En met racegames is analoge besturing best belangrijk. Nu is dat natuurlijk heel goed mogelijk met deze controller, maar het wordt denk ik moeilijk inschatten wanneer je nou hard stuurt of juist niet. Verder zijn goede analoge controls (triggers) erg belangrijk voor goed gassen en remmen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij kun je race en schietspellen er prima mee spelen. Schietspellen kun je natuurlijk goedmikken met dat ding, en auto's kun je besturen door het ding te tilten (net als een echt stuur). Dat laatste zou alleen wel makkelijker zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.
Kan, afaikquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij kun je race en schietspellen er prima mee spelen. Schietspellen kun je natuurlijk goedmikken met dat ding, en auto's kun je besturen door het ding te tilten (net als een echt stuur). Dat laatste zou alleen wel makkelijker zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.
Je kunt zo'n ding verder tilten dan een analoge stick, lijkt mequote:Op vrijdag 16 september 2005 14:21 schreef peristilius het volgende:
En met racegames is analoge besturing best belangrijk. Nu is dat natuurlijk heel goed mogelijk met deze controller, maar het wordt denk ik moeilijk inschatten wanneer je nou hard stuurt of juist niet. Verder zijn goede analoge controls (triggers) erg belangrijk voor goed gassen en remmen.
FPS moet ik ook nog maar zien, vooral door de knoppenindeling van de afstandsbediening denk ik dat het best tegen gaat vallen.
Nou, nee. Zo zijn de analoge sticks iets heel anders dan de ouderwetse 4punts druktoets. Daarmee kon je namelijk maar 4 kanten op (8, als je diagonaal meerekent). Analoge sticks hebben dat probleem uit de wereld geholpen. Deze controller werkt niet met sticks, maar is verder net zo analoog. Niet erg vernieuwend dus imo, behalve dat je nu sportief moet zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben net zo serieus als jij. Met een oude joystick kun je precies hetzelfde als nu. Je kunt het nu alleen driehonderd keer beter.
Kan die analoge stick naar voren en naar achteren bewegen dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:25 schreef Rodie83 het volgende:
Nou, nee. Zo zijn de analoge sticks iets heel anders dan de ouderwetse 4punts druktoets. Daarmee kon je namelijk maar 4 kanten op (8, als je diagonaal meerekent). Analoge sticks hebben dat probleem uit de wereld geholpen. Deze controller werkt niet met sticks, maar is verder net zo analoog. Niet erg vernieuwend dus imo, behalve dat je nu sportief moet zijn
Grapjas.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:25 schreef Rodie83 het volgende:
Niet erg vernieuwend dus imo, behalve dat je nu sportief moet zijn
Daarom heb je er 2.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan die analoge stick naar voren en naar achteren bewegen dan?
Want? Omdat ik zeg dat er uiteindelijk weinig vernieuwends aan is omdat je er niet veel meer mee kan dan met een hedendaagse "gewone" controller? En omdat het me kut lijkt gamen? Omdat ik ik niet door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:22 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Kan, afaik
Briljant dingZo veel speculatie, zulke hoge verwachtingen en dan nog met iets veel briljanters komen
Ook de reactie van velen hier was weer te verwachten(Rodie, gamedemon)
Dat kanquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef speknek het volgende:
knip
zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.
Stel je aan zegquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Want? Omdat ik zeg dat er uiteindelijk weinig vernieuwends aan is omdat je er niet veel meer mee kan dan met een hedendaagse "gewone" controller? En omdat het me kut lijkt gamen? Omdat ik ik niet door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?
Tsjezus gast, grow up ffs.
Er zijn er toch twee op elke controller? Maar inderdaad, deze controller vervangt de need voor een tweede anloge stickquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan die analoge stick naar voren en naar achteren bewegen dan?
Ik heb hekel aan mensen die mijn reacties bestempelen als fanboy gedrag maar niet inhoudelijk erop ingaan (wat je van sommigen schijnbaar echt niet kan verwachten). Rot op dusquote:
Omdat je altijd met argumenten aankomt die nergens op slaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Want? Omdat ik zeg dat er uiteindelijk weinig vernieuwends aan is omdat je er niet veel meer mee kan dan met een hedendaagse "gewone" controller? En omdat het me kut lijkt gamen? Omdat ik ik niet door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?
Tsjezus gast, grow up ffs.
Waarom moeten mensen elke keer iets opnieuw zeggen als het al 20.000 keer is verteldquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:34 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb hekel aan mensen die mijn reacties bestempelen als fanboy gedrag maar niet inhoudelijk erop ingaan (wat je van sommigen schijnbaar echt niet kan verwachten). Rot op dus
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe het werkt. Ik heb lightguns ook al nooit begrepen. Als iemand een linkje heeft,quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef speknek het volgende:
LucasArts moet wel heel snel een lightsaber spel maken (en dan nog zo'n ding in je andere hand voor force powers).
Ik vraag me alleen wel af hoe goed dat werkt. Ook met honkballen/golfen. De sensor kan dan namelijk niet meer naar het beeldscherm wijzen. Of hij dan nog steeds heel precies z'n positie kan bepalen.
wat je vergeet is dat iedere stap klein lijkt, maar best een impact heeft.. denk aan die analoge stick..zoveel scheelt dat niet in vergelijking met een dpad.. en toch een hele verbetering.. maar dat merk je pas zodra je er mee speelt..quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:34 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb hekel aan mensen die mijn reacties bestempelen als fanboy gedrag maar niet inhoudelijk erop ingaan (wat je van sommigen schijnbaar echt niet kan verwachten). Rot op dus
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Rodie83 het volgende:
door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?
Inderdaad...quote:Tsjezus gast, grow up ffs.
Over non-argumenten gesproken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Omdat je altijd met argumenten aankomt die nergens op slaan
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Over non-argumenten gesproken.Gewoon zeggen, "ach, dat slaat nergens op"
Als je echt zo slim was geweest als je nu wil overkomen, dan had je die argumenten die nergens op slaan wel ontkracht. Behoort niet geheel tot je kunnen, schijnbaar. Maar goed, als je alleen wil geilen enposts wil zien, zoek een specifiek Nintendo forum, ofzo.
Dat hangt volledig af van hoe gevoelig een spel wordt afgesteld. Opzich kan je best 30.000 kanten op met een analoge stick, maar dat wordt dan wel precisiewerk. Zelfde geldt in enige mate ook voor deze controller: om het speelbaar te houden moet ie bij de meeste spellen ook vrij gevoelig worden afgesteld. Anders sta je echt je arm van links naar rechts te gooien, en zoals al eerder gesteld in dit topic, dat is niet het geval.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
wat je vergeet is dat iedere stap klein lijkt, maar best een impact heeft.. denk aan die analoge stick..zoveel scheelt dat niet in vergelijking met een dpad.. en toch een hele verbetering.. maar dat merk je pas zodra je er mee speelt..
PS: een analoge stick heeft ook niet 30.000 richtingen, dat valt best mee..
Gaat natuurlijk om het laserpuntje. Dus wanneer je met je pols even het ding een kant op wijst is het genoeg. Hoef je je arm niet voor te bewegenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:42 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat hangt volledig af van hoe gevoelig een spel wordt afgesteld. Opzich kan je best 30.000 kanten op met een analoge stick, maar dat wordt dan wel precisiewerk. Zelfde geldt in enige mate ook voor deze controller: om het speelbaar te houden moet ie bij de meeste spellen ook vrij gevoelig worden afgesteld. Anders sta je echt je arm van links naar rechts te gooien, en zoals al eerder gesteld in dit topic, dat is niet het geval.
In dat verband kan je in theorie met deze controller wel meer kanten op, dus. Reikwijdte van je armen is groter dan de reikwijdte van mijn analoge stickje.
Sorry dat ik niet direct :quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Pfff dit topic is nu echt geen reet meer aan.
Klopt natuurlijk wel, maar een polsbeweging heeft een veel kleinere draaicirkel dan een beweging vanuit je schouder. Ze kunnen dus eventueel qua gevoeligheid veel meer kanten op, en dat *kan* wel interessant zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk om het laserpuntje. Dus wanneer je met je pols even het ding een kant op wijst is het genoeg. Hoef je je arm niet voor te bewegen
Pauper.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:48 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet direct :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb gepost. Dan was het natuurlijk wel leuk geweest
Nee daar kun je de GameCube controller voor gebruiken, die is gewoon compatibel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:52 schreef StrayDog het volgende:
UIteindelijk zul je wel gewoon kunnen kiezen of je deze "nieuwe" manier van besturen gebruikt, of de controller gewoon op de oude manier wilt gebruiken (in de breedte dan).
En dan zal het nieuwe er wel snel vanaf zijn, zullen ook wel spellen uitkomen die helemaal geen gebruik maken van de speciale functies.
Batterij/accu in de "afstandsbediening"?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:56 schreef Oksel het volgende:
Maar ff serieus nu heren..
HOE zit het met de stroomvoorziening van de controller?
Als je alles ff gelezen had, had je ook gezien dat er een behuizing gaat komen, waar deze controller in kan, om op die manier traditionele spellen te spelen (en dus ook de N64, snes etc)quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:55 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Nee daar kun je de GameCube controller voor gebruiken, die is gewoon compatibel.
Wat ik me afvraag is waarom ze voor die tweede a en b (onderkast) knoppen niet gewoon voor X en Y hebben gekozen. Zal wel verwarrend worden zo. "Druk eerst op hoofdletter B en dan op kleine letter a en dan op hoofdletter A..."
Juist.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:02 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Als je alles ff gelezen had, had je ook gezien dat er een behuizing gaat komen, waar deze controller in kan, om op die manier traditionele spellen te spelen (en dus ook de N64, snes etc)
Het gaat er niet om dat de techniek het niet kan, maar dat het ook nog in het spel verwerkt moet worden. Characters worden voorgeprogrameerd met standaard animaties. Als ze een manier zouden vinden waarop alle gewrichten precies meewerken met de bewegingen die jij maakt met een controller zou ik dat heel knap vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef kipknots het volgende:
Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar word de positie van de controller in de ruimte ook niet bijgehouden? Dat is wat echt revolutionair aan de controller is. In de sidewinder van microsoft zaten volgens mij alleen tilt-sensoren.
Als de positie van de controller ook word bijgehouden, zullen bewegingen van de controller heel erg precies kunnen worden bijgehouden en kan bijvoorbeeld het maken van zwaardslagen wel perfect worden overgenomen. Ik heb iets vergelijkbaars wel eens gezien met een speciale versie van tekken waarbij spelers sensoren aan handen en voeten kregen en alles dus precies op het scherm werd overgenomen.
Nee, 't is iets anders. Geen flauw idee hoe het werkt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef StrayDog het volgende:
Wat ik ook zo vaag vind is dat het lijkt of hij met ouderwetse infrarood werkt?
Of zie ik dat niet goed?
Want infrarood gaat toch nooit werken op deze manier.
die manier is er, hoe denk je dat motion-capture werkt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat de techniek het niet kan, maar dat het ook nog in het spel verwerkt moet worden. Characters worden voorgeprogrameerd met standaard animaties. Als ze een manier zouden vinden waarop alle gewrichten precies meewerken met de bewegingen die jij maakt met een controller zou ik dat heel knap vinden.
Dat kan toch ook?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat de techniek het niet kan, maar dat het ook nog in het spel verwerkt moet worden. Characters worden voorgeprogrameerd met standaard animaties. Als ze een manier zouden vinden waarop alle gewrichten precies meewerken met de bewegingen die jij maakt met een controller zou ik dat heel knap vinden.
Dat vraag ik me dus ook af. Alhoewel ik niet vermoed dat dat de enige manier is om dingen door te sturen, hooguit om te richten. Dan weet hij in de andere posities nog wel op welke manier je hem vasthoudt of draait, maar niet in welke richting je hem wijst, ofzo.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef StrayDog het volgende:
Wat ik ook zo vaag vind is dat het lijkt of hij met ouderwetse infrarood werkt?
Of zie ik dat niet goed?
Want infrarood gaat toch nooit werken op deze manier.
Trouwens, hoe zit dat met bijvoorbeeld lopen in een FPS? Daar heb je echt die uitbreiding voor nodig neem ik aan, want je kan met de afstandsbediening niet een constante beweging aangeven denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Alhoewel ik niet vermoed dat dat de enige manier is om dingen door te sturen, hooguit om te richten. Dan weet hij in de andere posities nog wel op welke manier je hem vasthoudt of draait, maar niet in welke richting je hem wijst, ofzo.
Waarschijnlijk niet, motion capturing gaat niet met een gewoon pc-tje.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die manier is er, hoe denk je dat motion-capture werkt?
Probleem is dat dat erg veel processorkracht vergt, dus is het afwachten op de Revo sterk genoeg is om dat te kunnen.
In plaats van dat je even een voorbeeld geeft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat kan toch ook?Is al eerder gedaan.
Inverse kinetics. En dan de coordinaten van de uiteindes laten besturen door de controller. Niet heel moeilijk hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef peristilius het volgende:
Daar heb je die analoge controller extension voor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Trouwens, hoe zit dat met bijvoorbeeld lopen in een FPS? Daar heb je echt die uitbreiding voor nodig neem ik aan, want je kan met de afstandsbediening niet een constante beweging aangeven denk ik
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef Rodie83 het volgende:
Trouwens, hoe zit dat met bijvoorbeeld lopen in een FPS? Daar heb je echt die uitbreiding voor nodig neem ik aan, want je kan met de afstandsbediening niet een constante beweging aangeven denk ik
Ik begin nu te twijfelen of je controller uberhaupt al gezien hebt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Als hij ziet dat je ergens achter zit is er dus gewoon geen signaal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:12 schreef Xrenity het volgende:
Trouwens, stel dat hij ook kan zien of je ergens achter zit, zou je je dan ook echt moeten verschuilen?
Ik kan nu direct geen voorbeelden geven maar ik weet gewoon dat zoiets al bestaat.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
In plaats van dat je even een voorbeeld geeft.
Je kan ook gewoon alleen de remote gebruiken, denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja.
(je zou natuurlijk een beginstand kunnen kiezen, en dan is naar voren bewegen naar voren, en naar achteren naar achteren. Maar dat lijkt me nodeloos ingewikkeld)
precies.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als hij ziet dat je ergens achter zit is er dus gewoon geen signaal.
Met een goede physics engine zoals de Half-Life 2 engine moet het idd kunnen. Maar euh, niet heel moeilijk?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Inverse kinetics. En dan de coordinaten van de uiteindes laten besturen door de controller. Niet heel moeilijk hoor.
Er is vermeld dat dit nogsteeds niet helemaal definitief is. En er is gevraagd aan nin of hij op batt blijft of op accu en dat wisten ze nog niet. Het zou dus best kunnen. Tevens is het geen wavebird, het is een nieuwe revolutionaire controllerquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik weet wel zeker batterijen. Wat gebruikt de Wavebird dan? Als het batterijen gebruikt gaat de Rev's remote ook batterijen gebruiken. De achterkant ziet er trouwens uit net zoals een normale afstandsbediening waar je de batterijen in zet.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef Webby het volgende:
Tevens is het geen wavebird, het is een nieuwe revolutionaire controller
Of dus met een laadsysteem oid.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Ik wilde gewoon even weten wat de Wavebird gebruikt.
Edit: Batterijen dus. Ik weet nu wel zeker dat Nintendo gewoon met batterijen komt.
Waarom weet je zeker dat de Revo batterijen gebruikt omdat de wavebird dit ook doet? Slaat als een tang op een varken als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Ik wilde gewoon even weten wat de Wavebird gebruikt.
Edit: Batterijen dus. Ik weet nu wel zeker dat Nintendo gewoon met batterijen komt.
Nouja, d'r komt aardig wat ingewikkelde wiskunde bij kijken, maar de meeste grafische pakketten maken er gebruik van, dus het verwerken in een computerspel is niet zo moeilijk. Ik denk zelfs dat de meeste computerspellen er al gebruik van maken. Natuurlijk, als je hele ingewikkelde dingen met je arm gaat doen, kan ie bij een gewricht vast een keer de verkeerde kant op gaan staan, maar dat heb je nu ook al bij sommige ragdoll physics.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:25 schreef peristilius het volgende:
Met een goede physics engine zoals de Half-Life 2 engine moet het idd kunnen. Maar euh, niet heel moeilijk?
Ik snap hoe het werkt, maar om het goed te laten werken heb je dus een goede engine nodig (half-life 2). Dan is het belangrijk dat de Revo krachtig genoeg wordt. Ik wil wel eens zien hoe het gaat werken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja, d'r komt aardig wat ingewikkelde wiskunde bij kijken, maar de meeste grafische pakketten maken er gebruik van, dus het verwerken in een computerspel is niet zo moeilijk. Ik denk zelfs dat de meeste computerspellen er al gebruik van maken. Natuurlijk, als je hele ingewikkelde dingen met je arm gaat doen, kan ie bij een gewricht vast een keer de verkeerde kant op gaan staan, maar dat heb je nu ook al bij sommige ragdoll physics.
Overigens, dit is dus inverse kinematics:
[afbeelding].
Zodra je het onderste bakje beweegt, rekent hij uit hoe de bovenliggende scharnier daarvoor moet bewegen.
Nintendo wil juist casual publiek aantrekken met de revolution, nu willen ze de lui aantrekken die niet normaal met een controller om kunnen gaan, of het werkt zullen we volgend jaar wel zien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Logitik het volgende:
Zal de drempel voor de meeste gamers niet te hoog liggen voordat je er een paar honderd euro (of een ander groot bedrag) er voor neerlegt ?
Wilt het grote publiek dit wel ? Ik vraag het me serieus af..
Reggiequote:
Dat vraag ik me ook af. Een punt die ze maakte was dat iemand die normaal niet zo snel zou beginnen omdat al die knopjes veel te ingewikkeld zijn, het ding eerder geneigd was van de tafel te pakken en het eens te proberen. Ik denk dat dat zeker klopt. Een afstandsbediening kan iedereen mee overweg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Logitik het volgende:
Zal de drempel voor de meeste gamers niet te hoog liggen voordat je er een paar honderd euro (of een ander groot bedrag) er voor neerlegt ?
Wordt een kwestie van mond op mond reclame denk ik, even bij elkaar proberen en vervolgens hopelijk inzien dat het tof isquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Logitik het volgende:
quote:De Nintendo Revolution, die begin 2006 in de winkels ligt
Goeie reclamequote:Op vrijdag 16 september 2005 15:47 schreef Xrenity het volgende:
Zelfs op nu.nl wordt er de nodige aandacht aan besteed
/edit
[..]
Third party spellen hoefen niet aangepast te worden, van Eurogamer:quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:46 schreef Merkie het volgende:
Mixed feelings. Mooi ding, zeker innovatief en erg leuk om mee te spelen. Maar tegelijkertijd ook de ondergang van Nintendo vrees ik. Voor de grote spelers zoals EA (= mainstream = belangrijk voor succes) zal het teveel moeite zijn om hun games aan te passen naar de besturing van de Revolution.
Er komt dus gewoon een soort gamecube controller bij, waar je deze afstandbediening in kan schuiven (zoiets als de VMU op de dreamcast dus).quote:Eurogamer: How is the controller going to work with games that aren't designed specifically for the Revolution - multi-platform titles and so on?
Jim Merrick: We're producing a classic-style expansion controller, based on traditional designs like the Gamecube controller. It's like a shell with a hole in the top into which you slot the freehand-style controller, and then you can play third-party ported games, and retro Nintendo games you've downloaded.
Inversie kinematics zat al in excitebike 64quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:43 schreef peristilius het volgende:
Ik snap hoe het werkt, maar om het goed te laten werken heb je dus een goede engine nodig (half-life 2). Dan is het belangrijk dat de Revo krachtig genoeg wordt. Ik wil wel eens zien hoe het gaat werken.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Third party spellen hoefen niet aangepast te worden, van Eurogamer:
[..]
Er komt dus gewoon een soort gamecube controller bij, waar je deze afstandbediening in kan schuiven (zoiets als de VMU op de dreamcast dus).
Oh, dat vergroot de kansen op succes aanzienlijk. Geduchte concurrent voor de PS3 en X360 dus. Met een lage prijs kan het heel spannend worden dan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Third party spellen hoefen niet aangepast te worden, van Eurogamer:
[..]
Er komt dus gewoon een soort gamecube controller bij, waar je deze afstandbediening in kan schuiven (zoiets als de VMU op de dreamcast dus).
Ja, maar wij willen niet dat onze characters opgebouwd zijn uit 3 delen of wel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Inversie kinematics zat al in excitebike 64
http://www.nintendo.com/gamedev?gameid=m-Game-0000-101
Nintendo wordt sowieso niet de grote winnaar(ook al hebben ze een goed concept), het wordt een strijd tussen Microsoft en Sony, ze zijn allebei goed bezig, maar ik ga toch nog voor Sony.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:52 schreef Cerbie het volgende:
OMG WTF ja, Gamedemon als TS
Ik ben net thuis en ga eens wat filmpjes kijken, maar ben nog erg sceptisch hierover.
Zou het trouwens zo kunnen zijn dat Microsoft de grote winnaar wordt, Nintendo is té anders voor de mainstream en Sony is een en al arrogantie, dalijk gaan ze net als Nintendo met de N64
Ja, lijkt me ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat analoge add-on-dingetje niet ook draadloos is. Als je nu volop aan het bewegen bent met de 'afstandsbediening' zit dat draadje in de weg, toch?
Je kan eigenlijk nog niks zeggen. Ligt aan zo veel dingen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nintendo wordt sowieso niet de grote winnaar(ook al hebben ze een goed concept), het wordt een strijd tussen Microsoft en Sony, ze zijn allebei goed bezig, maar ik ga toch nog voor Sony.
Nintendo heeft de laatste jaren zo'n naam opgebouwd dat de mainstream NFS:U en FIFA spelers gewoon geen Revo zullen kopen. Jammer, maar waar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je kan eigenlijk nog niks zeggen. Ligt aan zo veel dingen...
Nintendo's grafische kracht, of het aanslaat, marketing...
Het was natuurlijk 'n prototype, ik ben vooral benieuwd naar de andere toepassingen die je erin kunt steken, zitten deze bij de Revo of moet je die los kopen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat analoge add-on-dingetje niet ook draadloos is. Als je nu volop aan het bewegen bent met de 'afstandsbediening' zit dat draadje in de weg, toch?
Misschien heeft de PS3 daarom input voor 7 controllers.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook.
Ik denk dat de controller poorten maar een input tegelijk kunnen krijgen.
Alleen als die ook draadloos is is het weer een duurdere add-on.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Ja, dat wel. Maar het draadje ziet er ook erg kort uit. Misschien veranderen ze dat nog.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:03 schreef Webby het volgende:
[..]
Alleen als die ook draadloos is is het weer een duurdere add-on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |