Homo's, pedo's.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Martijn was toch voor homo's?
Ik las even; ''Homo''s, paddo's.''quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Homo's, pedo's.
Wat is het verschil?
Waar het hart vol van is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik las even; ''Homo''s, paddo's.''
Nee, het is een praatclub voor de SCH's onder ons. Over hoe gekwest ze zijn dat pedosexualiteit geen maatschappelijk geaccepteerd verschijnsel is.quote:
Jazeker.... SiSoft Sandra 2005 SR2quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:50 schreef Monidique het volgende:
Is er een soort programma om te kijken hoe snel je computer is= Shit, nu is mijn toetsenbord raar! ±o!
Bron ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef freako het volgende:
[..]
Als de RK Kerk homo's wil weren van de seminaries, houden ze in Nederland geen nieuwe priester meer over. Ik denk dat in Nederland het aandeel homoseksuelen onder priesters-in-opleiding wel eens meer dan 50% kan zijn, en dan zit ik nog laag denk ik.
Volledige oeuvre van BSBquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef Bluesdude het volgende:
Bron ?
Kan de politie weer 100 keer naar de hoeren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef RichardQuest het volgende:
Ze hebben afgelopen nacht hoerenlopers in R'dam voor 2.250 euro beboet.
.
Wouter Bos?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef pberends het volgende:
Heerlijk zo'n bierboer, waar je een branderig gevoel vlakbij je neusholte krijgt.
Nee. Ik wou dat je het XYZ der Muziek had gekocht, zelfs dat is stoerder. Mijn lunch met mijn oma was stoerder.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:50 schreef Monidique het volgende:
Mooi man, hier zitten met zo'n laptop,
Ik geloof dat ik een Marinier hoorde zweten.quote:helaas ga ik er zo weer vandoor.
Komt vanzelf SK, als je wat groter bentquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan zelf helaas niets verzinnen dat stoerder is dan met een laptop op je schoot zitten.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan zelf helaas niets verzinnen dat stoerder is dan met een laptop op je schoot zitten.
quote:Praatgroepen zijn goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |