannenkoor en wordt vaak gebruikt in films. Ook zijn er enkele (hele goede trance) mixes mee gemaakt.
Zal wel Latijn / Frans oid zijn...
Alvast bedankt
Beetje laat misschien, maar ik zat net zelf te zoeken via google, kwam op fok terecht en heb hem nu op amazon gevonden:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:45 schreef NRH het volgende:
Gezocht: Een liedje dat gebruikt wordt in een raclame die tegenwoordig veel op tv is (maar ik vergeet altijd welke reclame) waarin een man onder begeleiding van een gitaar vrij droevig zingt. Ik meen iets te herinneren van "I'm laughing but they're laughing at me", maar Google biedt geen uitkomst. Wie helpt me?
eindelijk gevonden : Christian Walz - Wonderchildquote:
Eels - The trouble with dreamsquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:43 schreef neggix het volgende:
http://www.apple.com/trailers/focus_features/the_ice_harvest.html
Die ondertune in The Ice Harvest (trailer)
wil niemand mij helpen?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef hayder het volgende:
weet iemand nog een mooi trance nummer
alvast bedankt
Luister de live stream van SLAM FM, daar komt genoeg trance voorbij ..quote:
"Everybody's free to wear sunscreen" van Baz Luhrman.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:08 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Er was jaren (En dan echt jáááren) geleden een liedje dat enorm veel gedraaid werd op () TMF.
Er werd niet echt in gezongen, maar meer gepraat op de melodie. De hele tijd wijze lessen van een oude man, zoals 'always honor your parents' enzo. In de clip zag je random dingen zoals iemand die een hart verknipt en fietsende kindjes enzo.
Het klinkt echt zo wazig, maar als iemand hier iets uit kan maken...mijn dank is groot!
Dank U vriendelijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:44 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Eels - The trouble with dreams![]()
DJ Felix Project - On The Floorquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef StookerT het volgende:
Kent iemand een nummer met de tekst:
"All the ladies on the floor, keep on dancing like a whore"
Beetje trance-achtig stamp nummer wat ze in studentenkroegen draaien.
Lees de OP maar eens...quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:01 schreef The_DopeMan het volgende:
Ik zoek het nummer wat in de nieuwe reclame van de Peugeot 307 SW draaien. In die reclame rijdt die 307 zeg maar door een miniatuur land/stad (de auto is in ieder geval stukken groter dan de omgeving).
Het is al een iets ouder (rock) nummer.
Basement jaxx - Good luckquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:55 schreef SamStar het volgende:
Ik zoek het nummer wat ze in de NET 5 Reclame draaien voor "Het Blok"
er zit iets in van "Tell me bla bla bla"
ik denk dat het van fatboy slim is, maar ik weet het niet zeker en weet ook niet welk nummer!
Thnx!quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lees de OP maar eens...
hard genoeg om te horen dat het de Cardigans met My favourite game zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet dit nummer? http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=2YUWZNGWR140G1GH2LAB7O9Z29
Beetje zacht opgenomen alleen
Cardigans - My Favourite Game?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet dit nummer? http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=2YUWZNGWR140G1GH2LAB7O9Z29
Beetje zacht opgenomen alleen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:25 schreef bartrid het volgende:
[..]
hard genoeg om te horen dat het de Cardigans met My favourite game zijn.
Thnx dudes!quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Cardigans - My Favourite Game?
Ik denk dat je Manau - La tribu de Dana bedoelt, maar da's toch al zo'n 8 jaar geledenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:42 schreef Lolalala het volgende:
Ik zoek een nummer (wat vorig jaar in Frankrijk volgensmij best een hit was) en ze zingen ook in het Frans, het is een soort van house achtig nr (pop house oid weet ik veel haha), ze zingen O la va la vallee, o la va la valley.... Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |