En heb je ondertussen al iets gevonden??quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:11 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Kleur wil ik inderdaad ook, al is het maar eén wand.....vind het alleen doodeng om dat nieuwe spuitwerk aan te pakken....scherpe randen kunnen ook niet, daar is de structuur te grof voor....zit al te kijken naar iets wat ik OP de muur kan plakken/bevestigen...
Heb me nog niet aan schilderen gewaagd...wel hangt er nu op een muur een gigantisch abstract drieluik met felle kleuren...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:39 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
En heb je ondertussen al iets gevonden??
hahaha is het zo erg..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:13 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Heb me nog niet aan schilderen gewaagd...wel hangt er nu op een muur een gigantisch abstract drieluik met felle kleuren...
laat het nog even op me inwerken...
als ik een foto van doek aan de muur heb zal ik hem laten zien....effe volgende week ofzoquote:
Oke dan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
als ik een foto van doek aan de muur heb zal ik hem laten zien....effe volgende week ofzo
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het prachtig
Ik heb alleen wel vraagtekens bij je badkamer, hij lijkt me nogal donker (en het doet me vaag denken aan een darkroom). Zorgen die spots wel voor genoeg verlichting?
Custom als in vanaf tekening gemaakt en een fineer gebruikt dat niet in het standaard assortiment zat. Nee heb hem alleen zlef in elkaar gezet, niet gemaaktquote:Op maandag 2 januari 2006 17:11 schreef jack4ya het volgende:
Dat was vast heul veul geld!!!![]()
Ps... wat is er custom made aan jouw keukenkastjes... Zelf gemaakt? (meten, zagen, fineren/aflakken etc?)
Die week is nu wel omquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
als ik een foto van doek aan de muur heb zal ik hem laten zien....effe volgende week ofzo
Niet lang meer als vrouwen zien wat voor een huis hij heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:59 schreef Xebrozius het volgende:
TS is een alleenstaande man neem ik aan?
Nou de meeste vrouwen zullen dit een echt mannenhuis vinden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niet lang meer als vrouwen zien wat voor een huis hij heeft.![]()
Vanwaar de aanname?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:59 schreef Xebrozius het volgende:
TS is een alleenstaande man neem ik aan?
Heb je wel teruggelezen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou de meeste vrouwen zullen dit een echt mannenhuis vinden...
Het is zo abstract en onpersoonlijk.
Wat een cubistische badkamer, moet dat nou?
Dit huis heeft een vrouwenhand nodig om het gezellig te maken
Je hebt een bar in je huis, bah
Laat het maar aan vrouwen over om zo'n tof woonpaleis te verneuken...
Ik verf het even over met een frisse limoenkleur okay?
Ja die felgekleurde kussentjes waren in de aanbieding
Deze totaal nutteloze prutsdingen vrolijken je huis wat op!!
!
!
TS, doe me een plezier en laat nooit een vrouw in je huis want ze wil het geheid knusser maken en wie is er dan de lul? JIJ!
Ja om hem daarna te onderdrukken, en de sfeer in het huis te vervrouwelijken... TS wees gewaarschuwd, zodra je een vrouw krijgt steek je huis in de fik dat is de enige manier om er nog positief op terug te kunnen kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je wel teruggelezen?![]()
Ieder wijf wil met hem trouwen zo ongeveer!!!
Welnee joh, dan zijn er gemakkelijker slachtoffers te vinden in K&W.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja om hem daarna te onderdrukken, en de sfeer in het huis te vervrouwelijken... TS wees gewaarschuwd, zodra je een vrouw krijgt steek je huis in de fik dat is de enige manier om er nog positief op terug te kunnen kijken.
Mag ik dit even beamen? Uit ervaring, 2x, weet ik dat dit op waarheid berust. Het eerste wat er uit zal gaan zijn de speakers (die zijn zo groot) en de handdoekken worden voortaan opgehangen aan een haakje. De kleur van het keukenblok is leuk, maar een beetje donker, daar moet dus een verfje over heen. Losse spullen op het aanrecht? Daar hebben we kastjes voor. Oh, en het bestek ligt handiger in de rechter la, links is onhandig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou de meeste vrouwen zullen dit een echt mannenhuis vinden...
Het is zo abstract en onpersoonlijk.
Wat een cubistische badkamer, moet dat nou?
Dit huis heeft een vrouwenhand nodig om het gezellig te maken
Je hebt een bar in je huis, bah
Laat het maar aan vrouwen over om zo'n tof woonpaleis te verneuken...
Ik verf het even over met een frisse limoenkleur okay?
Ja die felgekleurde kussentjes waren in de aanbieding
Deze totaal nutteloze prutsdingen vrolijken je huis wat op!!
!
!
TS, doe me een plezier en laat nooit een vrouw in je huis want ze wil het geheid knusser maken en wie is er dan de lul? JIJ!
Briljant.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mag ik dit even beamen? Uit ervaring, 2x, weet ik dat dit op waarheid berust. Het eerste wat er uit zal gaan zijn de speakers (die zijn zo groot) en de handdoekken worden voortaan opgehangen aan een haakje. De kleur van het keukenblok is leuk, maar een beetje donker, daar moet dus een verfje over heen. Losse spullen op het aanrecht? Daar hebben we kastjes voor. Oh, en het bestek ligt handiger in de rechter la, links is onhandig.
Die houten vloer moet er uit, dat is niet schoon te houden. Zeil of lamminaat is handiger en mooier.
Die wc he, wil je voortaan de bril weer naar beneden doen als je klaar bent en als de wcrol bijna op is, moet je er even een nieuwe hangen.
Twee flessen douchegel is onnodig in de douche, laten we het voortaan maar houden bij de douchegel van mij, die is een stuk goedkoper en ruikt net zo lekker.
Het enorm grote show je kamer topique!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Briljant.![]()
Post nu eens wat foto's van jouw interieur, altijd leuk om wat vergelijkingsmateriaal te hebben!![]()
HUH?? das een rare kick en hoe kun je die foto's nog zien?? ik heb een ander isp en de foto's niet gemigreerd...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |