Dit is em volgens mij, ik kan nu niet luisteren, maar dat ga ik vanavond zeker proberenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:22 schreef dVTB het volgende:
[..]
Afgaande op je omschrijving, zou je dit nummer wel eens kunnen bedoelen:
KT Tunstall - Black Horse And The Cherry Tree
Om het zeker te weten, kun je een fragment beluisteren op de website van 3FM (3fm.nl) onder 'nieuwe singles'
Kan bijna niet missen.. Ik heb em net gehoord en hij voldoet precies aan je omschrijving..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:31 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Dit is em volgens mij, ik kan nu niet luisteren, maar dat ga ik vanavond zeker proberen![]()
Thanks !
"Zijn het je ogen" van Koos Alberts.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:07 schreef satecl het volgende:
een feestige nummer met de volgende text: 'zijn het je ogen, is het je stem...' wie weet hoe dit nummer heet?
waarom is een banaan geelquote:Op maandag 4 juli 2005 17:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Zijn het je ogen" van Koos Alberts.
Waarom weet ik dit?
hebben jullie al geprobeerd te zoeken op canon ipv cannon?quote:Nu we toch bezig zijn: kan iemand ons helpen aan het nummer wat in de nieuwste Cannon reclame wordt gedraaid?
We kunnen m niet vinden op www.ster.nl.....
Ying Yang Twins - Wait zit wel een redelijk ' doffe dreun'-bass in maar of je die nou bedoelt (vin m niet erg op Snoop lijkenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef arco_corleone het volgende:
ik zoek een nieuw nummertje die wel regelmatig nu op slam fm gedraaid wordt. ook wel eens op 538. het doet me een beetje denken aan snoop dogg - drop it like it's hot. namelijk zo'n doffe druin door het nummer heen. sorry voor de vage omschrijving
wie helpt me?
Chris Rock - No sex in the champagne room?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:03 schreef Unity het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij pas een half jaar, of een jaar oud is, waarin een man praat ipv. zingt. Het was in ieder geval een tijdje terug af en toe te horen op 538 enzo. Iemand enig idee welk nummer ik bedoel? (ja ik weet het, veel vager kan niet)
Ik moest echt meteen aan "Sunscreen" van Baz Luhrman denken, maar dat is veel ouder.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:03 schreef Unity het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij pas een half jaar, of een jaar oud is, waarin een man praat ipv. zingt. Het was in ieder geval een tijdje terug af en toe te horen op 538 enzo. Iemand enig idee welk nummer ik bedoel? (ja ik weet het, veel vager kan niet)
Ja! Die bedoel ik. Bedankt. Toch vind ik de bass toch wel een beetje op drop it like it's hot lijken.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ying Yang Twins - Wait zit wel een redelijk ' doffe dreun'-bass in maar of je die nou bedoelt (vin m niet erg op Snoop lijken)
The Streets - Dry Your Eyes ??quote:Op maandag 4 juli 2005 21:03 schreef Unity het volgende:
Moet je voor de grap eens de instrumentale versie downloaden, dan ontdek je pas wat voor saai en gemakklijk nummer het is qua basslijnquote:Op maandag 4 juli 2005 21:56 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Ja! Die bedoel ik. Bedankt. Toch vind ik de bass toch wel een beetje op drop it like it's hot lijken.leuke tekst trouwens ook nu ik hem goed beluister
![]()
Yep, die bedoel ik! Thanks.quote:
Oh god dat is zo'n leuk nummer, die clip althans. Ik begin me oud te voelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moest echt meteen aan "Sunscreen" van Baz Luhrman denken, maar dat is veel ouder.
'At The Drive In'quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:21 schreef Kogando het volgende:
Ik zoek een ouwe trance classic, de titel is "Red planet" en het begint met zo'n twinkeltje.
Van wie is deze plaat?
Wow ja idd idd. Hartstikke bedankt manquote:Op maandag 4 juli 2005 07:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stardust met Music sounds better with you.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |